X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Παρέμεινε στην κορυφή ο Φερστάπεν στις δεύτερες δοκιμές του Μεξικού

MEXICO CITY, MEXICO - OCTOBER 27: Max Verstappen of the Netherlands driving the (1) Oracle Red Bull Racing RB18 on track during practice ahead of the F1 Grand Prix of Mexico at Autodromo Hermanos Rodriguez on October 27, 2023 in Mexico City, Mexico. (Photo by Rudy Carezzevoli/Getty Images) RED BULL CONTENT POOL

Ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ταχύτερος και στη δεύτερη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP Μεξικού, με διαφορά ενός και δυόμισι δεκάτων από τον Λάντο Νόρις της McLaren και τον Σαρλ Λεκλέρ της Ferrari αντίστοιχα.

Στο πρώτο εικοσάλεπτο των δεύτερων δοκιμών -που διεξήχθησαν με βαριά νέφωση και λίγες ψιχάλες στα πρώτα λεπτά- οι ομάδες χρησιμοποιούσαν τη σκληρή, τη μέση και την πειραματική -μελλοντική- μέση γόμα της Pirelli και από την κορυφή πέρασαν αρκετοί οδηγοί – ώσπου εγκαταστάθηκε εκεί ο Φερστάπεν με τη Red Bull RB19 με τη μέση γόμα και χρόνο 1:19.511.

Λίγο πριν το ημίωρο της διαδικασίας ο Όσκαρ Πιάστρι ήταν ο πρώτος που βγήκε με τη μαλακή γόμα, και φυσικά ανέβηκε στην κορυφή. Τότε όλοι ξεκίνησαν με αυτά τα ελαστικά την προσομοίωση των δοκιμών κατάταξης και ταχύτερος όλων ήταν ο Φερστάπεν με χρόνο 1:18.686, με 119 χιλιοστά από τον Νόρις.

Ενδιάμεσα ο Φερνάντο Αλόνσο είχε ένα άγριο τετ-α-κε με υψηλή ταχύτητα, όταν έχασε την ουρά της Aston Martin AMR23 στην έξοδο της στροφής 9. Ο Ισπανός έκανε μια πλήρη περιστροφή στη μικρή ευθεία πριν τη στροφή 10 αλλά κατάφερε να αποφύγει τις μπαριέρες

Ο Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη RB19 με το δεύτερο γρήγορο γύρο του με τη μαλακή γόμα ήταν 3 δέκατα πίσω από τον Φερστάπεν, αλλά προς το τέλος αρχικά ο αρκετά ταχύς Βάλτερι Μπότας της Alfa Romeo και ο Σαρλ Λεκλέρ άφησαν τον Μεξικανό στην πέμπτη θέση.

FORMULA 1

Μετά από όλα αυτά οι ομάδες επικεντρώθηκαν στις συστοιχίες γύρων με τη μέση και τη σκληρή γόμα ενόψει του αγώνα, αλλά η προσπάθειά τους να συγκεντρώσουν δεδομένα επηρεάστηκε από την βροχή που επέστρεψε. Δεν ήταν πολλή ούτε ισχυρή, και δεν χρειάστηκε να βάλουν την ενδιάμεση γόμα, αλλά τα δεδομένα της πρόσφυσης δεν αλλοιώθηκαν ως έναν βαθμό.

Ο Ντάνιελ Ρικιάρντο με την Alpha Tauri έδειξε και πάλι ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση σε αυτή την πίστα, καθώς ήταν ταχύτερος -κατά 22 χιλιοστά- από τον Λιούις Χάμιλτον της Mercedes. Ο Βρετανός πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο στο τρίτο τμήμα της πίστας, όπως παρόλα αυτά ο γύρους του ήταν τριάμισι δέκατα πιο αργός από τον Φερστάπεν.

Ο Τζορτζ Ράσελ επέστρεψε στο κόκπιτ της Mercedes μετά τη συμμετοχή του Φρέντερικ Βέστι στις πρώτες δοκιμές και σημείωσε τον δέκατο χρόνο, εμπρός από τον Κάρλος Σάινθ που έχασε πολύ χρόνο στην πρώτη περίοδο λόγω του υδραυλικού προβλήματος της Ferrari SF-23.

Στις τελευταίες θέσεις της κατάταξης βρέθηκαν οι δύο Aston με τους Λανς Στρολ και Φερνάντο Αλόνσο, καθώς ο Ισπανός έχασε την ευκαιρία να γράψει έναν γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα στην προσομοίωση των κατατακτήριων λόγω του τετ-α-κε του.

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΜΕΞΙΚΟ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ