X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1, Χάμιλτον: Η διαφορετική οπτική της κατακόρυφης πτώσης

O Λιούις Χάμιλτον © 2021 SERGEI GRITS/AP IMAGES

Μέσα σε τρεις μήνες ο Λιούις Χάμιλτον μεταμορφώθηκε από τον απόλυτο superstar πρωταγωνιστή της Formula 1 σε σχεδόν κομπάρσο της μάχης Λεκλέρ - Φερστάπεν για τον τίτλο, και λέει ότι "ακόμα είναι ένας αγώνας, αλλά από διαφορετική οπτική γωνία".

Ο πιο επιτυχημένος οδηγός της ιστορίας της F1, Λιούις Χάμιλτον, μίλησε για πρώτη φορά μετά το ξεκίνημα της φετινής σεζόν για την κατακόρυφη πτώση του -χάρη στα προβλήματα της Mercedes W13- από τον Όλυμπο στα τάρταρα του σπορ. Παρότι δεν θέλησε να επεκταθεί πολύ, είπε ότι πρόκειται για μια «εμπειρία» από μια διαφορετική οπτική γωνία.

Ο Χάμιλτον είχε βρεθεί με ένα μη ανταγωνιστικό και προβληματικό στη ρύθμιση μονοθέσιο και με τη McLaren το 2012, αλλά τότε ήταν εντελώς διαφορετικά τα πράγματα: ήταν δέκα χρόνια νεότερος, είχε τότε μόνο ένα πρωτάθλημα στο ενεργητικό του και η δίψα του για περαιτέρω επιτυχία υπερκάλυπτε κάθε πρόβλημα.

Τώρα είναι 37 ετών, δεν έχει πολλές ακόμη σεζόν μπροστά του, έχει επτά παγκόσμια πρωταθλήματα, και τα μεγάλα προβλήματα ενός δύστροπου μονοθεσίου που δεν λέει να βελτιωθεί μοιάζουν πολύ βαρύτερα για έναν οδηγό που κέρδιζε νίκες και τίτλους εδώ και οκτώ χρόνια, σε σχέση με τον Τζορτζ Ράσελ που έχει τη δίψα της διάκρισης που δεν έχει πετύχει μέχρι σήμερα.

Ο Χάμιλτον ξεκίνησε τη φετινή σεζόν με μια εντελώς απρόσμενη 3η θέση στο Μπαχρέιν, έπειτα και από την εγκατάλειψη του Μαξ Φερστάπεν, αλλά από τότε η χρονιά πήρε την κάτω βόλτα: αποκορύφωμα ήταν η 13η θέση που τερμάτισε στην Ίμολα, ενώ στο τελευταίο GP του Μαϊάμι βρέθηκε μέσα στην εξάδα ανήμπορος να κάνει περισσότερα με την προβληματική W13.

Μιλώντας για αυτή την απότομη πτώση από το ζενίθ στο ναδίρ της F1, ο Χάμιλτον είπε: "Παραμένει μια αγωνιστική προσπάθεια, αλλά από μια διαφορετική οπτική γωνία. Πάντοτε θέλεις γενικώς να προσπαθείς να πας μπροστά, αλλά θα πω ότι είναι αρκετά δύσκολο όταν στην πραγματικότητα δεν κινείσαι προς τα εμπρός. Είναι αυτό που είναι, και σίγουρα πρόκειται για μία εμπειρία".

Σε ερώτηση αν η Mercedes σημείωσε έστω και μια μικρή πρόοδο στο Μαϊάμι για την κατανόηση των προβλημάτων της W13, ο Λιούις απάντησε "δυστυχώς όχι. Έχουμε την ίδια ταχύτητα που είχαμε και στον πρώτο αγώνα, οπότε πρέπει να συνεχίσουμε να προσπαθούμε. Δεν βελτιωθήκαμε, δυστυχώς, σε αυτούς τους πέντε αγώνες. Αλλά διατηρώ τις ελπίδες μου ότι κάποια στιγμή θα το πετύχουμε. Πρέπει μόνο να συνεχίσουμε να προσπαθούμε, και να δουλεύουμε σκληρά".

Η πρωταθλήτρια Mercedes άφησε κάποιες ενθαρρυντικές ενδείξεις στις ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στο Μαϊάμι, όπου ο Τζορτζ Ράσελ πέτυχε τον πρώτο χρόνο στη δεύτερη περίοδο. Αλλά η βελτιωμένη αυτή απόδοση της W13 δεν συνεχίστηκε και το διήμερο που ακολούθησε.

"Αν δούμε την απόδοσή μας την Παρασκευή, ήταν η πιο ανταγωνιστική που πετύχαμε σε οποιαδήποτε στιγμή μέχρι τώρα στη φετινή σεζόν», εξήγησε ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας, Μάικ Έλιοτ. «Από την Παρασκευή στο Σάββατο κάναμε κάποιες αλλαγές, αλλά ήταν αρκετά περιορισμένες. Υπήρξαν και κάποιες αλλαγές στις συνθήκες, συνεπώς πρέπει τώρα να αναλύσουμε όλα αυτά τα δεδομένα, να καταλάβουμε όσα περισσότερα μπορούμε και έτσι να προοδεύσουμε στους επόμενους 1-2 αγώνες".

Ο Έλιοτ συνέχισε λέγοντας ότι η εξέλιξη του μονοθεσίου και η επίλυση του προβλήματος αναπηδήσεων είναι δύο εντελώς διαφορετικά ζητήματα: "Είναι σημαντικό να ξεχωρίσουμε αυτά τα δύο. Το ένα αφορά στις κανονική πορεία των αναβαθμίσεων και το άλλο την επιδιόρθωση των θεμάτων που έχουμε με τις αναπηδήσεις και άλλους τομείς που περιορίζουν την απόδοσή μας. Έτσι, οι πτέρυγες που φέραμε [στο Μαϊάμι] αναμφίβολά απέφεραν την απόδοση που περιμέναμε κι αυτό ήταν ένα βήμα προς τα εμπρός.

Παράλληλα, με τα πειράματα που κάναμε στην πίστα για να καταλάβουμε τις αναπηδήσεις συγκεντρώσαμε πολλά δεδομένα. Κάθε φορά που βγαίνει το αυτκίνητο στην πίστα μαθαίνουμε και κάτι καινούριο, και ο στόχος μας είναι να προσπαθήσουμε να καταλάβουμε το αυτοκίνητο πιο σύντομα από τους αντιπάλους μας.

"Συντελείται τεράστια ποσότητα δουλειάς για να καταλάβουμε πώς θα μπορούσαμε να βελτιώσουμε το αυτοκίνητο, πώς θα κάνουμε το επόμενο βήμα προόδου, πώς θα απαλλαχθούμε από τις αναπηδήσεις και πώς θα ξαναγίνουμε ανταγωνιστικοί απέναντι στις κορυφαίες ομάδες, όπου θέλουμε να βρισκόμαστε", κατέληξε ο τεχνικός διευθυντής της Mercedes F1.

TAGS FORMULA 1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ