X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

GP Άμπου Ντάμπι: Ράσελ και Νόρις στο ένα δέκατο στις τρίτες δοκιμές της Γιάς Μαρίνα

2023 Abu Dhabi Grand Prix, Friday - LAT Images MERCEDES-BENZ AG

Ένα δέκατο του δευτερολέπτου χώρισε τον Τζορτζ Ράσελ της Mercedes από τον Λάντο Νόρις της McLaren στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Άμπου Ντάμπι, λίγο πριν τις τελευταίες δοκιμές κατάταξης της σεζόν (25/11, 16:00).

Καθώς η Mercedes και η McLaren έδειξαν να βρίσκονται σε καλή κατάσταση στον αγώνα της Μέσης Ανατολής, 22ο και τελευταίο του φετινού πρωταθλήματος της Formula 1, η πρώτη Ferrari με τον Σαρλ Λεκλέρ έμεινε 7 δέκατα μακριά στην 5η θέση, και ο Μαξ Φερστάπεν μισό εκατοστό πίσω του στην 6η.

Αρχικά στην κορυφή των πρώτων χρόνων βρισκόταν ο Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη Red Bull RB19, αλλά σύντομα ο Ράσελ ανέβηκε στην κορυφή με χρόνο 1:25.163. Με δύο ακόμα προσπάθειές του με τη μαλακή γόμα ο νεαρός Άγγλος κατέβασε δύο φορές το χρόνο του, μέχρι το τελικό 1:24.418 που τον κράτησε στην κορυφή ως το τέοος.

Ο Νόρις έδειχνε στον τελευταίο του γρήγορο γύρο να κινείται ταχύτερα από τον Ράσελ, όμως ένα γλίστρημα της McLaren στη στροφή 16 του κόστισε χρόνο στο τέλος και τον άφησε στη δεύτερη θέση των χρόνων.

Ανάμεσα στον Νόρις και τον Λεκλέρ βρέθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι με την έτερη McLaren MCL60 και ο Άλεξ Άλμπον με τη Williams FW45 - η οποία ήταν ταχύτερη όλων στα δύο πρώτα τμήματα της πίστας, αλλά έχανε χρόνο στο τρίτο.

Η Ferrari έβαλε μόλις στο τέλος ένα σετ μαλακής γόμας, καθώς τόσο η Scuderia όσο και άλλες ομάδες προσπάθησαν να συλλέξουν τα δεδομένα που έχασαν χθες στη δεύτερη περίοδο λόγω των ατυχημάτων των Κάρλος Σάινθ και Νίκο Χούλκενμπεργκ.

Ωστόσο, τα συνέλλεξαν σε διαφορετικές καιρικές συνθήκες από αυτές που θα συναντήσουν στις δοκιμές κατάταξης και στον αγώνα, που θα διεξαχθούν στο λυκόφως και έπειτα υπό το φως των προβολέων. Έτσι, εκεί ενδέχεται να αλλάξουν εκ νέου τα δεδομένα.

Ο Μαξ Φερστάπεν ανέφερε, επίσης, από νωρίς στη διαδικασία προβλήματα με την πρόσφυση της ουράς της RB19 και γενικότερη ολισθηρότητα του μονοθεσίου - προβλήματα που θα πρέπει ν πρωταθλήτρια να λύσει ενόψει των δοκιμών κατάταξης, με το έξτρα μειονέκτημα της μείωσης της θερμοκρασίας της ασφάλτου.

Καθώς οι Πέρεζ, Λιούις Χάμιλτον και Φερνάντο Αλόνσο βρέθηκαν εκτός δεκάδας, ο Κάρλος Σάινθ έκλεισε στην ουρά τους χρόνους μετά την ανακατασκευή της Ferrri SF-23 από το σφοδρό του χθεσινό ατύχημα. Οι συνολικά 29 γύροι του Ισπανού -περισσότεροι από κάθε άλλον- έδειξαν κυρίως την ανάγκη του για συλλογή δεδομένων παρά για τον απόλυτο χρόνο.

TAGS FORMULA 1 F1 GP ΑΜΠΟΥ ΝΤΑΜΠΙ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ