X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: Η Ferrari θέλει να κρατήσει το δίδυμο Λεκλέρ - Σάινθ, γράφουν οι Ιταλοί

Ο Λεκλέρ με τον Σάινθ SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Ο ιταλικός Τύπος απαντά στα βρετανικά δημοσιεύματα περί ενδιαφέροντος της Ferrari για τους Λάντο Νόρις και Άλεξ Άλμπον, αναφέροντας ότι η επιθυμία της Scuderia είναι να ανανενώσει τα συμβόλαια των Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ και πέραν του 2024.

Η ομάδα του Μαρανέλο, όπως γράφει ο Φράνκ Νούνιες στην ιστοσελίδα του Motorsport Italy, σκοπεύει να ξεκινήσει τις διαπραγματεύσεις με τους Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ για την ανανέωση των συμβολαίων τους μετά το GP της Ιταλίας της Formula 1, τον προσεχή Σεπτέμβριο.

Πρόσφατα γράφτηκε ότι η Scuderia έχει κάνει ήδη τις πρώτες της επαφές με τους εκπροσώπους του Λεκλέρ, αλλά κάτι τέτοιο δεν επιβεβαιώθηκε. Ο Φρεντ Βασέρ έχει επανειλλημένα απαντήσει σε αντίστοιχες ερωτήσεις, λέγοντας ότι οι διαπραγματεύσεις με τους δύο οδηγους της ομάδας θα ξεκινήσουν όταν έρθει η κατάλληλη στιγμή.

Θυμίζουμε πως ο αξιόπιστος Βρετανός δημοσιογράφος Τζο Σαβάρντ έγραψε πως κυκλοφόρησαν στο πλαίσιο του GP Βρετανίας φήμες ότι ο Λάντο Νόρις -που κατέκτησε τη δεύτερη θέση του αγώνα με την αναγεννημένη McLaren- έχει υπογράψει κάποιου είδους προύμφωνο με τη Scuderia για το 2026, μιας και το συμβόλαιό του με την ομάδα του Ουόκινγκ λήγει στο τέλος του '25.

Όμως, πολλοί Ιταλοί είναι καχύποπτοι ότι τέτοιου είδους δημοσιεύματα χρησιμοποιούνται μόνο για να ανεβάσουν το κασέ το Νόρις για το επόμενο συμβόλαιο που θα υπογράψει - όπως συνέβη πρόσφατα και με άλλο βρετανικό δημοσίευμα που ανέφερε ότι η Ferrari προσφέρει συμβόλαιο δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ το χρόνο στον Χάμιλτον για το 2024.

Από την άλλη, βεβαίως, ο μάνατζερ του Νόρις, Μαρκ Μπέριμαν, είχε στο Σίλβερστοουν συνάντηση με τον σύμβουλο της Red Bull Χέλμουτ Μάρκο - ενώ ο τελευταίος έπλεξε το εγκώμιο του Βρετανού πιλότου λέγοντας ότι είναι «ο δυνατότερος από τους νέους οδηγούς» και ότι "η νεανικότητά του θα ταίριαζε" στη Red Bull.

Όσο για τον Άλεξ Άλμπον, που κάνει διαδοχικές εντυπωσιακές υπερβάσεις με το μη ανταγωνιστικό μονοθέσιο της Williams στο φετινό πρωτάθλημα, γράφεται στη Βρετανία ότι έκοψε τις επαφές του με τη Red Bull προτιμώντας να περιμένει τη φημολογούμενη ευκαιρία από το Μαρανέλο. Ο ιταλικός Τύπος αμφιβάλλει και για αυτό.

Κατά συνέπεια, σύμφωνα πάντα με τον Νούνιες, ο Νόρις και ο Άλμπον δεν βρίσκονται στα μακροχρόνια πλάνα της Ferrari καθώς το κλίμα που επικρατεί αυτή τη στιγμή στο Μαρανέλο αφήνει να εννοηθεί ότι η επιθυμία της ομάδας είναι να επεκτείνει τα συμβόλαια του σημερινού διδύμου των οδηγών της, Σαρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ - παρά το σχετικό "πάγωμα" των μεταξύ τους σχέσεων στον αγώνα του Σίλβερστοουν.

Έτσι, η Scuderia -σύμφωνα πάντα με τον ιταλικό Τύπο- δεν εμπλέκεται σε αυτό το χρονικό σημείο στη μεταγραφολογία, ούτε η απόφαση για τους οδηγούς που θα έχει από το 2025 είναι η βασική προτεραιότητά της, προς στιγμήν.

Η προτεραιότητα είναι η αξιοποίηση των αλλαγών της SF-23 στην πίστα και, κυρίως, ο σχεδιασμός του μονοθεσίου του 2024.

TAGS FORMULA 1 F1 FERRARI ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ