X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η Red Bull απορεί γιατί οι άλλες ομάδες δεν έχουν εντοπίσει το "μυστικό" της

MELBOURNE, AUSTRALIA - MARCH 31: Pierre Wache, Chief Engineer of Performance Engineering at Red Bull Racing looks on in the garage during practice ahead of the F1 Grand Prix of Australia at Albert Park Grand Prix Circuit on March 31, 2023 in Melbourne, Australia. (Photo by Mark Thompson/Getty Images) // Getty Images / Red Bull Content Pool // SI202303310126 // Usage for editorial use only // RED BULL CONTENT POOL

Το καινοτομικό σύστημα DRS των Red Bull RB18 και RB19 των δύο τελευταίων ετών είναι ένα από τα βασικά «συστατικά» της επιτυχίας τους, και ο τεχνικός διευθυντής Πιέρ Βάσε θεωρεί «τρελό» το γεγονός ότι δεν το έχουν καταλάβει απόλυτα οι αντίπαλές ομάδες.

Η Red Bull RB19 παραμένει ανίκητη στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1, με 12 νίκες σε ισάριθμους αγώνες, και ένα από τα «μυστικά» της επιτυχίας της -που συνεχίστηκε από την RB18 του 2022- είναι ο δραστικός περιορισμός της αεροδυναμικής αντίστασης, ειδικά όταν ανοίγει η πίσω πτέρυγα με το σύστημα DRS.

Η σχεδιαστική αυτή καινοτομία της Red Bull κάνει το μονοθέσιό της «υπερηχητικό» στις ευθείες που επιτρέπεται η χρήση του DRS. Τόσο, που πρόσφατα ο Τότο Βολφ της Mercedes F1 είπε ότι η RB19 κάνει τα αυτοκίνητα όλων των υπόλοιπων ομάδων του σπορ να «μοιάζουν σαν μονοθέσια της Formula 2».

«Το πιο τρελό από όλα είναι ότι ο κόσμος ακόμη μιλάει για το σύστημα αυτό, ενώ έχουν περάσει δύο χρόνια από τότε που το εισάγαμε» είπε ο τεχνικός διευθυντής της RBR, Πιέρ Βάσε. «Περάσαμε εκατοντάδες ελέγχους και δοκιμές από τη FIA για να δουν αν χρησιμοποιήσαμε κάποιο τρικ ή τίποτα τέτοιο.

Ο κόσμος δεν καταλαβαίνει γιατί το πλεονέκτημα εξαφανίζεται σε πίστες υψηλής άντωσης. Εντάξει, αυτό σημαίνει ότι ακόμη δεν είναι σε θέση να το καταλάβουν. Και αυτό μας εκπλήσσει ιδιαίτερα», συμπλήρωσε ο Βάσε.

Στο μεταξύ, η RB19 δέχθηκε τη δεύτερη φετινή της εξέλιξη στο GP Ουγγαρίας. Οι σχεδιαστικές αλλαγές στους αεραγωγούς και στο δάπεδο έγιναν κατά κύριο λόγο για τη βελτίωση της ψύξης της μονάδας ισχύος, και συνεπώς της αξιοπιστίας, αλλά οι αντίπαλες ομάδες εκτιμούν ότι βοήθησαν για να γίνει το μονοθέσιο του Μίλτον Κινς ακόμα ταχύτερο.

«Πιστεύω πως με την τελευταία του αναβάθμιση φαίνεται πως βρήκαν άλλο ένα πλεονέκτημα που ήταν σε θέση να αξιοποιήσουν» είπε αναφερόμενος στη Red Bull ο διευθυντής της Mercedes F1, Τότο Βολφ. «Αλλά και πάλι, πάντοτε επιστρέφω στο κυρίως ζητούμενο, που είναι ότι πρέπει [στη Mercedes F1] να σκάψουμε βαθύτερα και να κάνουμε την καλύτερη δυνατή δουλειά».

Ο Λιούις Χάμιλτον απάντησε «ποτέ μη λες ποτέ» σε ερώτηση που δέχθηκε πρόσφατα αν η ομάδα του μπορεί να κερδίσει ένα GP στο φετινό πρωτάθλημα, όπως έκανε πέρσι στη Βραζιλία με την πρώτη νίκη του Τζορτζ Ράσελ, αλλά προς το παρόν φαντάζει πολύ πιθανό το σενάριο να γίνει φέτος η Red Bull η μοναδική ομάδα στην ιστορία της F1 που θα έχει κερδίσει όλους τους αγώνες μίας σεζόν.

«Αν το σκεφτείς λογικά», είπε ο σύμβουλος της Red Bull Χέλμουτ Μάρκο, «πολλά πράγματα μπορούν να πάνε στραβά στη διάρκεια ενός αγωνιστικού τριημέρου. Όμως, και πάλι, ποτέ δεν πιστεύαμε ότι θα κερδίζαμε τους πρώτους 12 αγώνες, οπότε θα πω γιατί όχι;», κατέληξε ο Αυστριακός.

TAGS FORMULA 1 RED BULL
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ