Formula 1: Ο Φερστάπεν δεν έχει ιδέα πόσο γρήγορη θα είναι η RB18 το 2022
Ο νέος πρωταθλητής της Formula 1, Μαξ Φερστάπεν, παραδέχθηκε ότι ο ίδιος και η Red Bull Racing έχουν απορίες για το πόσο γρήγορη θα είναι η νέα RB18 στα GP του 2022 - κάτι που προφανώς ισχύει για κάθε μονοθέσιο, κάθε ομάδας, με τη φετινή αλλαγή των κανονισμών.
Η Oracle Red Bull Racing, όπως είναι πια γνωστή η ομάδα του Μίλτον Κινς, έγινε χθες η πρώτη ομάδα της Formula 1 που παρουσίασε το εν λευκώ ανασχεδιασμένο νέο της μονοθέσιο για τη φετινή σεζόν, με βάσει των πλαίσιο των ριζικά αλλαγμένων φετινών σχεδιαστικών και αεροδυναμικών κανονισμών.
Παρότι ο Μαξ Φερστάπεν έχει περάσει αρκετές ώρες στον προσομοιωτή, παραδέχθηκε ότι προς το παρόν υπάρχουν πολλές άγνωστες παράμετροι σχετικά με την απόδοση της RB18, και ότι συνεπώς δεν έχει ιδέα για το πόσο ανταγωνιστικός θα είναι κατά τη διάρκεια του 2022.
"Το αυτοκίνητο έχει πολλές άγνωστες παραμέτρους", είπε ο Ολλανδός. "Ανυπομονώ να αρχίσω τη διαδικασία εκμάθησής του, για να είμαι ειλικρινής, γιατί δεν ξέρω τι αίσθηση θα δίνει. Οπότε ανυπομονώ για τη στιγμή που θα βγω από τα πιτς για τους πρώτους γύρους.
Προσωπικά, αισθάνομαι καλά και το σημαντικό είναι να προετοιμάσεις τη φυσική σου κατάσταση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Αλλά για το αυτοκίνητο δεν μπορείς να ξέρεις, και για αυτό το λόγο είμαι περίεργος να δω πώς θα συμπεριφέρεται στην πίστα".
Ο 24χρονος είπε, στη συνέχεια, ότι θα χρειαστεί να προσαρμοστεί στην RB18 στις χειμερινές δοκιμές, που ξεκινούν στις 23 Φεβρουαρίου στη Βαρκελώνη - αλλά υποστήριξε ότι δεν περιμένει να έχει κανένα πρόβλημα με αυτό. "Θα κάνω ό,τι κάνω κάθε φορά. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να κάνω κάτι διαφορετικό. Και φυσικά, ως οδηγός πρέπει να συνηθίσω το αυτοκίνητο. Δεν είναι ότι μπαίνεις και προχωράς από εκεί που είχες μείνει πέρσι, δεν είναι τόσο απλό. Αυτό είναι που χρειάζεται τη μεγαλύτερη προσαρμογή. Αλλά τα υπόλοιπα είναι όπως τα ξέραμε", τόνισε.
Και κατέληξε: "Η μεγαλύτερη αλλαγή [στην οδήγηση] θα είναι η ορατότητα από το κόκπιτ, με αυτά τα νέα [μεγαλύτερα] ελαστικά. Θα είναι λίγο πιο δύσκολο να βρεις το κερμπ της εξόδου σε κάποιες στροφές. Θα έχουμε την αίσθηση λίγο λιγότερης πρόσφυσης, επίσης, αλλά θα το συνηθίσουμε αυτό. Γι' αυτό έχουμε τις δοκιμές. Θα συνηθίσουμε τα γλιστρήματα και τις διορθώσεις με το τιμόνι και όλα αυτά, αλλά πιστεύω ότι θα είμαστε μια χαρά".