
Παίκτες του Ολυμπιακού μοίρασαν χαμόγελα στο Παιδιατρικό Τμήμα του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών Παίκτες του Ολυμπιακού μοίρασαν χαμόγελα στο Παιδιατρικό Τμήμα του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ
Οι Ροντινέι, Ορτέγκα, Έσε, Μπότης και Λιατσικούρα επισκέφθηκαν την Τρίτη (30/12) το Παιδιατρικό Τμήμα του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών.
30.12.2025 15:53






































