X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

WRC: Η Citroen αποχώρησε από το WRC, ο Οζιέ στην Toyota

Η Citroen αποχώρησε από το WRC, ενώ ήδη έχουμε πολλές ανακατατάξεις στους οδηγούς με τον Τάνακ να πηγαίνει στη Hyundai και τον Οζιέ στην Toyota.

Ραγδαίες οι εξελίξεις στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι – WRC, καθώς μετά την ανακοίνωση του Οτ Τάνακ, ότι πηγαίνει στην Hyundai, αμέσως μετά την κατάκτηση του τίτλου πρωταθλητή για το 2019 με την Toyota, ήρθε η ανακοίνωση του Σεμπαστιάν Οζιέ, 6 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή (4 με VW, 2 με Ford), ότι αφήνει την Citroen, για να πάει στην Toyota.

Κάτι που αναμένεται να επιβεβαιωθεί τη Δευτέρα, στην παρουσίασή του μαζί με τους Ελφιν Εβανς (έφυγε από τη Ford) και Κάλε Ροβάνπερα, ο οποίος αναβαθμίζεται, καθώς έτρεχε με την Skoda στο WRC2.

Και σαν να μην έφτανε αυτό, η Citroen ανακοίνωσε ότι εγκαταλείπει τον θεσμό του WRC κι ας είχε διετές συμβόλαιο με το δίδυμο Οζιέ – Λάπι μέχρι και το 2020. Η γαλλική ομάδα, με 102 νίκες και 8 τίτλους κατασκευαστών, η ομάδα που ανέδειξε 9 φορές (ρεκόρ, 2004 - 2012) παγκόσμιο πρωταθλητή τον Σεμπαστιάν Λεμπ, ανέφερε, ίσως και υποτιμητικά, ότι μετά την αποχώρηση του Οζιέ δεν “υπάρχει άλλος διαθέσιμος οδηγός πρώτης κατηγορίας για να διεκδικήσει έναν παγκόσμιο τίτλο”.

Το γεγονός αυτό δεν άφησε ασχολίαστο ο Οζιέ, μιλώντας στο Autosport. “Όταν λένε ότι δεν υπάρχουν άλλοι οδηγοί, πιστεύω ότι δεν σέβονται τους συναδέλφους μου στο σπορ" είπε χαρακτηριστικά, τονίζοντας ότι “ίσως η επικοινωνία δεν ήταν το ισχυρότερο σημείο της Citroen”.

Ο Οζιέ, ανέφερε επίσης ότι ένα από τα βασικά πράγματα που τον οδήγησαν σε αυτή την απόφαση, ήταν ο ρυθμός ανάπτυξης του αυτοκινήτου και η ταχύτητα που είχε. Οσο για τη Citroen, θα επικεντρωθεί στην ανάπτυξη των ηλεκτρικών μοντέλων παραγωγής, ενώ θα υποστηρίξει την αυξημένη ζήτηση για αγωνιστικά μοντέλα C3 R5 σε όλο τον κόσμο.

Νέα και από τον Τάνακ, ο οποίος μετέβη το Τόκιο για να βραβευτεί από την Toyota. Ο Εσθονός, σε ανάρτησή του ανέφερε: “Ευχαριστούμε Toyota για τη συνεχή υποστήριξή σου σε εμάς τα τελευταία δύο χρόνια! Ευχαριστώ πολύ! Αν αναρωτιέστε ποιο είναι αυτό το ιδιαίτερο δώρο που λαμβάνω, είναι ένα πιστόνι από τον κινητήρα του Yaris WRC που χρησιμοποιήσαμε στο ράλι της Ισπανίας”. Εκεί ο Τάνακ κατέκτησε μαθηματικά τον πρώτο του τίτλο…

www.driveandtravel.gr

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ