X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Χάμιλτον: "Η McLaren ήταν διαστημόπλοιο, πρέπει να συζητήσουμε σοβαρά στη Mercedes"

Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain reacts after the British Formula One Grand Prix race at the Silverstone racetrack, Silverstone, England, Sunday, July 9, 2023. (AP Photo/Luca Bruno) AP PHOTO/LUCA BRUNO

Ο Λιούις Χάμιλτον δεν κατάφερε να κερδίσει τον Λάντο Νόρις για τη δεύτερη θέση του GP Βρετανίας, και είπε ότι στη Mercedes πρέπει να σκεφτούν σοβαρά τις σχεδιαστικές κατευθύνσεις που ακολούθησε η McLaren με τη βαρέως αναβαθμισμένη MCL60.

Ο Χάμιλτον βρέθηκε στη μάχη με τον Νόρις, εμπρός στο κοινό της πατρίδας τους στον σημερινό (9/7) αγώνα του Σίλβερστοουν, εκμεταλλευόμενος την τεράστια ευκαιρία να κάνει το ένα και μοναδικό του πιτ-στοπ όταν επεβλήθη η περίοδος του οχήματος ασφαλείας στον 33ο από τους 52 γύρους του αγώνα.

Ο Όσκαρ Πιάστρι με την έτερη McLaren MCL60 είχε κάνει λίγο νωρίτερα το πιτ-στοπ του, ατυχώς για εκείνον, αλλά η υπομονή του Χάμιλτον του επέτρεψε να χάσει πολύ λιγότερο χρόνο μπαίνοντας για αλλαγή ελαστικών υπό το όχημα ασφαλείας - κι έτσι να κερδίσει τον Αυστραλό στη μάχη του βάθρου.

Το ίδιο με τον Χάμιλτον έκανε και ο Νόρις, με τη διαφορά ότι -σε αντίθεση με τον επτάκις πρωταθλητή, που επέστρεψε με τη μαλακή γόμα για τους τελευταίους 18 γύρους του αγώνα- οι μηχανικόι της McLaren τοποθέτησαν στη McLaren MCL60 του νεαρού Βρετανού τη σκληρή γόμα. Ήταν μια αποφαση για την οποία ο Νόρις άσκησε δημόσια κριτική στην ομάδα στο τέλος.

Η σκληρή του γόμα, τέλος πάντων, τον άφησε να μειονεκτεί από τον Χάμιλτον με ίδιας ηλικίας μαλακή γόμα μόλις αποχώρησε από την πίστα το όχημα ασφαλείας. Παρόλα αυτά, και παρόλη τη σημαντική διαφορά πρόσφυσης και ταχύτητας των ελαστικών, ο Νόρις κατάφερε να αμυνθεί στις επιθέσεις του Χάμιλτον ώσπου άρχισε να πέφτει η απόδοση της μαλακής γόμας της Mercedes, και ξεκαθάρισε υπέρ του η μάχη για τη δεύτερη θέση.

Σημαντικό ρόλο σε αυτό έπαιξε η εξαιρετική τελική ταχύτητα της McLaren στην ευθεία και στις πολλές πολύ γρήγορες στροφές του Σίλβερστοουν, που οδήγησε τον Χάμιλτον να χαρακτηρίσει την MCL60 ως "διαστημόπλοιο". Συγκεκριμένα, ο επτάκις πρωταθλητής είπε μέσω της ραδιοεπικοινωνίας στο μηχανικό του Πίτερ Μπόνινγκτον ότι "αυτή η McLaren είναι ένα διαστημόπλοιο, η ταχύτητά της είναι τρελή".

Μιλώντας μετά τον αγώνα, ο Λιούις εξήγησε: "Θέλω να πω πολλά συγχαρητήρια στον Λάντο και στη McLaren. Ήταν η οικογένειά μου, το σημείο από όπου ξεκίνησα. Οπότε είναι ωραίο να τους βλέπω ξανά τόσο δυνατούς. Αυτό το αυτοκίνητο ήταν γρήγορο στις στροφές υψηλής ταχύτητας. Με εντυπωσίασε. Δεν μπορούσα να κρατήσω την επαφή, αλλά είχαμε μια ωραία μάχη στην επανεκκίνηση μετά το όχημα ασφαλείας.

Μόλις έφτασε στη στροφή 15 [στην εξωφρενικά γρήγορη Stowe] εξαφανιζόταν. Εμείς είχαμε καλή απόδοση στις αργές στροφές αλλά όχι και την [ίδια] πυγμή στις ευθείες. Αλλά είμαι πολύ χαρούμενος, διότι κάναμε τεράστια δουλειά εκκινώντας 7οι και τερματίζοντας στην 3η θέση. Πιστεύω ότι είναι θετικό για εμάς να γνωρίζουμε ότι δεν είμαστε τόσο μακριά. Πρέπει μόνο να συνεχίσουμε να πιέζουμε και θα πιάσουμε τους μπροστινούς μας".

"Πρέπει να συζητήσουμε σοβαρά" στη Mercedes

Σχετικά με την πίεση αυτή, και με τις κατευθύνσεις που πρέπει να ακολουθήσει η Mercedes σχετικά με την εξέλιξη της W14 και τη δημιουργία της W15 του 2024, ο Χάμιλτον είπε βλέποντας τη ραγδαία βελτίωση της McLaren ότι πρέπει να υπάρξουν «σοβαρές συζητήσεις» στο εργοστάσιο της ομάδας του, στο Μπράκλεϊ.

"Είχαμε αναμφίβολα διάφορα σκαμπανεβάσματα τον τελευταίο ενάμισι χρόνο", είπε ο 38χρονος Χάμιλτον. "Έχουμε πολλή δουλειά να κάνουμε. Νομίζω πως ξέρω ακριβώς τι πρέπει να κάνουμε, και νομίζω ότι πρέπει να κάνουμε ορισμένες σοβαρές συζητήσεις για όσα χρειάζονται ώστε να προχωρήσουμε μπροστά.

Ξέρετε, η McLaren είναι η απόδειξη για την κατεύθυνση που ακολούθησε. Θέλω να πω, ήταν εντυπωσιακή η ταχύτητά τους στα πολύ γρήγορα τμήματα της πίστας. Το δικό μας αυτοκίνητο έχει πολλές δυνάμεις, και ειδικά οι συστοχίες γύρων μας είναι σπουδαίες. Όταν αποκτήσουμε το πίσω μέρος που έχει [η McLaren] θα μπούμε στο σωστό δρόμο - αυτό είναι που πρέπει να επιδιώξουμε.

Ο Τζορτζ [Ράσελ] είχε ένα πολύ καλό πρώτο stint με τη μαλακή γόμα, όπως και εγώ με τη μέση γόμα. Πρέπει να διατηρήσουμε τα καλά στοιχεία και να προσθέσουμε κάποια καλά άλλα πράγματα", κατέληξε ο Χάμιλτον.

TAGS FORMULA 1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ MERCEDES F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ