X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1, GP Μονακό: Ένσταση της Ferrari για τις δύο Red Bull

Ferrari driver Charles Leclerc of Monaco steers his car after he gets a pit service during the Monaco Formula One Grand Prix, at the Monaco racetrack, in Monaco, Sunday, May 29, 2022. (Pool Photo/Christian Bruna/Via AP) @ 2022 CHRISTIAN BRUNA / ASSOCIATED PRESS

Μετά το τέλος του GP του Μονακό η Ferrari βάζει «φωτιά» στο αποτέλεσμα του αγώνα, καθώς κατέθεσε ένταση στους αγωνοδίκες υποστηρίζοντας ότι οι Σέρχιο Πέρεζ και Μαξ Φερστάπεν πάτησαν τη γραμμή της εξόδου των πιτς μετά τη δεύτερη αλλαγή ελαστικών τους.

Οι δύο οδηγοί της Red Bull Racing είχαν μόλις κάνει στον 22ο γύρο μαζί το δεύτερο πιτ-στοπ τους, στο οποίο άλλαξαν την ενδιάμεση βρόχινη γόμα με σκληρά σλικς ελαστικά για στεγνό. Ο Πέρεζ επέστρεψε στην πίστα μπροστά από τον Κάρλος Σάινθ, ενώ για τον Φερστάπεν ήταν απολύτως οριακή η έξοδος μπροστά από τη Ferrari του Σαρλ Λεκλέρ.

Ο ίδιος ο Φερστάπεν παραδέχθηκε ότι χρειαζόταν την οριακή αυτή επιτάχυνση για να καταφέρει να μείνει μπροστά από τον Μονεγάσκο αντίπαλό του για τον τίτλο, αλλά πιέζοντας γλίστρησε η ουρά της RB18 και καθώς ο Ολλανδός έκανε τη διόρθωση με το τιμόνι, φάνηκε -από την κάμερα του μονοθεσίου του, καθώς και από εκείνη του Λεκλέρ- να διασχίζει την κίτρινη γραμμή της εξόδου των πιτς στο τελείωμά της.

H FIA δεν διερεύνησε το θέμα εκ των υστέρων, ώσπου η Ferrari κατέθεσε ένταση. Αντιθέτως, οι αγωνοδίκες εξέτασαν την αντίστοιχη διαφαινόμενη παράβαση του Πέρεζ, αλλά μέχρι το τέλος του αγώνα δεν εξέδωσαν κάποια σχετική ανακοίνωση. Αργότερα, ανακοίνωσαν ότι οι δύο οδηγοί της RBR κλήθηκαν στους αγωνοδίκες.

Λίγο μετά το τέλος του αγώνα, ωστόσο, η Ferrari κατέθεσε ένταση, και ο διευθυντή της Ματία Μπινότο τόνισε: «Είμαστε δυσαρεστημένοι για αυτή που φαίνεται σαν ξεκάθαρη παραβίαση των κανονισμών από τις δύο Red Bull για τη διάσχιση της κίτρινης γραμμής της εξόδου των πιτς. Δεν ήταν απλά κοντά στη γραμμή. Την πάτησαν, και ο αγωνιστικός κώδικας αναφέρει ακριβώς αυτό. Είχαμε μια σαφή αποσαφήνιση του θέματος στην Τουρκία το 2020. Το να μένεις στη γραμμή παραβιάζει τις προϋποθέσεις που έθεσε ο αγωνιστικός διευθυντής. Είναι ξεκάθαρο ότι ακόμα αποζητούμε τις εξηγήσεις από τη FIA».

Ο Κρίστιαν Χόρνερ της RBR υποστήριξε ότι ο Φερστάπεν δεν παραβίασε τις προδιαγραφές που έχουν τεθεί σχετικά με την διάσχιση της κίτρινης γραμμής, και διευκρίνισε ότι δεν υπήρξε καμία συζήτηση για το θέμα με τη FIA με τον αγώνα.

TAGS FORMULA 1 GP ΜΟΝΑΚΟ FERRARI RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ