X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Formula 1, GP Ιαπωνίας: Ο Φερστάπεν τρία δέκατα ταχύτερος από τις Ferrari στη στεγνή Σουζούκα

Red Bull driver Max Verstappen of the Netherlands steers his car during practice session 3 at the Japanese Formula One Grand Prix at the Suzuka Circuit in Suzuka, central Japan, Saturday, Oct. 8, 2022. (AP Photo/Toru Hanai) AP

Ο Μαξ Φερστάπεν σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στην τρίτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στην πίστα της Σουζούκα. Στο 2-3 η Ferrari.

Σε αντίθεση με τις βροχερές χθεσινές δύο πρώτες περιόδους ελεύθερων δοκιμών του 18ου φετινού αγώνα της Formula 1, στη στεγνή σημερινή τρίτη περίοδο η Red Bull RB18 και ο Μαξ Φερστάπεν έβγαλαν την ταχύτητα που δεν είχαν χθες - ενόψει των δοκιμών κατάταξης του GP Ιαπωνίας σε λίγη ώρα (8/10, 9:00).

Σε μια ωριαία διαδικασία με πολύ έντονο κυκλοφοριακό, καθώς όλες οι ομάδες χρειάστηκε να συλλέξουν τα δεδομένα για τις τρεις γόμες της Pirelli που δεν είχαν την ευκαιρία να συλλέξουν χθες, οι γρήγοροι γύροι των οδηγών στην προσομοίωση των κατατακτήριων με την πιο μαλακή από τις τρεις γόμες έγινε με πολλά εμπόδια.

Μετά από αρκετές συστοιχίες γύρων των οδηγών με τη μέση και τη σκληρή γόμα αρχικά, περίπου στο ημίωρο των δοκιμών, όπως συνηθίζεται, η πλειοψηφία των οδηγών σημείωσαν μια σειρά από ταχύτερους γύρους με τη μαλακή γόμα - που είναι, κατά την Pirelli, 1,2'' στο γύρο ταχύτερη από τη μέση στις συνθήκες της Σουζούκα.

Αρχικά στην κορυφή ανέβηκε ο Σάινθ, με μικρή διαφορά από τον Λεκλέρ, καθώς ο Φερνάντο Αλόνσο ανελίχθηκε στην 4η θέση με τη μέση γόμα. Ο Φερστάπεν σε εκείνο το σημείο χρησιμοποιούσε επίσης τη μέση γόμα, και με αυτή πλησίασε τον Σάινθ στα 0,35'', που είναι μια εντυπωσιακά μικρή απόσταση δεδομένης της διαφοράς απόδοσης των δύο τύπων ελαστικών.

Μετά από νέες συστοιχίες γύρων με τις δύο πιο σκληρές γόμες, τα τελευταία λεπτά επεφύλασσαν μια ακόμη προσπάθεια των οδηγών με τη μαλακή γόμα των δοκιμών κατάταξης - πάντα σε πολύ έντονο κυκλοφοριακό. Ο Λεκλέρ σύντομα έφτασε στα 15 χιλιοστά από τον πρώτο χρόνο του Σάινθ, αλλά αμέσως μετά οι δύο οδηγοί της Scuderia έπεσαν στη 2η και 3η θέση με το τελικό 1:30.671 που σημείωσε ο Φερστάπεν.

Ο Αλόνσο, εντυπωσιακά, παρέμεινε στην 4η θέση και με τη μαλακή γόμα, με χρόνο δύο δέκατα ταχύτερο από τον Σέρτζιο Πέρεζ με την έτερη RB18 και επίσης και από τις δύο Mercedes των Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον - που και πάλι φάνηκαν να αντιμετωπίζουν γρίφους στη ρύθμιση των δύο Mercedes W13.

TAGS FORMULA 1 GP ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΜΑΞ ΦΕΡΣΤΑΠΕΝ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ