X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ

Formula 1: Απάντηση Χάμιλτον στις δεύτερες δοκιμές

ASSOCIATED PRESS / RED BULL CONTENT

Εμφανώς βελτιωμένος ο Χάμιλτον στις δεύτερες δοκιμές μετά την τρίτη θέση που τερμάτισε στις πρώτες του GP Ισπανίας.

Ο Λιούις Χάμιλτον απάντησε στον ταχύτερο πρωινό γύρο του Μπότας στις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές του GP Ισπανίας, ενώ ένα λάθος του Φερστάπεν στον γρήγορο γύρο του με τη μαλακή γόμα τον άφησε 0,6 δευτ. μακριά.

Καθώς ο άνεμος δυνάμωσε στην πίστα της Βαρκελώνης, που παρέμεινε ωστόσο ηλιόλουστη με θερμοκρασία κοντά στους 23ο Κελσίου, ο Μπότας ήταν 42 χιλιοστά ταχύτερος του Χάμιλτον στο πρώτο εικοσάλεπτο με τη μέση γόμα, που χρησιμοποιούσαν όλοι οι οδηγοί για τη συγκέντρωση δεδομένων. Με αυτή τη γόμα ο Φερστάπεν ήταν 0,37 δευτ. πίσω από τις δύο Mercedes.

Στο 20λεπτο, περίπου, σταδιακά όλοι οι οδηγοί άρχισαν να βγαίνουν στην πίστα με τη μαλακή γόμα, και σε αυτή τους την προσπάθεια ήταν που ο Χάμιλτον σημείωσε τον ταχύτερο γύρο της ωριαίας διαδικασίας, 1:18.170 - έχοντας, πάντως, σε σχέση με τον Μπότας ρύθμιση λίγο περισσότερης ισχύος του κινητήρα, που σύμφωνα με τη Mercedes ήταν ισάξια με 0,1 δευτ. στο γύρο.

Ωστόσο, αξίζει να σημειωθεί ότι τόσο ο Χάμιλτον όσο και ο Μπότας δεν ήταν παρά μόνο 1 ως 2 δέκατα ταχύτεροι με τη μαλακή γόμα, παρά την αρκετά μεγαλύτερη διαφορά απόδοσης της μαλακής από τη μέση.

Σε αυτή τη χρονική στιγμή ο Φερστάπεν έκανε ένα μικρό οδηγικό λάθος (ενώ ήδη είχε χάσει 1 δέκατο στο πρώτο τμήμα της πίστας) και συνειδητοποιώντας ότι δεν θα έκανε έναν αρκετά καλό και αντιπροσωπευτικό γύρο με τη μαλακή γόμα, αποφάσισε να εγκαταλείψει την προσπάθεια αυτή και να επιστρέψει στα πιτς.

ASSOCIATED PRESS / RED BULL CONTENT


Ίσως, πάντως, να το έκανε διότι πέρασε και τα όρια της πίστας, στην έξοδο της στροφής 10, και ο χρόνος του στο τέλος θα ακυρωνόταν. Πάντως, γενικώς η Red Bull έδειξε σκιά του εαυτού της, μιας και ήταν μεγάλη η διαφορά και του 10ου στους τελικούς χρόνους Σέρχιο Πέρεθ από τις Mercedes.

Ιδιαίτερα εντυπωσιακός ήταν ο χρόνος του Σαλ Λεκλέρ, που έφερε τη Ferrari του στα 165 χιλιοστά από τις Mercedes, όπως και οι θέσεις 4-5 των δύο Alpine, με τον Εστεμπάν Οκόν στα 0,3 και τον Φερνάντο Αλόνσο στα 0,35 δευτ. πίσω από τις Mercedes.

Ίσως στην πίστα της Βαρκελώνης, που βραβεύει πολύ περισσότερο την αεροδυναμική απόδοση των μονοθεσίων αντί της ισχύος του κινητήρα τους, οι Ferrari και Alpine να βρίσκονται στο στοιχείο τους. Ειδικά η δεύτερη, δεδομένης της γνωστής, μικρής υστέρησης απόδοσης του κινητήρα της Renault.

Μετά την πρώτη τους προσπάθεια με τη μαλακή γόμα, περίπου στο ημίωρο, όλοι οι οδηγοί έστρεψαν την προσοχή τους στις προσομοιώσεις αγώνα τόσο με τη μέση όσο και με τη μαλακή γόμα, και με δεδομένη τη φθορά των ελαστικών και τα βαριά φορτία καυσίμου, ελάχιστοι χρόνοι βελτιώθηκαν στο δεύτερο ημίωρο.

Το μόνο συμβάν στις απογευματινές δοκιμές της Βαρκελώνης ήταν μια ολιγόλεπτη περίοδος Εικονικού Οχήματος Ασφαλείας (VSC) περίπου στο 10ο λεπτό, για να απομακρυνθεί από την πίστα ένα θραύσμα της Ferrari SF21 του Κάρλος Σάινθ, που έσπασε στο βίαιο πέρασμα του Ισπανού το κερμπ της εξόδου της στροφής 9.

ASSOCIATED PRESS / RED BULL CONTENT

Photo credits: Associated Press / Red Bull Content

TAGS ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ