X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Η Ferrari ζήτησε επανεξέταση της ποινής του Σάινθ στο GP Αυστραλίας

Ferrari driver Carlos Sainz of Spain races his car during the first practice session for the Australian Formula One Grand Prix at Albert Park in Melbourne, Friday, March 31, 2023. (AP Photo/Asanka Brendon Ratnayake) AP PHOTO/ASANKA BRENDON RATNAYAKE

Η Scuderia κατέθεσε αίτημα στη FIA να ανοίξει ξανά το φάκελο της υπόθεσης για την ποινή που επεβλήθηκε στον Κάρλος Σάινθ στο τελείωμα του GP Αυστραλίας, ελπίζοντας να ανακτήσει ο Ισπανός την 4η θέση της κατάταξης του αγώνα.

Στη δεύτερη επανεκκίνηση του επεισοδιακού GP Αυστραλίας ο Κάρλος Σάινθ είχε επαφή στην πρώτη στροφή με την Aston Martin Φερνάντο Αλόνσο, και κρίθηκε υπαίτιος του ατυχήματος από τους αγωνοδίκες. Του επέβαλλαν ποινή 5 δευτερολέπτων, και δεδομένου ότι ο αγώνας τελείωσε υπό το όχημα ασφαλείας, και οι διαφορές ήταν μικρές, ο Σάινθ έπεσε από την 4η στην 12η θέση.

Ο 27χρονος Ισπανός της Scuderia αντέδρασε στο άκουσμα της ποινής με ιδιαίτερη συναισθηματική φόρτιση, λέγοντας ότι οι αγωνοδίκες θα έπρεπε να ακούσουν την άποψή του πριν επιβάλλουν την ποινή, και αργότερα φάνηκε ιδιαίτερα εκνευρισμένος μιλώντας στον Τύπο.

Οι αγωνοδίκες δεν επέβαλλαν καμία ποινή στους οδηγούς που ενεπλάησαν στα άλλα δύο ατυχήματα μέσα σε δευτερόλεπτα, δηλαδή στα συμβάντα της σύγκρουσης του Πιέρ Γκασλί με τον Εστεμπάν Οκόν και του Νικ ντε Βρις με τον Λέγκαν Σάρτζεαντ.

Ο διευθυντής της Scuderia, Φρεντ Βασέρ, άσκησε έντονη κριτική στη FIA για την ταχύτητα που επέβαλλαν στον Σάινθ την ποινή - για το γεγονός ότι δεν περίμεναν να εξετάσουν το ζήτημα μετά τον αγώνα, όταν οι αγωνοδίκες θα είχαν ακούσει όλες τις απόψεις. Ο Σάινθ μίλησε για την «πιο αυστηρή ποινή που έχω δει ποτέ», και ακόμα και ο Αλόνσο παραδέχθηκε ότι ήταν ιδιαίτερα υψηλό το τίμημα που πλήρωσε ο συμπατριώτης του.

Η Ferrari δεν άσκησε έφεση στην απόφαση, αλλά τώρα κατέθεσε αίτημα στη FIA για την επανεξέτασή της, διεκδικώντας την επαναφορά του Σάινθ στην 4η θέση της τελικής κατάταξης. "Καθώς συζητάμε με τη FIA, και στείλαμε την έκθεση στη FIA, δεν θέλω να αποκαλύψω περισσότερες λεπτομέρειες", τόνισε τώρα ο Βασέρ.

"Η αντίδραση των αγωνοδικών δεν ήταν η ίδια στα συμβάντα των Γκασλί/Οκόν και Σάρτζεαντ/Ντε Βρις. Αλλά θέλω να αποφύγω να κάνω κάποιο σχόλιο», πρόσθεσε ο Γάλλος. Τα επόμενα βήματα, εφεξής, είναι να αποφασίσουν οι αγωνοδίκες αν στοιχειωθετείται το άνοιγμα της υπόθεσης εκ νέου (αν κρίνουν ότι υπάρχουν νέα στοιχεία) και έπειτα να εξετάσουν εκ νέου το θέμα.

Αν οι αγωνοδίκες κάνουν δεκτό το αίτημα της Scuderia, τότε θα υπάρξει ένας γύρος επαφών στο πλαίσιο του επόμενου GP, στο Αζερμπαϊτζάν στις 30 Απριλίου. "Αυτό που μπορούμε να ελπίζουμε τουλάχιστον είναι να ανοίξουμε ξανά την κουβέντα μαζί τους, και για το καλό του σπορ να αποφύγουμε τέτοιες καταστάσεις όπου υπήρξαν τρία συμβάντα στην ίδια στροφή, αλλά διαφορετικές αποφάσεις για τι καθένα", συνέχισε ο Βασέρ.

Και πρόσθεσε: "Το μεγαλύτερο εκνευρισμό είχε ο Κάρλος, τον ακούσατε από τη ραδιοεπικοινωνία, για το γεγονός ότι δεν υπήρξε ακροαματική διαδικασία. Διότι ήταν μια πολύ ιδιαίτερη υπόθεση και θα είχε νόημα να υπάρξει [εκ των υστέρων ακρόσαση] διότι η απόφαση δεν θα επηρέαζε την τελετή της απονομής στο βάθρο".

Το νέο στοιχείο που φέρεται ότι θα παρουσιάσει η Ferrari στους αγωνοδίκες περιλαμβάνει τα δεδομένα της τηλεμετρίας από την SF-23 του Σάινθ, τα οποία προφανώς δεν ήταν άμεσα διαθέσιμα στους αγωνοδίκες τη στιγμή της απόφασής τους.

"Είναι στο χέρι των κριτών να αποφασίσουν ποια είναι η ορθή ποινή, αλλά τουλάχιστον για μένα, για τον Κάρλος και για την ομάδα το άνοιγμα της υπόθεσης ξανά θα είναι ένα πρώτο βήμα. Δεν θέλω να κατηγορήσω κάποιον. Στα αγωνιστικά συμβάντα, στα 33 χρόνια που κάνω αυτή τη δουλειά, πάντα υπάρχουν δύο απόψεις, με διαφορετικά δεδομένα και διαφορετική απόφαση, ανάλογα από τον οδηγό. Αυτό σημαίνει ότι δεν είναι εύκολη δουλειά", κατέληξε ο Βασέρ.

TAGS FORMULA 1 FERRARI ΚΑΡΛΟΣ ΣΑΙΝΘ GP ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ