X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022

Πώς ο Ροβάνπερα μπορεί να γίνει παγκόσμιος πρωταθλητής στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις

Κάλε Ροβάνπερα TOYOTA GAZOO RACING / MCKLEIN

Την προσεχή Κυριακή ο Κάλε Ροβάνπερα μπορεί να γίνει, στα 21 του χρόνια, ο νεαρότερος παγκόσμιος πρωταθλητής της ιστορίας του WRC - και μπορεί να το πετύχει επί ελληνικού εδάφους.

Ο Κάλε Ροβάνπερα, το νέο φαινομενικό ταλέντο της διαχρονικής φινλανδικής σχολής των κορυφαίων οδηγών ράλι του κόσμου, μπορεί να εξασφαλίσει και μαθηματικά την κατάκτηση του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι στο φετινό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.

Ο νεαρός Φινλανδός της Toyota έχει 203 βαθμούς, και διαφορά 72 βαθμών από τον Οττ Τάνακ της Hyundai, 87 βαθμών από τον ομόλογό του στην Toyota Έλφυν Έβανς και 97 βαθμών από τον Τιερί Νεβίλ της Hyundai. Θεωρητικά, και οι τρεις τελευταίοι είναι ακόμα μέσα στη μάχη του τίτλου, ενόψει του 10ου από τους συνολικά 13 γύρους του φετινού WRC.

Βαθμολογία Οδηγών πριν το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2022 WRC.COM

Δεδομένου ότι κάθε αγώνας του WRC δίνει στον νικητή 25 βαθμούς, συν 5 βαθμούς στον οδηγό που κερδίζει την τελευταία Powerstage, και ότι θα απομένουν 3 αγώνες για την αυλαία της σεζόν, ο Ροβάνπερα πρέπει να εξασφαλίσει το προσεχές τριήμερο διαφορά 90 βαθμών από τον δεύτερο του πρωταθλήματος για να κατακτήσει και μαθηματικά το πρωτάθλημα την Κυριακή.

Θα ήταν πιο εύκολο για τον Φινλανδό να το πετύχει στη χώρα μας αν δεν είχε το ατύχημα στη 2η Ειδική Διαδρομή του προηγούμενου αγώνα, του Ράλι Υπρ του Βελγίου, όπου το Yaris Rally1 ανετράπη πολλαπλά σε ένα χωράφι εκτός δρόμου. Έτσι, δεν αρκεί να κερδίσει το Ακρόπολις για να εξασφαλίσει το πρωτάθλημα - χρειάζεται να ελπίζει και σε κάποιο στραβοπάτημα του Τάνακ.

Συγκεκριμένα, ο Ροβάνπερα πρέπει να κατακτήσει στη χώρα μας 18 περισσότερους από τον Εσθονό της Hyundai, που είναι ο μοναδικός οδηγός με κάποιες ρεαλιστικές -αν και ισχνές- ελπίδες να του στερήσει τον φετινό τίτλο. Ο Έβανς μπορεί θεωρητικά να μείνει στη μάχη αν δεν χάσει πάνω από 3 βαθμούς από τον Ροβάνπερα, ενώ ο Νεβίλ πρέπει να κερδίσει 8 βαθμούς περισσότερους από τον Φινλανδό στην Ελλάδα.

Κάλε Ροβάνπερα, Toyota Gazoo Racing TOYOTA / MCKLEIN

Ο Κάλε Ροβάνπερα είχε κερδίσει πέρσι το Ράλλυ Ακρόπολις, στην επιστροφή του αγώνα στο Παγκόσμιο πρωτάθλημα μετά από 8 χρόνια, και αναμφίβολα επιθυμεί να επαναλάβει και φέτος την επιτυχία του αυτή. Όμως, τελευταία αντιμετωπίζει όλο και αυξανόμενο ανταγωνισμό από τη Hyundai, που μετά τις δύο διαδοχικές νίκες του Τάνακ στη Φινλανδία και στο Βέλγιο αποδεικνύει τη διαρκή βελτίωση τόσο της ταχύτητας όσο και της αξιοπιστίας του i20 N Rally 1.

Με λίγα λόγια, αν ο Ροβάνπερα κερδίσει και τη νίκη του αγώνα και την Powerstage, θα εξασφαλίσει το πρωτάθλημα αν ο Τάνακ τερματίσει τον αγώνα στην 4η θέση και δεν πάρει βαθμούς στην Powerstage, αν ο Τάνακ τερματίσει 5ος τον αγώνα και 4ος ή πιο κάτω στην Powerstage, ή αν ο Εσθονός είναι 6ος γενικής (και κάτω) και 2ος στην Powerstage.

Τα σενάρια, έπειτα, είναι αμέτρητα, αλλά επιγραμματικά ο Κάλε Ροβάνπερα πρέπει να τερματίσει το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στην πρώτη ή δεύτερη θέση για να έχει ελπίδες μαθηματικής κατάκτησης του τίτλου την Κυριακή. Και αν το πετύχει, όλα θα εξαρτώνται από τον Τάνακ - αν ο Εσθονός και η Hyundai δείξουν ξανά τη φόρμα των τελευταίων αγώνων, τότε η στέψη του Κάλε θα μετατεθεί για τη Νέα Ζηλανδία, είτε την Καταλονία είτε για το φινάλε της Ιαπωνίας.

To SPORT24 ζει το εμβληματικό EKO Acropolis Rally παρέα με την ΕΚΟ, τη μεγαλύτερη ελληνική εταιρεία εμπορίας στην κατηγορία της και μέγα χορηγό της διοργάνωσης αλλά και της Υπερ-Ειδικής Διαδρομής "EKO Super Special Stage" στο ΟΑΚΑ.

TAGS ΕΚΟ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2022 ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ RALLY ACROPOLIS 2022 WRC TOYOTA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ