X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Μεξικού: Ο Φερστάπεν χάθηκε στον ορίζοντα της Πόλης του Μεξικού

Ο Φερστάπεν στο GP Μεξικού PHOTO CREDITS: © 2021 EDUARDO VERDUGO / AP IMAGES

Ο Μαξ Φερστάπεν κυριάρχησε ολοκληρωτικά στην πίστα Χερμάνος Ροντρίγκεζ, από την πρώτη στροφή -που πέρασε τον Χάμιλτον- και μέχρι την καρό σημαία. Στους 19 βαθμούς αυξήθηκε η διαφορά των δύο στο πρωτάθλημα, τέσσερις αγώνες πριν το φινάλε της σεζόν.

Καθώς η Mercedes παραδεχόταν στη διάρκεια του αγώνα, στο twitter, ότι "ειλικρινά, σήμερα δεν είναι η μέρα μας", ο Μαξ Φερστάπεν κέρδιζε μια από τις πιο επιβλητικές και άνετες νίκες της καριέρας του στο GP Μεξικού, 18ο από τους 22 αγώνες του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος της Formula 1.

Ο Ολλανδός και η RB-Honda έδειχναν να βρίσκονται σε εντελώς ανώτερο ρυθμό από κάθε άλλον. Ο Μαξ πήρε την πρωτοπορία του αγώνα στην πρώτη στροφή, περνώντας και τις δύο Mercedes από την εξωτερική (έχοντας πάρει το slipstream στη μεγάλη ευθεία μετά την εκκίνηση).

Έκτοτε, ο Φερστάπεν άνοιξε πολύ σύντομα διαφορά ασφαλείας από τον Χάμιλτον, που δεν απειλήθηκε ποτέ από το undercut που εντέλει έκανε ο Χάμιλτον μπαίνοντας για το μοναδικό του πιτ-στοπ στον 29ο γύρο. Ο Άγγλος το έκανε για να καλυφθεί από τον Σέρχιο Πέρεθ, που ήταν 2 δευτερόλεπτα πίσω του, παρά για μια απόπειρα να απειλήσει τον Μαξ - που θα φάνταζε ουτοπική.

Ο Φερστάπεν μπήκε στα πιτς, για να είναι σίγουρος, τέσσερις γύρους αργότερα, αλλά και πάλι επέστρεψε στην πίστα με διαφορά ασφαλείας, 7 δευτερολέπτων, από τον Χάμιλτον. Αντίθετα, ο Πέρεθ καθυστέρησε το πιτ-στοπ του για αρκετούς γύρους - κι έγινε έτσι ο πρώτος Μεξικανός που ηγήθηκε στον αγώνα της πατρίδας του.

Όταν πια ο Πέρεθ άλλαξε ελαστικά, στον 40ό γύρο, επέστρεψε στην πίστα 8,5'' πίσω από τον δεύτερο Χάμιλτον (με τον Φερστάπεν πάντα χαμένο στον ορίζοντα). Η στρατηγική του, όμως, άρχισε στους τελευταίους 15 γύρους να αποδίδει καρπούς: με πολύ πιο φρέσκα ελαστικά από τον Χάμιλτον, πλησίαζε τη Mercedes με καταιγιστικό ρυθμό - με αποτέλεσμα, 10 γύρους πριν το τέλος, ο "Τσέκο" να φτάσει στο δευτερόλεπτο, και εκτός ζώνης DRS, από τον Λιούις!

Παρόλα αυτά, ο Χάμιλτον φαίνεται πως κρατούσε λίγη γόμα για το τέλος, και με ορισμένους ταχύτερους γύρους κατάφερε -πέντε γύρους πριν το τέλος- να αυξήσει τη διαφορά του από τον Μεξικανό και πάλι στα 2 δευτερόλεπτα. Είτε αυτό, είτε ο "Τσέκο" άρχισε να διαπιστώνει τη φθορά των ελαστικών του, μετά από τόσους γύρους επίθεσης.

Ο Πιέρ Γκασλί της Alpha Tauri έκανε εξαιρετική εμφάνιση για να τερματίσει στην 4η θέση, αν και μοναχική με δεδομένη τη μόνιμη διαφορά του από τις δύο Ferrari των Κάρλος Σάινθ και Σαρλ Λεκλέρ. Οι δύο οδηγοί της Scuderia είχαν διαφορετική στρατηγική, αλλά δεν κατάφεραν ποτέ να γίνουν απειλητικοί για τον Γάλλο.

Τους ακολούθησαν τρεις παγκόσμιοι πρωταθλητές, οι Σεμπάστιαν Φέτελ, Κίμι Ράικονεν και Φερνάντο Αλόνσο, ενώ τη δεκάδα έκλεισε ο Λάντο Νόρις που πάσχιζε όπως και η Mercedes με τον ίδιο κινητήρα στα 2.250 μέτρα του υψομέτρου της Πόλης του Μεξικού.

Ο Βάλτερι Μπότας βρέθηκε από την πολ ποζίσιον στην προτελευταία θέση στην πρώτη στροφή, όταν χτύπησε στο πίσω μέρος της Mercedes ο Ντάνιελ Ρικιάρντο και ανάγκασε τον Φινλανδό σε τετ-α-κε. Ο Μπότας έκανε την προσπάθεια να ξαναμπεί στη δεκάδα, αλλά ένα προβληματικό πιτ-στοπ (στο οποίο δεν έβγαινε ο εμπρός αριστερός τροχός) χάλασε και αυτή την προσπάθειά του.

Το επόμενο GP της Formula 1 έρχεται σε μόλις μία εβδομάδα, στο Σάο Πάουλο της Βραζιλίας την άλλη Κυριακή (14/11) – σε μια ακόμη πίστη που φέρεται να ταιριάζει στη RBR.

TAGS FORMULA 1 GP ΜΕΞΙΚΟ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ