X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1: H FIA ξεκινά έρευνα για τα γεγονότα του Άμπου Ντάμπι

Ο Μαξ Φερστάπεν και ο Λιούις Χάμιλτον εκκινούν από την ίδια βαθμολογική αφετηρία την τελική μάχη για τον τίτλο, αλλά όχι με την ίδια στρατηγική AP PHOTO/FRANCOIS MORI

Η Διεθνής Ομοσπονδία ανακοίνωσε την Τετάρτη (15/12) ότι ξεκινά ενδελεχή έρευνα για τα γεγονότα με το όχημα ασφαλείας του GP του Άμπου Ντάμπι, που εκτιμά ότι έπληξαν την εικόνα της Formula 1.

Μετά το ατύχημα του Νίκολας Λατίφι της Williams στον 53ο από τους 58 γύρους του τελευταίου φετινού αγώνα της F1, στο Άμπου Ντάμπι, μπήκε στην πίστα το όχημα ασφαλείας. Ωστόσο, ο χειρισμός του θέματος από τον αγωνιστικό διευθυντή Μάικλ Μάσι ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων, ειδικά στη Βρετανία, δεδομένου ότι οι αποφάσεις του έκριναν το πρωτάθλημα υπέρ του Μαξ Φερστάπεν.

Ο Μάσι κατηγορείται για δύο παρατυπίες: πρώτον ότι δεν έδωσε σε όλα τα αυτοκίνητα την εντολή να περάσουν το όχημα ασφαλείας και να μπουν στον γύρο του αγώνα, παρά μόνο στα πέντε που μεσολαβούσαν μεταξύ του Λιούις Χάμιλτον και του Μαξ Φερστάπεν (μετά το τρίτο πιτ-στοπ του Ολλανδού), και δεύτερον ότι επανέφερε το safety car στα πιτς ένα γύρο νωρίτερα από ό,τι προβλέπουν οι κανονισμοί - γύρο που θα ήταν ο τελευταίος του αγώνα.

Μετά το τέλος του GP, και υπό τους ξέφρενους πανηγυρισμούς της Red Bull Racing, η Mercedes άσκησε έφεση - αλλά οι αγωνοδίκες την απέρριψαν. Η πρωταθλήτρια, ωστόσο, εξετάζει σοβαρά το ενδεχόμενο να συνεχίσει το θέμα στο διεθνές αθλητικό δικαστήριο CAS - και αυτό είναι κάτι που πρέπει να αποφασίσει μέχρι την ερχόμενη Τρίτη (21/12).

Τώρα η FIA, διαπιστώνοντας με ανησυχία την αυξανόμενη κριτική που δέχεται η F1 από την Κυριακή, αποφάσισε να διερευνήσει λεπτομερώς τα γεγονότα του Άμπου Ντάμπι - που έκαναν το σπορ να μοιάζει σαν ερασιτεχνικό αγώνα με ενοικιαζόμενα Καρτ.

Η απόφαση για την έρευνα ελήφθη την Τετάρτη (15/12) στη σύσκεψη του Παγκοσμίου Συμβουλίου του Motorsport στα κεντρικά της FIA στο Παρίσι. Η Ομοσπονδία άφησε να εννοηθεί ότι δεν θέτει εν αμφιβόλω το αποτέλεσμα του Άμπου Ντάμπι, αλλά ότι μέσω των συμπερασμάτων της έρευνας θα προχωρήσει σε βελτιώσεις στους κανονισμούς του 2021.

Το ανακοινωθέν της FIA αναφέρει τα γεγονότα του Άμπου Ντάμπι "προκάλεσαν σημαντικές παρεξηγήσεις και αντιδράσεις από τις ομάδες της Formula 1, τους οδηγούς και τους φίλους του σπορ" και πως "είναι μια αντιδικία του βλάπτει την εικόνα του Πρωταθλήματος".

Στην έρευνά της η FIA θα συμπεριλάβει τις ομάδες και τους αγωνιστικούς τους διευθυντές που είχαν ραδιοεπικοινωνία με τον Μάικλ Μάσι, με στόχο να κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις ενόψει της σεζόν του 2022.

TAGS FORMULA 1 F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ