X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Red Bull: "H RB20 είναι έτοιμη εδώ και έξι μήνες, στρέφουμε την προσοχή μας στο 2025"

BAHRAIN, BAHRAIN - MARCH 28: Red Bull Racing Head of Performance Engineering Ben Waterhouse looks on during previews ahead of the F1 Grand Prix of Bahrain at Bahrain International Circuit on March 28, 2019 in Bahrain, Bahrain. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) RED BULL CONTENT POOL

Ένα δυσοίωνο μήνυμα για τους αντιπάλους της Red Bull Racing στη Formula 1 επεφύλασσε ο Επικεφαλής Μηχανολογίας της ομάδας του Μίλτον Κινς, Μπεν Ουότερχαους, λέγοντας ότι η ομάδα έχει ολοκληρώσει εδώ και 6 μήνες το σχεδιασμό της νέας RB20 της προσεχούς σεζόν και ήδη σκέφτεται -κυρίως- το 2025.

Το μήνυμα αυτό ακούγεται πολύ λογικό, με το επίπεδο της κυριαρχίας που είχε η Red Bull στο πρωτάθλημα της Formula 1 το 2023. Η κυριαρχία αυτή -με 21 νίκες σε 22 GP- της έδωσε την πολυτέλεια να αφιερώσει εξ ολοκλήρου τους πόρους, το χρόνο και τις υποδομές της από πολύ νωρίς στο σχεδιασμό, την εξέλιξη και την κατασκευή της RB20 του 2024.

Την ίδια στιγμή οι αντίπαλες ομάδες αναλώνονταν, σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, στα πακέτα αναβάθμισης των μονοθεσίων του ‘23, που βεβαίως εν πολλοίς αυτά περιλαμβάνουν και αλλαγές και σχέδια που έκαναν για τα αυτοκίνητα του 2024.

Η RB20 είναι τουλάχιστον έξι μηνών, πια, και έχουμε αρχίσει ήδη να στρέφουμε την προσοχή μας στην RB21, παρότι η χρονιά δεν έχει αρχίσει ακόμα” είπε ο Μπεν Ουότερχαους, που έχει τον τίτλο Head of Performance Engineering στη Red Bull Racing, μιλώντας στο περιοδικό Racecar Engineering.

O Μαξ Φερστάπεν με τη Red Bull RB19 στο GP του Λας Βέγκας 2023 RED BULL CONTENT POOL


Ο Βρετανός συνέχισε λέγοντας ότι η περσινή RB19 είχε αδυναμίες, όσο κι αν αυτές φάνηκαν μόνο στη Σιγκαπούρη - στο μοναδικό GP του 2023 που έχασε η ομάδα επειδή αναγκάστηκε να αυξήσει την απόσταση του δαπέδου από το έδαφος.

“Γνωρίζουμε ότι η RB19 είχε σημαντικούς περιορισμούς. Αν κοιτάξουμε πίσω στη Σιγκαπούρη, είχε αναμφίβολα αδυναμίες. Υπάρχουν τομείς στους οποίους θέλουμε να βελτιωθούμε, τόσο στην απόδοσή της στα γρήγορα σημεία της πίστας όσο και στα αργά.

Την ίδια στιγμή, [το αυτοκίνητο] είχε ξεκάθαρα δυνατά σημεία, πάνω στα οποία θέλουμε να χτίσουμε την ώρα που λύνουμε τις αδυναμίες του. Βάσει αυτού, θέσαμε ξεκάθαρους στόχους πριν από αρκετό καιρό, κατά τη διάρκεια της φάσης εξέλιξης της RB19 για το μετασχηματισμό της στην RB20.

Σε γενικές γραμμές καταφέραμε να πετύχουμε όλους αυτούς τους στόχους. Δεν θα έλεγε πως είμαστε όλοι ικανοποιημένοι, όμως, καθώς απομένει ακόμη αρκετή δουλειά για να προσπαθήσουμε να βελτιώσουμε την απόδοσή μας σε σχέση με την RB19”, κατέληξε ο Μπεν Ουότερχαους.

TAGS FORMULA 1 F1 RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ