X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: H McLaren υπογράφει μυθική συμφωνία 650 εκατ. δολαρίων με την Audi

Τα μονοθέσια του Ντάνιελ Ρικιάρντο με τον Λάντο Νόρις στο GP της Τζέντα MCLAREN MEDIA CENTRE

Μια μέρα πριν τη σύσκεψη της διοίκησης του ομίλου Volkswagen, που φέρεται ότι θα επικυρώσει την είσοδο της Audi και της Porsche στη F1 το 2026, γερμανικά δημοσιεύματα γράφουν για συμφωνία-μαμούθ της πρώτης με τη McLaren.

Προς το παρόν είναι άγνωστο πόσο μερίδιο της ομάδας του Ουόκινγκ θα μεταβιβαστεί στη γερμανική εταιρεία. Όμως, φαίνεται πως επαληθεύονται οι πρόσφατες φήμες ότι η Audi θέλει να μπει στη Formula 1 το 2026 ως κατασκευαστής και όχι ως απλός προμηθευτής κινητήρων.

Το αντίθετο, σύμφωνα με πολλαπλές πηγές, θα συμβεί στην περίπτωση της Porsche, η οποία θα συμμετάσχει στο σπορ κατά τα φαινόμενα ως προμηθεύτρια κινητήρων της Red Bull Racing, και ενδεχομένως και της Alpha Tauri. Ένα άλλο ενδεχόμενο που έχει ακουστεί ως φήμη είναι η εξαγορά της Alpha Tauri από τον όμιλο Volkswagen.

Σύμφωνα με το γερμανικό μέσο Automobilwoche, η συμφωνία της McLaren με την Audi είναι την τάξης των 650 εκατομμυρίων δολαρίων - που είναι αστρονομικό ποσό ακόμα και για τα δεδομένα της Formula 1. Είναι ο προϋπολογισμός μιας ομάδας σχεδόν μίας πενταετίας. Σύμφωνα με το Bloomberg, το προσύμφωνο της συμφωνίας μπορεί να υπογραφεί από τις αρχές κιόλας αυτής της εβδομάδας.

Σιντλ: "Δεν έχουμε αρκετή ταχύτητα"

Σε κάθε περίπτωση, το 2026 φαντάζει πολύ μακρινό, και η McLaren έχει να διαχειριστεί το απρόσμενα φτωχό φετινό της ξεκίνημα στη F1. Η αγγλική ομάδα δεν καταφέρνει καν να μπει στην πρώτη δεκάδα της εκκίνησης, και ο αγωνιστικός της διευθυντής Αντρέας Σιντλ λέει: "Απλώς δεν έχουμε αρκετή ταχύτητα. Δεν υπάρχει συγκεκριμένη αιτία για αυτό. Το αυτοκίνητο δουλεύει καλά και η βάση του είναι καλή. Απλά δεν έχουμε πρόσφυση".

Ο Σιντλ, πρώην αγωνιστικός διευθυντής της Porsche στους αγώνες αντοχής, συμπλήρωσε: "Ξέρουμε ότι έχουμε πρόβλημα απόδοσης, και σε αυτό αφοσιωνόμαστε. Η εξέλιξή μας τα τελευταία τρία χρόνια ήταν πολύ καλή, αλλά τώρα περνάμε μια δοκιμασία. Αυτή τη στιγμή διεξάγουμε μια σημαντική ανάλυση όλης της αεροδυναμικής μας απόδοσης".

Ρικιάρντο: "Δεν μας λείπουν 3-4 δέκατα αλλά 1 δευτερόλεπτο"

Παρά το γεγονός ότι η McLaren MCL36 είναι το όγδοο ταχύτερο μονοθέσιο της F1, από τα δέκα, και έχει σκοράρει μόνο 6 βαθμούς φέτος με την 7η θέση του Λάντο Νόρις στη Τζέντα, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο θέλησε να δηλώσει την πίστη του στις ικανότητες της ομάδας (παρά στις δυνατότητες του αυτοκινήτου) λέγοντας πως δεν θα του έκανε εντύπωση αν η McLaren -γύριζε τα πράγματα έτσι ώστε να- κέρδιζε έναν αγώνα της F1 φέτος.

«Αν έρθει, θα έρθει λίγο πιο αργά από όσο ελπίζαμε αρχικά», είπε ο Ρικιάρντο. "Αλλά χωρίς να προτρέχω, αν κερδίζαμε κάποια στιγμή φέτος δεν θα με εξέπληττε διότι ακόμα πιστεύω στην ομάδα και στις διαδικασίες που έχουμε διαμορφώσει, καθώς και στους ανθρώπους που μπορούν να φέρουν εις πέρας τη δουλειά. Έχω 100% πίστη σε ανθρώπους όπως ο Αντρέας [Σιντλ].

Στο Μπαχρέιν βρεθήκαμε εμπρός στην αντιμετώπιση μιας κρίσης. Πιστεύω ότι βγήκαμε από αυτό, αλλά είναι αλήθεια ότι πρέπει να αλλάξουμε τη ρότα αυτού του πλοίου και είναι ένας από τους καλύτερους ανθρώπους για να το πετύχει. Οπότε, ρωτήστε με πάλι σε έξι μήνες, και ίσως να μην εκπλήσσομαι από το σημείο που θα βρισκόμαστε".

Ο Αυστραλός κατέληξε: "Αν σε δύο αγώνες μπορούμε να διεκδικούμε μια θέση στην πεντάδα, θα το εκλάβουμε ως μπόνους. Αλλά, για να παραμείνουμε ήρεμοι και να σκεφτόμαστε καθαρά και λογικά, πρέπει να συνειδητοποιήσουμε ότι δεν ψάχνουμε για τρία ή τέσσερα δέκατα.

Είναι πάνω από δευτερόλεπτο, αν θέλουμε να μαχόμαστε για νίκες. Αμφιβάλλω ότι αυτό θα συμβεί από τη μία μέρα στην άλλη, οπότε πρέπει να έχουμε υπομονή. Οποιαδήποτε θέση μέσα στη δεκάδα είναι σαν μια μικρή νίκη για εμάς προς το παρόν".

TAGS FORMULA 1 PORSCHE RED BULL ALPHA TAURI
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ