X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

GP ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ

Formula 1, GP Ολλανδίας: Ο Χάμιλτον ποντάρει στη στρατηγική για να κερδίσει τον Φερστάπεν

Ο Λιούις Χάμιλτον στο GP Ολλανδίας PHOTO CREDITS: © 2021 FRANCISCO SECO / AP IMAGES

Η επιλογή στρατηγικής είναι το μυστικό για τη Mercedes προκειμένου ο Λιούις Χάμιλτον να αμφισβητήσει την υπεροχή του Μαξ Φερστάπεν στην Ολλανδία.

Ο Λιούις Χάμιλτον και η Mercedes θέλουν να αξιοποιήσουν την απουσία του Σέρχιο Πέρεθ από τη μάχη της κορυφής του αυριανού GP Ολλανδίας, και σκοπεύουν να ασκήσουν πίεση στον Μαξ Φερστάπεν διαλέγοντας διαφορετική στρατηγική για τον Βρετανό και για τον Βάλτερι Μπότας.

Οι δύο οδηγοί της Mercedes θα εκκινήσουν δίπλα και πίσω από τον Φερστάπεν στο πρώτο GP του Ζάντβουρτ μετά το 1985, στον 13ο φετινό αγώνα της Formula 1, καθώς έχασαν την πολ ποζίσιον στις σημερινές δοκιμές κατάταξης από τον Ολλανδό με διαφορά 38 χιλιοστών και 3 δεκάτων του δευτερολέπτου αντίστοιχα.

Αυτό, από μόνο του, φαντάζει αρκετά πιεστικό για τον Μαξ - και θα γίνει ακόμα πιεστικότερο αν η Mercedes επιλέξει διαφορετική στρατηγική για τους δύο οδηγούς της. "Αν καταφέρουμε να έχουμε τον ίδιο ρυθμό [με τον Φερστάπεν] στον αγώνα και αν η νίκη κριθεί από την επιβίωση των ελαστικών με ένα μόνο πιτ-στοπ", εξήγησε ο διευθυντής της Mercedes F1 Τότο Βολφ: "Τότε ο Μαξ θα πρέπει να λάβει μια απόφαση: θα κάνει ένα πιτ-στοπ ή δύο;".

Πιστεύω ότι εμείς μπορούμε να παίξουμε και με τις δύο στρατηγικές αύριο, καθώς θα έχουμε δύο αυτοκίνητα που να μπορούν να κινηθούν με εντελώς διαφορετικό ρυθμό. Σίγουρα, θα βάλουμε στα πιτς το ένα αυτοκίνητο, για να κάνουμε το undercut, και θα αφήσουμε το άλλο στην πίστα, ώστε έτσι να τερματίσουμε στο 1-2" συμπλήρωσε, χαμογελώντας αινιγματικά, ο Αυστριακός.

Ο Χάμιλτον, από την πλευρά του, τόνισε: "Δεν χωρά αμφιβολία ότι θα είναι δύσκολος ο αγώνας αύριο. Νομίζω ότι ο Μαξ κι η ομάδα του ήταν πιο γρήγοροι από εμάς στις συστοιχίες γύρων, αλλά αυτή δεν είναι μια πίστα στην οποία μπορείς να προσπεράσεις, οπότε όλα θα έχουν να κάνουν με τη στρατηγική αύριο, και με τον τρόπο που μπορείς να πάρεις το μέγιστο από τα ελαστικά. Πάντως, η εκκίνηση θα είναι πολύ διασκεδαστική".

Και ο Βαλτέρι Μπότας, εξάλλου, άφησε υπόνοιες για το στρατηγικό παιχνίδι που φαίνεται ότι θα παίξει η Mercedes για να κερδίσει τον Φερστάπεν αύριο, λέγοντας πως "είναι καλό ότι βρίσκομαι στην πρώτη τριάδα, και αυτό ανοίγει όλες τις δυνατότητες που υπάρχουν για να κάνουμε ομαδική δουλειά".

Παρότι ο Λιούις ήταν 38 χιλιοστά πίσω από τον Φερστάπεν, η διαφορά της RB16B-Honda με τη Mercedes W12 ήταν κοντά στα τρία δέκατα, διότι στο γύρο της πολ ποζίσιον η πρώτη είχε μια δυσλειτουργία του συστήματος DRS της πίσω πτέρυγας και μια διπλή αλλαγή σχέσεων, που κόστισαν στον Μαξ περί τα δυόμισι δέκατα.

"Στον τελευταίο μου γύρο [στο Q3] ήμουν στο απόλυτο όριο, ειδικά στο δεύτερο και τρίτο τομέα της πίστας. Δεν μου απέμενε καθόλου δρόμος. Ήμουν πολύ, πολύ ικανοποιημένος με αυτό. Και είναι σπουδαίο ότι πλησιάσαμε τόσο πολύ, γιατί σε κάποιο σημείο είχαν απομακρυνθεί πολύ από άποψη ταχύτητας. Όμως, υπάρχουν πολλά που μπορούμε να βρούμε ακόμα" είπε ο Άγγλος.

Ο Βολφ ήταν στο ίδιο μήκος κύματος: "Νομίζω ότι πρέπει να μας αγήνει ικανοποιημένους το σημείο όπου βρεθήκαμε στο τέλος. Ο Λιούις έχασε πολύ χρόνο χθες (σ.σ.: με την εγκατάλειψή του νωρίς στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές λόγω προβλήματος της μονάδας ισχύος) και παρόλα αυτά πήραμε τη δεύτερη και την τρίτη θέση στην εκκίνηση - που είναι πολύ καλές".

TAGS GP ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ FORMULA 1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ