X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Λας Βέγκας: Η φιέστα ξεκίνησε με ένα φιάσκο, οκτώμισι λεπτά διήρκησαν οι πρώτες δοκιμές

Ο Κάρλος Σάινθ εξετάζει τη Ferrari SF-23 μετά το ατύχημά του στις ελεύθερες δοκιμές του GP Λας Βέγκας 2023 AP PHOTO/NICK DIDLICK

Οι αγωνοδίκες διέκοψαν οριστικά την πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Λας Βέγκας μετά από μόλις 8,5 λεπτά, καθώς τα καλύμματα των υπονόμων της πίστας διέλυσαν το δάπεδο της Ferrari του Κάρλος Σάινθ και ακόμη δύο μονοθεσίων.

Οι οδηγοί βγήκαν για τους πρώτους τους αναγνωριστικούς γύρους στο σιρκουί του Λας Βέγκας, στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του 21ου φετινού αγώνα της Formula 1, με τη θερμοκρασία στον αέρα να μην ξεπερνά τους 16° Κελσίου και την άσφαλτο να προσφέρει σχεδόν μηδαμινή πρόσφυση.

Όλα έδειχναν να κυλούν ομαλά, ώσπου μετά από οκτώμισι λεπτά ο Κάρλος Σάινθ σταμάτησε μέσα στην πίστα τη Ferrari SF-23, στην έξοδο της στροφής 17. Οι αγωνοδίκες διέκοψαν τη διαδικασία με κόκκινες σημαίες, και έντεκα λεπτά αργότερα ανακοίνωσαν όι η πρώτη αυτή περίοδος ελεύθερων δοκιμών δεν θα ξεκινούσε ξανά.

Από τις επαναλήψεις φάνηκε ότι στην ευθεία η Ferrari του Ισπανού είχε μια έντονη αναπήδηση, η οποία αμέσως ενεργοποίησε το σύστημα ασφάλειας του κινητήρα και έσβησε τη μονάδα ισχύος της SF-23. Στο τιμόνι του Σάινθ εμφανίστηκε η ένδειξη “Stop the car. Engine Off” και όντως ο οδηγός της Scuderia σταμάτησε μέσα στην πίστα.

Λίγα λεπτά αργότερα, η FIA έκανε γνωστό ότι το πρόβλημα στη Ferrari προκάλεσε το καπάκι ενός υπονόμου. Και υπήρξε, επίσης, η πληροφόρηση ότι για τον ίδιο λόγο υπέστησαν ζημιά -στο δάπεδό τους- και άλλα δύο μονοθέσια: η Alpine του Εστεμπάν Οκόν και η Alfa Romeo του Γκουάνιου Τσόου.

Ο Κάρλος Σάινθ βγαίνει από τη Ferrari SF-23 μέσα στο σιρκουί του Λας Βέγκας, μετά τη ζημιά που προκλήθηκε στο μονοθέσιό του από ένα κάλυμμα υπονόμου στην κεντρική ευθεία κατά τη διάρκεια της πρώτης περιόδου ελεύθερων δοκιμών AP PHOTO/NICK DIDLICK

Όχι πως έχει καμία ιδιαίτερη σημασία, αλλά την ώρα της διακοπής και έπειτα ματαίωσης της διαδικασίας τον πρώτο χρόνο είχε πετύχει ο Σαρλ Λεκλέρ με την έτερη Ferrari SF-23, εμπρός από τις δύο Haas των Νίκο Χούλκενμπεργκ και Κέβιν Μάγκνουσεν.

Οι χρόνοι, φυσικά, δεν είναι ενδεικτικοί, καθώς όλοι οι οδηγοί θέλησαν να αποκτήσουν τα πρώτα τους δεδομένα για το πρωτόγνωρο αυτό σιρκουί, και φυσικά η άσφαλτος ήταν ιδιαίτερα σκονισμένη και ολισθηρή. Πέντε οδηγοί, μάλιστα, δεν πρόλαβαν καν να καταγράψουν έναν χρονομετρημένο γύρο.

Μετά το συμβάν του Σάινθ και την οριστική διακοπή των πρώτων ελεύθερων δοκιμών στο Βέγκας, οι οργανωτές κάνουν αγών δρόμου για να ελέγξουν και ασφαλίσουν όλα τα καλύμματα των υπονόμων που βρίσκονται στην πίστα, όπως και οι μηχανικοί της Ferrari, της Alpine και της Alfa Romeo για να επιδιορθώσουν ή να αντικαταστήσουν το δάπεδο των μονοθεσίων τους ενόψει της δεύτερης περιόδου των δοκιμών, που είναι προγραμματισμένη για σήμερα (17/11) στις 10:00 π.μ.

Όμως το πρόγραμμα μπορεί να αλλάξει. Η επίσημη ανακοίνωση της FIA ανέφερε: “Μετά από την επόπτευση του σημείου, ήταν το τσιμεντένιο πλαίσιο ενός καλύμματος υπονόμου που είχε το πρόβλημα. Τώρα πρέπει να εξετάσουμε όλα τα υπόλοιπα καλύμματα υπονόμων, και αυτό θα χρειαστεί χρόνο. Θα συζητήσουμε το θέμα με την τοπική ομάδα μηχανικών της πίστας σχετικά με το χρόνο που θα χρειαστεί για να λυθεί [το πρόβλημα] και θα προχωρήσουμε σε ανακοινώσεις για οποιαδήποτε αλλαγή στο πρόγραμμα”.


GP ΛΑΣ ΒΕΓΚΑΣ - ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

  • 1. Λεκλέρ (Ferrari) :40.909
  • 2. Χούλκενμπεργκ (Haas) +2.537
  • 3. Μάγκνουσεν (Haas) +3.352
  • 4. Φερστάπεν (Red Bull) +3.488
  • 5. Οκόν (Alpine) +4.456
  • 6. Ράσελ (Mercedes) +4.588
  • 7. Σάινθ (Ferrari) +4.915
  • 8. Τσουνόντα (AlphaTauri) +4.999
  • 9. Πέρεζ (Red Bull) +5.884
  • 10. Μπότας (Alfa Romeo) +6.238
  • 11. Γκασλί (Alpine) +7.344
  • 12. Χάμιλτον (Mercedes) +7.604
  • 13. Ρικιάρντο (AlphaTauri) +7.741
  • 14. Τσόου (Alfa Romeo) +7.913
  • 15. Νόρις (McLaren) +8.038
  • 16. Στρολ (Aston Martin) -
  • 17. Πιάστρι (McLaren) -
  • 18. Άλμπον (Williams) -
  • 19. Αλόνσο (Aston Martin) -
  • 20. Σάρτζεαντ (Williams) -


TAGS FORMULA 1 F1 GP ΛΑΣ ΒΕΓΚΑΣ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ