
Με δέκα παίκτες η Σαχτάρ, αποβλήθηκε ο Οτσαρένκο Με δέκα παίκτες η Σαχτάρ, αποβλήθηκε ο Οτσαρένκο
ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ
Η Σαχτάρ έμεινε με 10 παίκτες απέναντι στον Παναθηναϊκό αφού ο Ζίμπερτ απέβαλε τον Οτσαρέτκο με δεύτερη κίτρινη κάρτα στο 81ο λεπτό, έπειτα από σκληρό μαρκάρισμα στον Ζαρουρί.
14.08.2025 22:56






































