X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Τι είπαν οι Σάινθ - Λεκλέρ για την εκρηκτική τους μάχη στη Μόντσα

Ferrari driver Carlos Sainz of Spain, left, throws his hat as he celebrates on the podium his third place at the Formula One Italian Grand Prix auto race, at the Monza racetrack, in Monza, Italy, Sunday, Sept. 3, 2023. (AP Photo/Luca Bruno) AP PHOTO / LUCA BRUNO

Οι δύο οδηγοί της Ferrari έκαναν τους τιφόζι και όλα τα μέλη της Scuderia να ανατριχιάσουν με τη μεταξύ τους συγκλονιστική μονομαχία στους πέντε τελευταίους γύρους του GP Ιταλίας, αλλά στο τέλος της μίλησαν και οι δύο για μια καθαρή και διασκεδαστική μάχη.

Από τη στιγμή που ο Ισπανός δέχθηκε την -αναπόφευκτη- προσπέραση από τον Σέρτζιο Πέρεζ για τη δεύτερη θέση του βάθρου του σημερινού GP Ιταλίας, στους τελευταίους γύρους του αγώνα της Μόντσα είχε τους καθρέπτες του γεμάτους από την έτερη Ferrari του Λεκλέρ.

Ο Μονεγάσκος έκανε πολλές προσπάθειες να περάσει τον Σάινθ, κυρίως στα φρένα της κεντρικής ευθείας και στο πρώτο σικέιν. Σε μία από αυτές οι δύο Ferrari ακούμπησαν, χωρίς σοβαρές συνέπειες, και έκοψαν το πρώτο σικέιν.

Στην τελευταία επίθεση του Λεκλέρ στον Σάινθ, στο ξεκίνημα του τελευταίου γύρου ο Μονεγάσκος μπλόκαρε δύο φορές τα φρένα του και οριακά απέφυγε την πρόσκρουση στην άλλη Ferrari - κάτι που θα είχε καταστροφικά αποτελέσματα. Η γραμμή του τερματισμού, εντέλει, βρήκε τον Σάινθ 0,184 δευτ. μπροστά από τον Λεκλέρ.

"Ήταν σκληρή μάχη, και είναι πάντα απολαυστικό να μαχόμαστε με τον Σαρλ όποτε έχουμε την ευκαιρία" είπε ο Σάινθ για αυτή τη συγκλονιστική μάχη στο τέλος του αγώνα. "Και σήμερα ήταν το ίδιο. Είναι σπουδαίος αγωνιζόμενος, όπως ο Μαξ και ο Τσέκο. Το διασκεδάσαμε εκεί έξω κι ελπίζω ότι το διασκέδασαν και οι θεατές".

Τα λόγια του Λεκλέρ ήταν ανάλογα: "Ειλικρινά το απόλαυσα. Ήταν πιθανότατα ο πιο απολαυστικός αγώνας της χρονιάς, τουλάχιστον μέσα από το κόκπιτ! Είμαι σίγουρος ότι στα πιτς [της Ferrari] δεν θα έλεγαν τον ίδιο και είμαι σίγουρος πως και ορισμένοι από τους τιφόζι ίσως δεν το απόλαυσαν τόσο όσο εγώ κι ο Κάρλος".

Ο 25χρονος συνέχισε: "Έτσι ακριβώς πρέπει να είναι οι αγώνες. Στο παρελθόν με τον Μαξ είχαμε κάποιες παρεμφερείς μάχες, και με τον Τσέκο [Πέρεζ] ήμασταν επίσης στο όριο. Με τον Κάρλος η μάχη ήταν οριακή είτε αμυνόσουν είτε έκανες την επίθεση, και αυτό το έκανε διασκεδαστικό για εμάς μέσα στο αυτοκίνητο.

Στο τέλος, πήραμε τους μέγιστους βαθμούς για την ομάδα και φέραμε το καλύτερο αποτέλεσμα που θα μπορούσαμε να είχαμε πετύχει ως ομάδα", κατέληξε ο Λεκλέρ.

Στο μεταξύ, μιλώντας για τις σημερινές του μάχες αρχικά με τον Φερστάπεν και έπειτα με τον Πέρεζ, για την προσπάθειά του να αμυνθεί από τις ανώτερες Red Bull RB19, ο Σάινθ τόνισε: "Δεν μπορεί να γίνει πιο σκληρή μάχη από τη σημερινή, ειλικρινά, πίεζα σε όλο τον αγώνα για να κρατήσω τις Red Bull πίσω μου.Αυτό προφανώς με ανάγκασε να φθείρω τα πίσω ελαστικά μου πολύ, και κατέληξα να πληρώσω το τίμημα. Όμως έκανα τα πάντα για να αμυνθώ, ήταν αναμφίβολα ένας δύσκολος αγώνας".

Και για τη σημερινή απόδοση της Ferrari κατέληξε: "Νομίζω ότι πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε στο ρυθμό αγώνα μας, στην κατανόηση των ελαστικών. Σήμερα ήταν εμφανές ότι είχαμε λίγο περισσότερη φθορά των ελαστικών και μας έλειπε λίγη ταχύτητα.

Όμως αναμφίβολα κάναμε ένα βήμα προόδου σε σχέση με τον Ζάντβορτ. Αυτό το τριήμερο ήμασταν οι καλύτεροι [πίσω από τη Red Bull], που είναι καλό αποτέλεσμα για την ομάδα δεδομένων των συνθηκών".

TAGS FORMULA 1 GP ΙΤΑΛΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ