X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Λεκλέρ: Το ατύχημα προκλήθηκε από πρόβλημα στον κινητήρα

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο Σαρλ Λεκλέρ εξήγησε ότι το παράξενο και εντελώς απρόσμενο ατύχημά του στο γύρο σχηματισμού του GP Βραζιλίας, που τον έστειλε στις μπαριέρες και τον ανάγκασε να εγκαταλείψει, προκλήθηκε από πρόβλημα του κινητήρα που μπλόκαρε τους πίσω τροχούς του.

Ο Μονεγάσκος όδευε προς τη δεύτερη θέση της εκκίνησης στο Ιντερλάγκος στο γύρο σχηματισμού όταν έχασε τον έλεγχο της Ferrari SF-23 και κατέληξε στις μπαριέρες, εξαπολύοντας κραυγές απογοήτευσης στη ραδιοεπικοινωνία.

Αρχικά ο 25χρονος είπε ότι ήταν πρόβλημα στο υδραυλικό σύστημα του τιμονιού, που δεν του επέτρεψε να στρίψει στη στροφή 6 (Ferradura) του ατυχήματος, όμως αργότερα διευκρίνισε ότι το πρόβλημα εντοπίστηκε στον κινητήρα, που μπλόκαρε τους πίσω τροχούς του. Λίγο πριν χάσει τον έλεγχο, ένα μικρό σύννεφο μαύρου καπνού φάνηκε να βγαίνει από την ουρά της SF-23.

Μιλώντας μετά την επιστροφή στα πιτς στο βρετανικό Sky Sports, ο Λεκλέρ είπε: Όταν έχασα το τιμόνι πήγα ευθεία διότι δεν είχα υδραυλικά πια. Δεν πιστεύω πως ήταν πρόβλημα του υδραυλικού συστήματος. Θέλω να πω, ξέρω τι είναι.

Δεν μπορώ να μπω σε περισσότερες λεπτομέρειες. Ήταν ένα θέμα με τον κινητήρα που μπλόκαρε τους πίσω τροχούς και μετά προφανώς είχα τετ-α-κε και έπεσα στη μπαριέρα. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα”, πρόσθεσε ο Μονεγάσκος.

Και συνέχισε λέγοντας ότι το πρόβλημα αυτό δεν σχετιζόταν με το θέμα στα υδραυλικά που αντιμετώπισε ο Κάρλος Σάινθ στις ελεύθερες δοκιμές 1 του Μεξικού: “Ήμουν ικανοποιημένος με το αυτοκίνητό μου, αλλάζουμε τις ρυθμίσεις μεταξύ των αυτοκινήτων αγώνα με τον αγώνα. Νομίζω πως [ο Σάινθ] δεν ήταν ικανοποιημένος με όσα έκαναν στη δική του πλευρά του γκαράζ, αλλά στη δική μου ήταν όλα καλά”, κατέληξε ο Σαρλ Λεκλέρ.

Όταν ο αγώνας διακόπηκε με κόκκινες σημαίες για το ατύχημα Μάγκνουσεν-Άλμπον, ο Λεκλέρ έτρεξε για να προσπαθήσει να επαναφέρει τη Ferrari στα πιτς ώστε να επιδιορθωθεί για την επανεκκίνηση, αλλά ήταν πλέον αργά και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΒΡΑΖΙΛΙΑΣ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ FERRARI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ