X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Χάμιλτον: "Δεν καταλαβαίνω γιατί φρέναρε ο Φερστάπεν"

Mercedes driver Lewis Hamilton of Britain waves from the podium after winning the Formula One Saudi Arabian Grand Prix in Jiddah, Sunday, Dec. 5, 2021. Left is second placed Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands and Ron the right is third, Mercedes driver Valtteri Bottas of Finland. (AP Photo/Hassan Ammar) AP

Μετά την τρίτη διαδοχική του νίκη, στη Τζέντα της Σαουδικής Αραβίας, ο Λιούις Χάμιλτον μίλησε για έναν απίστευτα δύσκολο αγώνα και είπε ότι δεν κατάλαβε γιατί ο Μαξ Φερστάπεν φρέναρε τόσο απότομα στη στιγμή της σύγκρουσής τους, στον 37ο γύρο.

Ο Χάμιλτον κέρδισε τον 21ο αγώνα της φετινής F1, τον πρώτο της ιστορίας στη Σαουδική Αραβία, και ισοφάρισε τον Φερστάπεν στην κορυφή του πρωταθλήματος με 369,5 βαθμούς, ενόψει του μεγάλου φετινού τελικού σε μία εβδομάδα στο Άμπου Ντάμπι.

Στον άκρως επεισοδιακό αγώνα της Τζέντα, ο Φερστάπεν τιμωρήθηκε με ποινή 5 δευτερολέπτων επειδή έκοψε την πρώτη στροφή στην μάχη του με τον Χάμιλτον, ενώ οι αγωνοδίκες θα εξετάσουν εκ των υστέρων και το συμβάν του 36ου γύρου που οδήγησε στη σύγκρουσή του με τον Βρετανό, στην ευθεία πριν τη στροφή 27, την ώρα που ο Ολλανδός -όπως είπε- ήθελε να παραχωρήσει την πρωτοπορία στον Λιούις επειδή είχε κόψει νωρίτερα τη στροφή.

Ο Χάμιλτον κατηγόρησε από τη ραδιοεπικοινωνία τον Φερστάπεν ότι του έκανε τη "δοκιμασία φρεναρίσματος", μια πολύ παλιά παράτυπη δοκιμασία που συνήθως έκαναν οι παλαιότεροι οδηγοί στον νεότερους, φρενάροντας σε απρόβλεπτο σημείο για να τους αποσπάσουν τον οποιονδήποτε αγωνιστικό εγωισμό. Ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes Ρον Μέντοους είχε μια ένθερμη συζήτηση για το θέμα με τον ομόλογό του της Formula 1, Μάικλ Μάσι.

"Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έπεσε στα φρένα τόσο απότομα, και μετά χτύπησα στο πίσω μέρος του κι εκείνος μετά συνέχισε. Ήταν λίγο μπερδεμένη κατάσταση", δήλωσε στον τερματισμό ο Χάμιλτον.

Ο Άγγλος συνέχισε: "Ήταν απίστευτα δύσκολο. Προσπάθησα να είμαι όσο προσεκτικός γινόταν, με όλη μου την αγωνιστική εμπειρία τόσων ετών, να κρατάω το αυτοκίνητο στην πίστα και να κρατάω τα πάντα καθαρά. Είμαι αληθινά περήφανος για όλους και ευγνώμων για το αυτοκίνητο αυτό το τριήμερο".

Τη στιγμή του συμβάντος ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ, εξερράγη, αλλά ψυχραιμότερος μετά το αίσιο τέλος του αγώνα για την ομάδα του, είπε: "Πρέπει να δώσουμε τα εύσημα στο κέντρο του αγώνα, ήταν μια κατάσταση δύσκολη στη διαχείριση. Πρέπει να δω περισσότερο τον αγώνα πριν πω κάτι, που ίσως να είναι λάθος. Είναι η οδήγηση αυτή που πρέπει να εξετάσουμε. Είναι πολύ δύσκολο, ίσως υπερβολικά δύσκολο. Θέλουμε να κερδίσει ο καλύτερος, και αν είναι ο Μαξ αυτός στο τέλος, ας είναι".

Ο Αυστριακός συνέχισε: "Όλοι είχαν το μερίδιό τους στην ατυχία, ο Μαξ έχασε βαθμούς στο Σίλβερστοουν, δεν έφταιξε σε τίποτα στην Ουγγαρία. Μετά εμείς είχαμε τις ποινές για τους κινητήρες. Το αποτέλεσμα στο τέλος, η νίκη στον αγώνα, ήταν κάτι που πιστεύω ότι αξίζαμε. Δεν θέλω να γίνω βρώμικος εδώ, αλλά η τηλεμετρία δείχνει ότι ο Μαξ φρέναρε και μετά επιτάχυνε ξανά. Ο Χάμιλτον δεν ήξερε ότι του έδινε τη θέση", κατέληξε ο Βολφ.

TAGS FORMULA 1 ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ