X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Λας Βέγκας: Ο Λεκλέρ λέει ότι η Ferrari ήταν ακόμη ταχύτερη από τη Red Bull

3 - GP LAS VEGAS F1/2023 - VENERDI 17/11/2023 - credit: @ Ferrari Spa SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Παρότι ο Σαρλ Λεκλέρ κέρδισε την πολ ποζίσιον του Λας Βέγκας με διαφορά 4 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Μαξ Φερστάπεν, που είναι τεράστια για τα δεδομένα -ειδικά τα φετινά- της F1, είπε ότι είναι απογοητευμένος με τους γύρους του στο Q3 - Σάινθ: “Είμαι πολύ δυσαρεστημένος από την ποινή αλλά προσπαθώ να μην το δείχνω”.

Η Ferrari, όπως εν πολλοίς αναμενόταν βάσει της ταχύτητάς της στις ελεύθερες δοκιμές και στη συμβατότητα της SF-23 στο σιρκουί του Λας Βέγκας, κατέκτησε την πολ ποζίσιον με τον Σαρλ Λεκλέρ κυριαρχόντας με σημαντική διαφορά από τη Red Bull και τον Μαξ Φερστάπεν στις δοκιμές κατάταξης του 21ου φετιννού GP της Formula 1

Ο Μονεγάσκος κατέκτησε την 23η πολ ποζίσιον της καριέρας του, την οποία φιλοδοξεί στο αυριανό GP (19/11, 08:00) να τη μετατρέψει στην πρώτη του φετινή νίκη και δεύτερη της Scuderia. Η διαφορά των 4 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Μαξ Φερστάπεν και τη RBR ήταν τεράστια, ακόμα και όχι για τα φετινά δεδομένα, αλλά ο 25χρονος είπε ότι είχε ακόμη περισσότερη ταχύτητα.

Συγκεκριμένα, ο Λεκλέρ ήταν στο Q3 μόλις 5 εκατοστά του δευτερολέπτου ταχύτερος σε σχέση με τον ταχύτερο γύρο που είχε σημειώσει στη δεύτερη περίοδο των κατατακτήριων δοκιμών, και είπε ότι δεν κατάφερε να εκμεταλλευτεί την περαιτέρω πρόσφυση που προσέφερε η άσφαλτος του Λας Βάγκας χάρη στην γόμα που διαρκώς έστρωναν τα μονοθέσια στην ιδανική γραμμή.

Ο Σαρλ Λεκλέρ με τη Ferrari SF-23 στις δοκιμές κατάταξης του GP του Λας Βέγκας SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Αυτό είναι ένα εκπληκτικό γεγονός και η πολ ποζίσιον είναι κάτι σπουδαίο”, είπε ο Μονεγάσκος, “όμως είμαι λίγο απογοητευμένος από τυς γύρους μου στο Q3. Δεν έκανα αρκετά καλή δουλειά, αλλά ήταν αρκετή για την πρώτη θέση. Οπότε δεν χρειαζόμαστε κάτι περισσότερο.

Πιστεύω ότι ο καλύτερός μου γύρος έγινε στο Q2, και με τη μεγάλη βελτίωση της πίστας εδώ θα έπρεπε να είχα κάνει κάτι αντίστοιχο και στο Q3 - που δεν το έκαναν. Αλλά και πάλι, έτσι είναι τα πράγματα και θα εκκινήσουμε από την πολ ποζίσιον, οπότε δεν παραπονιέμαι”.

Μιλώντας για τον αγώνα, ο 25χρονος οδηγός της Scuderia συμπλήρωσε: “Τώρα αφοσιωνόμαστε πλήρως για τον αγώνα, για να προσπαθήσουμε να κάνουμε τα πάντα καλά. Κανονικά εκεί [στον αγώνα] είναι που υστερούσε περισσότερο σε απόδοση, οπότε ελπίζω να τα συνθέσουμε όλα και να κερδίσουμε εδώ”, κατέληξε ο Λεκλέρ, που θέλει να μετατρέψει την πολ ποζίσιον σε νίκη μετά από 12 διαδοχικά GP που δεν έχει καταφέρει να το κάνει.

Σε πλήρη αντίθεση με την ικανοποίηση του Λεκλέρ για την πολ ποζίσιον, ο Κάρλος Σάινθ δήλωσε πως είναι πολύ δυσαρεστημένος από το γεγονός ότι θα πρέπει να εκκινήσει αύριο από τη 12η θέση, ενώ κέρδισε τη δεύτερη στις δοκιμές κατάταξης.

Ο Κάρλος Σάινθ στο γκαράζ της Scuderia στο Λας Βέγκας SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE


Ο Ισπανός τιμωρήθηκε χθες με ποινή 10 θέσεων στην εκκίνηση, διότι υπερέβη το ετήσιο όριο του αριθμού των δύο κεντρικών ηλεκτρονικών μονάδων που μπορεί να χρησιμοποιήσει. Και ο λόγος που το υπερέβη ήταν επειδή προκλήθηκαν εκτεταμένες ζημιές στο δάπεδο και στη μονάδα ισχύος της Ferrari του από ένα κάλλυμα υπονόμου που αποκολλήθηκε στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές.

Όσο άδικο κι αν ακούγεται αυτό, οι αγωνοδίκες εξήγησαν -σε αυτή την κατάσταση που μοιάζει με ανέκδοτο ή με κακόγουστη φάρσα- ότι δεν αναφέρεται τίποτα στους κανονισμούς σχετικά με την εξαίρεση από μια ποινή αλλαγής εξαρτημάτων, ακόμα και για λόγους ανωτέρας βίας.

Όλη η ομάδα έκανε εκπληκτική δουλειά”, είπε ο 28χρονος, “κυριαρχήσαμε στις δοκιμές κατάταξης μετά από μια δύσκολη Παρασκευή, για να ανακατασκευάσουμε όλο το αυτοκίνητο από την αρχή. Έτσι, είναι εκπληκτικό ότι κλειδώσαμε την πρώτη σειρά της εκκίνησης.

Φυσικά, θα ήθελα να είχα πάρει την πολ ποζίσιον διότι αυτό θα σήμαινε ότι θα εκκινούσα από την 11η θέση αντί για τη 12η. Αλλά νομίζω πως κάναμε το μέγιστο που μπορούσαμε σήμερα. Προφανώς, είμαι ακόμα απογοητευμένος για τα χθεσινά. Δεν θα πω ψέματα. Έχω ακόμα πολύ κακά κέφια αλλά προσπαθώ να μην το δείχνω πολύ. Όμως έτσι είναι τα πράγματα”, πρόσθεσε.

Σχολιάζοντας την απόφαση των αγωνοδικών ο Σάινθ είπε πως “εάν είχαν την εξουσία να παρεκκλίνουν με αυτό που θεωρούν στην προκειμένη περίπτωση ως ελαφρυντικό μιας ασυνήθιστης και ατυχούς περίστασης, θα το είχαν κάνει. Ωστόσο, οι κανονισμοί δεν επιτρέπουν τέτοιες ενέργειες».

Και κατέληξε ότι πρέπει στον αγώνα να μπει σε ρυθμό αντεπίθεσης - κάτι στο οποίο θα τον βοηθήσουν και οι πλείστες ευκαιρίες προσπέρασης που προσφέρει το σιρκουί του Βέγκας: “Φαίνεται ξεκάθαρα να έχουμε την ταχύτητα αυτό το τριήμερο. Θα μου άρεσε πολύ να διεκδικούσα τη νίκη αύριο με τον Σαρλ και τον Μαξ, αλλά δυστυχώς θα βρίσκομαι σε φάση αντεπίθεσης, θα προσπαθώ να ανακάμψω. Ελπίζω να βρεθώ κοντά στην κορυφή, κάποια στιγμή. Αλλά νομίζω ότι δεν θα είναι απλό”, κατέληξε ο Σάινθ.

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΛΑΣ ΒΕΓΚΑΣ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ