X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Σάινθ: "Όσοι μιλούν για κρίση στη Ferrari θέλουν να μας αποσταθεροποιήσουν"

SCUDERIA FERRARI PRESS OFFICE

Η Ferrari δεν βρίσκεται σε κρίση και "είναι απόλυτα ξεκάθαρο σε εμάς τι πρέπει να βελτιώσουμε, πώς πρέπει να το κάνουμε, και ποιοί είναι οι στόχοι μας", ισχυρίζεται ο Κάρλος Σάινθ. Η ιταλική ομάδα δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται για τον απελθόντα από τη McLaren Τζέιμς Κι.

Το ξεκίνημα στη σεζόν της Formula 1 2023 ήρθε με ένα μικρό σοκ για τη Ferrari: η SF-23 όχι μόνο υστερούσε σε ταχύτητα από τη Red Bull RB19 τόσο στο Μπαχρέιν όσο και στη Σαουδική Αραβία, αλλά και στην Τζέντα δεν ήταν σε θέση να ακολουθήσει το ρυθμό αγώνα των Aston Martin και Mercedes.

Παράλληλα, στον πρώτο αγώνα ο Σαρλ Λεκλέρ εγκατέλειψε με πρόβλημα αξιοπιστίας στα ηλεκτρονικά της μονάδας ισχύος της SF-23, και στο δεύτερο δέχθηκε ποινή δέκα θέσεων στην εκκίνηση για υπέρβαση του ορίου των επιτρεπόμενων κεντρικών ηλεκτρονικών μονάδων διαχείρισης του κινητήρα.

Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, την εβδομάδα ανάμεσα στα δύο πρώτα GP της χρονιάς ο ιταλικός Τύπος γέμισε με δημοσιεύματα περί κλίματος ανασφάλειας και ευθυνοφοβίας στο Μαρανέλο - ειδικά λόγω της εμπλοκής στην καθημερινή διοίκηση της ομάδας του πανίσχυρου διευθύνοντα συμβούλου της Ferrari, Μπενεντέτο Βίνια.

Όλα αυτά γέννησαν την εντύπωση σε κάποιους στην Ιταλία ότι η Scuderia βρίσκεται ήδη σε κρίση, όπως πολλές φορές στην Ιστορία της, αλλά ο Σάινθ το αρνήθηκε κατηγορηματικά. Ο Ισπανός είπε, συγκεκριμένα, ότι τα πράγματα στο Μαρανέλο «είναι πολύ καλύτερα από όσο οι ειδήσεις τα κάνουν να φαίνονται. Αν ακούσετε τις φήμες της προηγούμενης εβδομάδας, φαίνεται πως δεν βρισκόμαστε σε μια τόσο σπουδαία στιγμή μας.

»Αλλά σας το εγγυώμαι, είναι απόλυτα ξεκάθαρο σε εμάς τι πρέπει να βελτιώσουμε, πώς πρέπει να το κάνουμε, και ποιοί είναι οι βραχυπρόθεσμοι, μεσοπρόθεσμοι και μακροπρόθεσμοι στόχοι μας. Για την ακρίβεια, έχω εκπλαγεί με τον τρόπο που κάποιοι πίσω στα μέρη μας προσπαθούν να αποσταθεροποιήσουν την ομάδα, μιλώντας για κρίση», πρόσθεσε ο 27χρονος.

Μιλώντας για την απόδοση της ομάδας, ο Σάινθ κατέληξε: «Πρώτους από όλους δυσαρέστησε εμάς η έκβαση των [δύο αυτών] αγώνων, και είμαστε εκείνοι που τους ενοχλεί περισσότερο. Μας επηρεάζει πιο πολύ από όλους, και θα προσπαθήσουμε όσο περισσότερο μπορούμε για να το βελτιώσουμε.

»Είμαι πολύ ψύχραιμος για αυτό, και βλέπω τους ανθρώπους πίσω στο εργοστάσιο αφοσιωμένους, εστιασμένους σε αυτό, με έναν πολύ ξεκάθαρο στόχο στο μυαλό τους - και συμπεριλαμβάνω και τον εαυτό μου σε αυτούς».

Η Ferrari δεν ενδιαφέρεται για τον Τζέιμς Κι

Ένα από τα ιταλικά δημοσιεύματα της προηγούμενης εβδομάδας έκανε λόγο για κενό στην τεχνική ηγεσία της Scuderia, ειδικά μετά την αποχώρηση του διευθυντή Ματία Μπινότο τον περασμένο Νοέμβριο και τώρα του επικεφαλής αεροδυναμιστή Νταβίντ Σάντσεζ.

Ο Γάλλος αποχώρησε από το Μαρανέλο και θα βρίσκεται σε υποχρεωτική αργία μέχρι την 1η Ιανουαρίου 2024, οπότε και θα επιστρέψει στη McLaren για να αποτελέσει έναν από τους τρεις τεχνικούς διευθυντές που θα αντικαταστήσουν τον απελθόντα Τζέιμς Κι.

Ο Κι είχε ιδιαίτερη καλή φήμη όταν, το 2019, μετακινήθηκε από την Toro Rosso στη McLaren, αλλά η φτωχή απόδοση των μονοθεσίων του Ουόκινγκ με την αλλαγή των κανονισμών του 2022 χάλασε τη φήμη αυτή. Έτσι, πλήρωσε το τίμημα όταν η McLaren ανακοίνωσε, την προηγούμενη εβδομάδα, την ριζική αναδιάρθρωση του τεχνικού της τμήματος.

Βάσει των παραπάνω, και της αποχώρησης του Σάντσεζ, αναδύθηκαν φήμες ότι η Scuderia μπορεί να ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες του Τζέιμς Κι. Όμως, προς το παρόν φαίνεται ότι δεν ισχύουν, καθώς ο ιταλικός Τύπος γράφει ότι μέχρι τώρα δεν υπήρξε κάποια συνάντηση της Scuderia με τον Βρετανό σχεδιαστή.

Κι αυτό διότι η ομάδα, υπό τον διευθυντή Φρεντ Βασέρ, θέλει να κρατήσει την ομάδα ενωμένη δηλώνοντας την πίστη της στο υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό της, πριν προχωρήσει σε τυχόν προσθήκες. Η ενότητα ήταν πάντοτε προτεραιότητα στο Μαρανέλο, με όλες τις πολιτικές θύελλες που έχουν στροβιλιστεί κατά καιρούς στους διαδρόμους του.

Στο πλαίσιο αυτό, ο τεχνικός διευθυντής Ενρίκο Καρντίλε φέρεται να έχει λάβει τις διαβεβαιώσεις του Βασέρ ότι εμπιστεύεται τις ικανότητές του για την εξέλιξη της SF-23 και την επαναφορά της Scuderia σε θέση διεκδίκησης νικών στο φετινό πρωτάθλημα της F1.

Photo credits: Scuderia Ferrari Press Office


TAGS FORMULA 1 FERRARI ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ ΣΑΡΛ ΛΕΚΛΕΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ