X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

BASKETBALL ANALYSIS

Ολυμπιακός: Το βραχυκύκλωμα του Γουόκαπ, το σημάδι στον Βεζένκοβ, το οξυγόνο του Έντουαρντς και ο καθοριστικός Γκούντουριτς

EUROLEAGUE 2022-2023 / PLAY OFF / - (LATO KLODIAN/EUROKINISSI) EUROKINISSI SPORTS

Ο Στέφανος Μακρής αναλύει με την βοήθεια του InStat Scout την ήττα του Ολυμπιακού από την Φενέρμπαχτσε. Η άμυνα στο Pick and Roll που βραχυκύκλωσε τον Γουόκαπ, το σημάδι στον Βεζένκοβ από τους Τούρκους, ο Έντουαρντς που ήταν ο αστάθμητος παράγοντας, ο ρόλος του Γκούντουριτς και η μοναξιά του Σλούκα στο τέλος.

Ο Ολυμπιακός δεν τα κατάφερε στο Game 2 με την Φενέρμπαχτσε, με την τουρκική ομάδα να παίρνει την νίκη με 78-82 στο ΣΕΦ, κλέβοντας το πλεονέκτημα έδρας.

Η Φενέρμπαχτσε έπαιξε για την ζωή της, έπαιξε ψυχωμένα και πήρε μία δίκαιη νίκη, με τους “ερυθρόλευκους” να καλούνται πλέον να πάρουν πίσω το πλεονέκτημα έδρας στην Τουρκία.

Το SPORT24 αναλύει την ήττα του Ολυμπιακού με την βοήθεια του Instat Scout.

Ένα τέλειο δεκάλεπτο και το ανησυχητικό σημάδι

Ο Ολυμπιακός μπήκε στο παρκέ πετώντας φωτιές. Οι “ερυθρόλευκοι” έκαναν ό,τι ήθελαν σε άμυνα και επίθεση στην πρώτη περίοδο, βλέποντας το πλάνο τους να δουλεύει στην εντέλεια. Στην άμυνα (όπως και στο Game 1) εξακολούθησαν να υποχρεώνουν τον Νικ Καλάθη να έχει ρόλο εκτελεστή και όχι δημιουργού, ενώ μπορούσαν να κρατούν τον Φαλ κοντά στην ρακέτα να κλείνει χώρους. Την ίδια στιγμή, βρήκαν ευκαιρίες να τρέξουν στο transition, έβαλαν τα σουτ που έπρεπε.

Ο Ολυμπιακός ξέφυγε με 24-10 στο πρώτο δεκάλεπτο και έφτασε στο 26-10 χάρη σε καλάθι του Μπόλομποϊ στο ξεκίνημα της δεύτερης περιόδου. Ο Τόμας Γουόκαπ είχε ήδη 7 πόντους και 3 ασίστ (για ένα λάθος).

Ο Αμερικανός εκμεταλλευόταν το γεγονός ότι η Φενέρ έχει επιλέξει σε όλη την σειρά να καλύπτει το Pick and Roll που εμπλέκεται αυτός με Flat (ο ψηλός μένει πίσω) σε κατάσταση “2 εναντίον 2” (χωρίς βοήθειες δηλαδή), παίζοντας συχνά ακόμα και under στην περίπτωσή του. Όπως είχε αναφερθεί όμως και στο Game 1, ο Ολυμπιακός δεν έχει χτιστεί για να έχει τον Γουόκαπ σε ρόλο εκτελεστή. Το ενθαρρυντικό ξεκίνημα του Αμερικανού θα γυρνούσε μπούμερανγκ λίγο αργότερα.

Το γεγονός ότι ο Γουόκαπ φαινόταν σε καλή κατάσταση, ο Κάναν έβαλε δύο μαζεμένα τρίποντα και ο Βεζένκοβ έμοιαζε με… Βεζένκοβ έδειχναν ότι όλα είναι καλά. Ο Ολυμπιακός όμως είχε βάλει μερικά δύσκολα σουτ. Στην πραγματικότητα αυτό που τον κρατούσε ήταν η άμυνά του. Αν κάτι άλλαζε στην άλλη πλευρά του παρκέ, ίσως τα δεδομένα να άλλαζαν. Αυτό το “κάτι” ετοιμαζόταν να εμφανιστεί.

Το οξυγόνο του Έντουαρντς και το διάβασμα του Καλάθη

Ο Δημήτρης Ιτούδης έψαχνε κάτι διαφορετικό. Ήθελε να ανακατέψει την τράπουλα με κάποιο τρόπο. Έχοντας περιορισμένες λύσεις λόγω των απουσιών των Γουίλμπεκιν, Μπιέλιτσα και Μπούκερ, έπαιξε από νωρίς το χαρτί του Κάρσεν Έντουαρντς, παντρεύοντάς τον στην περιφέρεια με τον Νικ Καλάθη (λόγω των 2 γρήγορων φάουλ του Γκούντουριτς). Τα δεδομένα θα άλλαζαν. Και όλα θα ξεκινούσαν από το Pick and Roll με τον Έλληνα γκαρντ.

Με τον Ολυμπιακό να επιλέγει στο παιχνίδι να δίνει βοήθεια από την γωνία της αδύνατης πλευράς στα Pick and Roll που έστηνε ο Καλάθης για να γεμίσει την ρακέτα, ο διεθνής γκαρντ άρχισε να διαβάζει το ματς καλύτερα. Στην πρώτη ευκαιρία που βρήκε, δημιούργησε το πρώτο ελεύθερο τρίποντο της ομάδας του. Ιδού η φάση:

Ο Καλάθης στήνει Pick and Roll με τον Μότλι, με τον Βεζένκοβ να είναι έτοιμος να κλείσει προς τα μέσα

Ο Καλάθης στήνει Pick and Roll με τον Μότλι, με τον Βεζένκοβ να είναι έτοιμος να κλείσει προς τα μέσα PRINTSCREEN

Ο Καλάθης διαβάζει την άμυνα του Ολυμπιακού και πασάρει στον Χέιζ

Ο Καλάθης διαβάζει την άμυνα του Ολυμπιακού και πασάρει στον Χέιζ PRINTSCREEN

Ο Χέιζ βλέπει την βοήθεια του Σλούκα - που κλείνει ως οφείλει πάνω του - και πασάρει στον Έντουαρντς

Ο Χέιζ βλέπει την βοήθεια του Σλούκα - που κλείνει ως οφείλει πάνω του - και πασάρει στον Έντουαρντς PRINTSCREEN

Ο Έντουαρντς ευστοχεί σε τρίποντο, αφού ο Βεζένκοβ δεν προλαβαίνει να κλείσει το σουτ

Ο Έντουαρντς ευστοχεί σε τρίποντο, αφού ο Βεζένκοβ δεν προλαβαίνει να κλείσει το σουτ PRINTSCREEN

Η Φενέρ φαινόταν να έχει βρει κάτι για να πιαστεί. Στην επόμενη φάση το δοκίμασε ξανά. Το αποτέλεσμα ήταν πάλι ίδιο, όπως φαίνεται πάλι:

Ο Καλάθης στήνει Pick and Roll με τον Μότλι, με τον Έντουαρντς να βρίσκεται κάτω από το καλάθι και να ετοιμάζεται να βγει στην περιφέρεια, ενώ ο Χέιζ ανεβαίνει στις 45 μοίρες

Ο Καλάθης στήνει Pick and Roll με τον Μότλι, με τον Έντουαρντς να βρίσκεται κάτω από το καλάθι και να ετοιμάζεται να βγει στην περιφέρεια PRINTSCREEN

Ο Σλούκας - που μαρκάρει τον Έντουαρντς - βλέπει τι γίνεται και κλείνει ήδη προς τα μέσα, με τον Αμερικανό να πηγαίνει στην γωνία

Ο Σλούκας - που μαρκάρει τον Έντουαρντς - βλέπει τι γίνεται και κλείνει ήδη προς τα μέσα, με τον Αμερικανό να πηγαίνει στην γωνία PRINTSCREEN

Ο Καλάθης διαβάζει - ξανά - την βοήθεια και πασάρει στον Έντουαρντς

Ο Καλάθης διαβάζει - ξανά - την βοήθεια και πασάρει στον Έντουαρντς PRINTSCREEN

Ο Έντουαρντς ευστοχεί σε τρίποντο

Ο Έντουαρντς ευστοχεί σε τρίποντο PRINTSCREEN

Η Φενέρ έψαχνε κάτι να πιαστεί και το βρήκε. Ο τρόπος που διάβασε ο Καλάθης την άμυνα του Ολυμπιακού άνοιξε έναν δρόμο. Οι πόντοι του Έντουαρντς (16 συνολικά, οι 11 στην δεύτερη περίοδο) ήταν οξυγόνο για την επίθεση των Τούρκων. Την ίδια στιγμή όμως, ο ρόλος του Καλάθη (8 πόντοι, 4 ασίστ) δεν πρέπει να υποτιμηθεί. Σύμφωνα με το InStat Scout, η Φενέρ πήρε 9 πόντους από τις 4 ασίστ του Καλάθη. Ο διεθνής γκαρντ όμως είχε και 3 secondary ασίστ (η πάσα πριν την ασίστ, όπως αυτή στο πρώτο τρίποντο του Έντουαρντς), που πρόσφεραν άλλους 7 πόντους.

Η Φενέρ φαινόταν να βρίσκει κάτι να πιαστεί στην επίθεση. Την ίδια στιγμή, η άμυνά της όμως έπαιξε τον ρόλο της. Με τον Φαλ εκτός για ανάσες οι Τούρκοι πήραν ανάσα στην άμυνα, αφού οι Μπόλομποϊ και Μπλακ δεν ήταν σε καλό βράδυ. Το πέρασμα του Πιέρ πάνω στον Σλούκα, το γεγονός ότι έδωσαν το σουτ στον ΜακΚίσικ, όλα αυτά έπαιξαν ρόλο ώστε η Φενέρ να περιορίσει την επίθεση του Ολυμπιακού και να επιστρέψει στο ματς.

Το βραχυκύκλωμα του Γουόκαπ

Το παιχνίδι ήταν ξανά ντέρμπι. Η Φενέρ είχε βρει σημείο αναφοράς στο σκοράρισμα από την περιφέρεια (Έντουαρντς), αλλάζοντας τα δεδομένα. Βλέποντας αυτό, ο Ολυμπιακός θέλησε να βγάλει εκτός αγώνα τον Αμερικανό με τον ίδιο τρόπο που είχε κάνει και στο ματς των δύο ομάδων στην Τουρκία για την κανονική περίοδο: Χτυπώντας τον στην άμυνα. Το έκανε όμως με λάθος τρόπο.

Με τον Έντουαρντς να μαρκάρει τον Γουόκαπ, ο Αμερικανός με το ελληνικό διαβατήριο γκαρντ άρχισε να παίρνει περισσότερες επιθέσεις σε κατάσταση Pick and Roll. Ο Έντουαρντς έχει πολλά αμυντικά ψεγάδια. Η άμυνα πάνω στην μπάλα όμως - ειδικά όταν η ομάδα του παίζει Under στο Pick and Roll - είναι ανεκτή. Ο Γουόκαπ είχε μόλις πέσει στην παγίδα της Φενέρ και αυτό φάνηκε αρκετά νωρίς, κάτι που φαίνεται σε αυτή την φάση:

Ο Γουόκαπ στήνει Pick and Roll με τον Φαλ, με τον Τζεκίρι να μένει πιο πίσω και τον Έντουαρντς να σπάει το σκριν

Ο Γουόκαπ στήνει Pick and Roll με τον Φαλ, με τον Τζεκίρι να μένει πιο πίσω και τον Έντουαρντς να σπάει το σκριν PRINTSCREEN

Ο Γουόκαπ ελέγχει την κατάσταση και βλέπει ότι δεν μπορεί να πάει πιο μέσα

Ο Γουόκαπ ελέγχει την κατάσταση και βλέπει ότι δεν μπορεί να πάει πιο μέσα PRINTSCREEN

Ο Γουόκαπ παίρνει δύσκολο σουτ υπό πίεση μετά από ντρίμπλα και αστοχεί

Ο Γουόκαπ παίρνει δύσκολο σουτ υπό πίεση μετά από ντρίμπλα και αστοχεί PRINTSCREEN

Αυτή είναι μία κακή επίθεση, ακόμα και αν το σουτ έμπαινε. Ο Ολυμπιακός έχει χτιστεί για να σκοράρει μέσα από διαρκή κίνηση και όχι από προσωπικές ενέργειες. Ο Γουόκαπ παρασύρθηκε και σταδιακά ο Ολυμπιακός φαινόταν να χάνει την συγκέντρωσή του.

Ο Αμερικανός τελείωσε τον αγώνα με 9 πόντους, 6 ασίστ και 3 λάθη. Αυτό σημαίνει ότι μετά το εκρηκτικό του ξεκίνημα στην πρώτη περίοδο, είχε 2 πόντους με 1/6 σουτ, 3 ασίστ και 2 λάθη στο υπόλοιπο του αγώνα. Σύμφωνα με το InStat Scout, ο Γουόκαπ πήρε 9 προσπάθειες με προσωπικές ενέργειες (5 σε Pick and Roll, 3 σε Handoff - δηλαδή πάσα χέρι με χέρι - και μία στο ένας εναντίον ενός). Σημείωσε μόλις 6 πόντους σε τέτοιες καταστάσεις.

Η επίθεση του Ολυμπιακού είχε κολλήσει. Οι συνεχείς ντρίμπλες και τα σουτ σε πρώτο χρόνο στην Flat άμυνα της Φενέρ στο Pick and Roll έβγαλαν εκτός ρυθμού την επίθεση της ομάδας, αφού δεν υπήρχε η γνωστή κυκλοφορία της μπάλας. Ο Καλάθης την ίδια στιγμή (ένας από τους καλύτερους παίκτες στην Ευρώπη στην άμυνα σε off screen καταστάσεις) είχε κλειδώσει τον Κάναν.

Ο μόνος λόγος που ο Ολυμπιακός ήταν ακόμα μπροστά στο σκορ ήταν οι εμπνεύσεις του Σάσα Βεζένκοβ, με αποκορύφωμα το τρελό τρίποντό του από τα 10 μέτρα στο φινάλε της 3ης περιόδου.

Η Φενέρ δεν εντυπωσίαζε στην επίθεσή της. Υπήρχαν όμως δύο πράγματα που την κρατούσαν στο ματς: Η άμυνά της και τα επιθετικά ριμπάουντ (15 συνολικά, από τα οποία πήρε 16 πόντους), τα οποία μάζεψε εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι στα Pick and Roll - που δεν εμπλεκόταν ο Καλάθης- οι "ερυθρόλευκοι" έπαιζαν με αλλαγές.

Το γεγονός αυτό όμως έβρισκε συχνά τον Ολυμπιακό σε αμυντικές περιστροφές και κοντό παίκτη πάνω σε ψηλό, με την τριάδα των Μότλι (καλύτερος επιθετικός ριμπάουντερ στην EuroLeague), Χέιζ και Πιέρ να πηγαίνει συνεχώς στο επιθετικό ριμπάουντ ανανεώνοντας επιθέσεις. Η τέταρτη περίοδος θα ήταν ντέρμπι.

Ο Γκούντουριτς, το σημάδι στον Βεζένκοβ και ο Σλούκας που δεν έφτανε

Η Φενέρ ήταν κοντά στο σκορ. Είχε πιστέψει στην νίκη. Αυτό που έψαχνε η τουρκική ομάδα ήταν το τελικό χτύπημα. Για να το κάνει αυτό, αποφάσισε να σημαδέψει - ακόμα πιο έντονα από ότι έκανε στις τρεις πρώτες περιόδους - τον Σάσα Βεζένκοβ, υποχρεώνοντάς τον να κυνηγάει στην άμυνα.

Πάντα ο στόχος μας είναι ο Βεζένκοβ. Ο Ολυμπιακός κάνει αλλαγή και μετά ανοίγουμε το γήπεδο. Θα κλείσουν προς τα μέσα. Αν μπορούμε, να βάλουμε και τον Σλούκα στο Pick and Roll” ακούστηκε να λέει σε ένα τάιμ-άουτ στην 4η περίοδο ο Δημήτρης Ιτούδης.

Η οδηγία του Έλληνα τεχνικού εφαρμόστηκε άμεσα, όπως φαίνεται και σε αυτή την φάση:

Ο Γκούντουριτς παίρνει το σκριν από τον Χέιζ και ετοιμάζεται να παίξει ένας εναντίον ενός με τον Βεζένκοβ

Ο Γκούντουριτς παίρνει το σκριν από τον Χέιζ και ετοιμάζεται να παίξει ένας εναντίον ενός με τον Βεζένκοβ PRINTSCREEN

Ο Γουόκαπ κλείνει ήδη προς τα μέσα, όντας έτοιμος να δώσει βοήθεια (Jump to the ball)

Ο Γουόκαπ κλείνει ήδη προς τα μέσα, όντας έτοιμος να δώσει βοήθεια (Jump to the ball) PRINTSCREEN

Ο Γκούντουριτς διαβάζει την άμυνα και ετοιμάζεται να πασάρει στον Χέιζ

Ο Γκούντουριτς διαβάζει την άμυνα και ετοιμάζεται να πασάρει στον Χέιζ PRINTSCREEN

Ο Χέιζ ευστοχεί σε τρίποντο

Ο Χέιζ ευστοχεί σε τρίποντο PRINTSCREEN

Η Φενέρ συνέχισε στο ίδιο μοτίβο, σημαδεύοντας τον Βεζένκοβ, κάνοντας συνεχή repick με τον Χέιζ (άλλαζε γωνίες στο σκριν), μέχρι να πάρει την αλλαγή και να επιτεθεί. Αυτό έγινε ξανά μερικές φάσεις αργότερα:

Ο Γκούντουριτς στήνει το σκριν με τον Χέιζ και παίρνει την αλλαγή που θέλει με τον Βεζένκοβ

Ο Γκούντουριτς στήνει το σκριν με τον Χέιζ και παίρνει την αλλαγή που θέλει με τον Βεζένκοβ PRINTSCREEN

Ο Γκούντουριτς ετοιμάζεται να επιτεθεί, με τον Γουόκαπ να είναι πάλι έτοιμος για βοήθεια

Ο Γκούντουριτς ετοιμάζεται να επιτεθεί, με τον Γουόκαπ να είναι πάλι έτοιμος για βοήθεια PRINTSCREEN

Ο Μότλι ανεβαίνει πιο ψηλά για να κάνει back screen στον Γουόκαπ για να ελευθερώσει τον Χέιζ, ενώ ο Γκούντουριτς πάει προς τα μέσα

Ο Μότλι ανεβαίνει πιο ψηλά για να κάνει back screen στον Γουόκαπ για να ελευθερώσει τον Χέιζ, ενώ ο Γκούντουριτς πάει προς τα μέσα PRINTSCREEN

Ο Γκούντουριτς τραβάει όλη την άμυνα πάνω του και πασάρει στον Χέιζ

Ο Γκούντουριτς τραβάει όλη την άμυνα πάνω του και πασάρει στον Χέιζ PRINTSCREEN

Ο Χέιζ ευστοχεί σε τρίποντο

Ο Χέιζ ευστοχεί σε τρίποντο PRINTSCREEN

Η Φενέρ είχε βρει ξανά το σημείο αναφοράς που έψαχνε στην επίθεσή της, χτυπώντας ενίοτε τον Βεζένκοβ και στο post με τον (εξαιρετικό) Χέιζ (15 πόντοι, 5 ασίστ).

Η δημιουργία του Γκούντουριτς άνοιξε το παιχνίδι της. Παράλληλα, ήρθε το ξύπνημα του Ντόρσεϊ, ο οποίος πλέον είχε περισσότερους χώρους να επιτεθεί λόγω της εστίασης του Ολυμπιακού στο Pick and Roll του Σέρβου, βάζοντας ένα μεγάλο λέι-απ στην τέταρτη περίοδο.

Ο Ολυμπιακός ήταν εγκλωβισμένος. Η πεντάδα της Φενέρ με τους Γκούντουριτς, Ντόρσεϊ, Πιέρ, Χέιζ, Μότλι (+10 σε 12 λεπτά, το καλύτερο από κάθε άλλη πεντάδα του ματς) δημιουργούσε προβλήματα. Η τριάδα των Σλούκα, Γουόκαπ, ΜακΚίσικ (μία πεντάδα με 3 παίκτες που είναι πιο αποδοτικοί με την μπάλα στα χέρια) δεν είχε χώρους στην επίθεση, αφού η Φενέρ δεν έκρυβε καν ότι έδινε το σουτ στους δύο Αμερικανούς.

Ο Σλούκας ήταν η μοναδική απειλή πλέον για τον Ολυμπιακό. Ο ηγέτης των “ερυθρόλευκων” σημείωσε 12 από τους 18 πόντους του στην 4η περίοδο. Από ένα σημείο κι έπειτα πάλευε μόνος του.

Όπως έχει αναφερθεί όμως πολλές φορές, η επίθεση του Ολυμπιακού έχει χτιστεί για να έχει πολλές απειλές. Αν υπάρχουν πολλές ντρίμπλες, τότε υπάρχει πρόβλημα. Ό,τι και να έκανε ο συγκινητικός Σλούκας αποδείχθηκε μάταιο. Ο Ολυμπιακός είχε προβλήματα στην επίθεση και δεν μπορούσε να σταματήσει την Φενέρ στην άλλη πλευρά του παρκέ, δεχόμενος 31 πόντους στην 4η περίοδο.

Να επιστρέψει στις εργοστασιακές ρυθμίσεις

Ο Ολυμπιακός έχασε το πλεονέκτημα έδρας στο Game 2. Παγιδεύτηκε από την άμυνα της Φενέρ, βγήκε από το δικό του παιχνίδι, μπήκε στον ρυθμό των Τούρκων. Τα σουτ του Έντουαρντς, τα επιθετικά ριμπάουντ, η προσωπικότητα του Χέιζ, η κλάση του Γκούντουριτς, η δημιουργία του Καλάθη, το θράσος του Ντόρσεϊ, όλα έπαιξαν ρόλο σε αυτό το αποτέλεσμα. Πλέον οι “ερυθρόλευκοι” πρέπει να βγάλουν αντίδραση.

Στις ΗΠΑ συνηθίζουν να λένε ότι μία σειρά playoffs ξεκινάει όταν σπάσει μία έδρα. Αυτό έγινε στο Game 2 και ο Ολυμπιακός καλείται πλέον να δείξει χαρακτήρα. Δεν έχει χαθεί ακόμα κάτι. Οι “ερυθρόλευκοι” εξακολουθούν να είναι η ομάδα που κατέκτησε την 1η θέση στην κανονική περίοδο της EuroLeague. Πρέπει όμως να το δείξουν αυτό και στην Κωνσταντινούπολη στα δύο παιχνίδια που ακολουθούν στην Κωνσταντινούπολη.

Το έργο του Ολυμπιακού δεν ήταν και δεν είναι εύκολο. Η Φενέρ είναι μία ομάδα δυσκολοκατάβλητη. Ένας πραγματικός μπελάς. Και μόλις είδε την αυτοπεποίθησή της να εκτινάσσεται μετά την νίκη στο ΣΕΦ στο Game 2. Ο Ολυμπιακός πλέον οφείλει να επιστρέψει στις… εργοστασιακές ρυθμίσεις του και να παίξει το δικό του παιχνίδι για να ανατρέψει τα δεδομένα.

TAGS BASKETBALL ANALYSIS ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΜΠΑΣΚΕΤ EUROLEAGUE ΦΕΝΕΡΜΠΑΧΤΣΕ ΒΕΖΕΝΚΟΒ ΚΩΣΤΑΣ ΣΛΟΥΚΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ