X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

HAAS

Η Haas ανακοίνωσε τον Νίκο Χούλκενμπεργκ για το 2023

Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ ASTON MARTIN F1 MEDIA

Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ θα πάρει τη θέση του Μίκ Σουμάχερ στην ομάδα της Haas την επόμενη σεζόν της Formula 1, τρία χρόνια μετά την τελευταία πλήρη σεζόν του στο σπορ.

Με την επιλογή του πολύπειρου στη F1 35χρονου Γερμανού, σε συνδυασμό με τον επίσης αρκετά έμπειρο Κέβιν Μάγκνουσεν στο έτερο κόκπιτ της ομάδας, η Haas αποφάσισε να πάρει τον ασφαλή δρόμο, αντί να επιδιώξει την περαιτέρω αγωνιστική ανάπτυξη του Μικ Σουμάχερ.

Η αμερικανική ομάδα, δια στόματος του διευθυντή της Γκούντερ Στάινερ νωρίτερα φέτος, δεν έκρυψε την απογοήτευσή της για τα δύο σφοδρά ατυχήματα του Μικ στη Τζέντα και στο Μονακό, και για το υψηλό κόστων των ζημιών από αυτά.

Πέραν του Χούλκενμπεργκ, για τη θέση εξέταζε και τον Αντόνιο Τζιοβινάτσι, που είχε κάνει ορισμένες εξαιρετικές εμφανίσεις πέρσι με την Alfa Romeo και ανήκει στην Ακαδημία της Ferrari, αλλά και πάλι ένα ατύχημα του Ιταλού -στις πρώτες δοκιμές φέτος στο Όστιν με τη Haas- φαίνεται να έπαιξε καθοριστικό ρόλο για τη μη επιλογή του, εντέλει, από τη Haas.

Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ ASTON MARTIN F1 MEDIA

Επίσης, η Ferrari μπορεί μόνο να συμβουλεύσει την αμερικανική ομάδα για την επιλογή ενός εκ των δύο οδηγών, και όχι να θέσει βέτο. Έτσι, η ομάδα που πέρσι είχε δύο πρωτεμφανιζόμενους οδηγούς στις αγωνιστικές της θέσεις -τους Σουμάχερ και Νικίτα Μαζέπιν-, το 2023 θα διαθέτει ένα δίδυμο με εμπειρία συνολικά 320 GP κάτω από τις ζώνες τους.

Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ, επίσης, έχασε για το 2023 τη θέση του δοκιμαστή της Aston Martin - την οποία θα μοιράζονται από του χρόνου ο φετινός πρωταθλητής της F2 Φελίπε Ντούργκοβιτς, και ο πρώην οδηγός της McLaren Στόφεν Βαντόρν. Συνεπώς, για τον 35χρονο Γερμανό η Haas ήταν η τελευταία ελπίδα να μείνει στο σπορ.

Η πρώτη οδηγική επαφή του Χούλκενμπεργκ με το μονοθέσιο της Haas θα πραγματοποιηθεί την επόμενη εβδομάδα, στις δοκιμές των νέων ελαστικών της Pirelli στο Άμπου Ντάμπι αμέσως μετά το τελευταίο φετινό GP στη Γιάς Μαρίνα του αραβικού Εμιράτου. Μαζί του θα βρίσκεται και ο τρίτος και εφεδρικός οδηγός της ομάδας Πιέτρο Φιτιπάλντι, εγγονός του δις πρωταθλητή Έμερσον.

Ο Νίκο Χούλκενμπεργκ ASTON MARTIN F1 MEDIA

"Η εμπειρία και η γνωστική βάση που φέρνει ο Νίκο στην ομάδα είναι ξεκάθαρη -με σχεδόν 200 εκκινήσεις στη F1-, όπως και η φήμη ότι είναι σπουδαίος στις δοκιμές κατάταξης και αξιόπιστος, σταθερός στους αγώνες", είπε ο Στάινερ. "Αυτές οι προδιαγραφές, μαζί με την εμπειρία του Κέβιν Μάγκνουσεν, μας προσφέρουν ένα πολύ αξιόπιστο οδηγικό δίδυμο, που πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει την ομάδα μας να ανελιχθεί στο grid", κατέληξε.

Ο Χούλκενμπεργκ έκανε το ντεμπούτο του με τη Williams το 2010, την επόμενη χρονιά έχασε τη θέση του από τον Πάστρο Μαλδονάδο και βρήκε καταφύγιο στη Force India. Εξασφάλισε το αγωνιστικό κόκπιτ της τελευταίας το 2012, το 2013 μετέβη στη Sauber, και την περίοδο 2014-16 αγωνιζόταν ξανά για τη Force India.

Ακολούθησε μία τριετία στη Renault, όπου το 2020 αντικαταστάθηκε από τον Εστεμπάν Οκόν. Εκείνη τη χρονιά συμμετείχε σε τρία GP ως εφεδρικός οδηγός της Force India, ενώ φέτος ήταν εφεδρικός οδηγός της Aston Martin - αντικαθιστώντας, χωρίς επιτυχία, τον ασθενή με κορονοϊό Σεμπάστιαν Φέτελ στα δύο πρώτα φετινά GP στο Μπαχρέιν και στη Σαουδική Αραβία.

TAGS HAAS FORMULA 1 F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ