X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MERCEDES F1

Formula 1: Πρεμιέρα για τη νέα Mercedes W14

Mercedes-AMG F1 W14 E Performance Launch - Steve Etherington MERCEDES-AMG F1 MEDIA

Η Mercedes επέστρεψε στο μαύρο χρωματισμό των μονοθεσίων της με τη νέα W14 με σκοπό να επιστρέψει και στις νίκες και στη διεκδίκηση των πρωταθλημάτων στη νέα σεζόν της Formula 1.

Η ομάδα του Μπράκλεϊ αποκάλυψε το μονοθέσιο με το οποίο ελπίζει να έχει επιλύσει όλες τις προβληματικές πτυχές του περσινού «ασημένιου βέλους» W13, ώστε μετά από το φτωχό σε αποτελέσματα και πλούσιο σε προβλήματα 2022 να γίνει ξανά διεκδικήτρια των νικών στα GP με τους Λιούις Χάμιλτον και Τζορτζ Ράσελ, καθώς και των τίτλων της Formula 1.

Η νέα Mercedes W14 δείχνει εκθαμβωτική: έχει μετεξελιγμένο το σχεδιαστικό εύρημα των πολύ λεπτών πλευρικών αεραγωγών, έχει ανασχεδιασμένο κάλυμμα του κινητήρα, και φυσικά νέο δάπεδο μετά την περσινή παραδοχή της ομάδας ότι η βάση όλων των προβλημάτων της προερχόταν από τη λανθασμένη σχεδιαστική φιλοσοφία του δαπέδου που είχε σχεδιάσει εξαρχής.

Mercedes W14 2023 MERCEDES-AMG F1 MEDIA


Παράλληλα, η ομάδα ανέφερε ότι έχει μειώσει σημαντικά το βάρος του σασί, έχει τροποποιήσει τη γεωμετρία της εμπρός ανάρτηση, και έχει προχωρήσει σε βελτιώσεις του συστήματος ψύξης. Συνολικά, η αεροδυναμική του φιλοσοφία έχει χτιστεί στη βάση όσων έμαθε πέρσι από την W13, το πρώτο μονοθέσιο των νέων κανονισμών της περιόδου 2022-'25.

"Πέρσι, μόλις καταλάβαμε τι ήταν αυτό που έπρεπε να κάνουμε, χρειάστηκε τεράστια ποσότητα δουλειάς για να καταφέρουμε να κινηθούμε προς τα εμπρός» είπε ο τεχνικός διευθυντής Μάικ Έλιοτ. «Προς το τέλος της χρονιάς είδαμε την απόδοσή μας να βελτιώνεται, και το χειμώνα κάναμε μία επανεκκίνηση. Κάναμε όλα όσα θέλαμε να είχαμε κάνει στη W13 πέρσι, αλλά δεν μπορούσαμε λόγω των περιορισμών στα έξοδα, διότι η στόχευσή μας ήταν να επιλύσουμε άλλα προβλήματα".

Mercedes-AMG F1 W14 E Performance Launch - Steve Etherington MERCEDES-AMG F1 MEDIA


Όσο για την επιστροφή στο μαύρο σχεδιασμό του, αυτή έγινε -όπως εξήγησε ο διευθυντής της ομάδας, Τότο Βολφ- με σκοπό να περισωθούν τα γραμμάρια της βαφής από το συνολικό ελάχιστον επιτρεπτό βάρος των 798 κιλών, που οι ομάδες της F1 δυσκολεύονται να προσεγγίσουν.

Μάλιστα, ο Αυστριακός θύμισε ότι το ίδιο είχε κάνει και η αρχέγονη αγωνιστική Mercedes-Benz του Άλφρεντ Νόιμπάουερ τη δεκαετία του 1950, αφαιρώντας το λευκό χρώμα για λόγους βάρους και αποκαλύπτοντας το γυμνό αλουμίνιο που ενέπνευσε τον όρο «ασημένια βέλη».

MERCEDES-AMG F1 MEDIA


Μετά την παρουσίαση της W14 στο Σίλβερστοουν, το μονοθέσιο της παγκόσμιας πρωταθλήτριας της F1 της περιόδου 2014-'21 θα βγει στην αγγλική πίστα για το πρώτο του shakedown, στα χέρια τόσο του Χάμιλτον όσο και του Ράσελ. Οι ουσιαστικές δοκιμές του θα ξεκινήσουν στις 23 Φεβρουαρίου, με το μοναδικό τριήμερο χειμερινών δοκιμών της F1 στο Μπαχρέιν, πριν το πρώτο GP της σεζόν στην ίδια χώρα στις 3-5 Μαρτίου.

TAGS MERCEDES F1 FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ