X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Έκπληξη στο GP Ιαπωνίας: Ο Αλόνσο ταχύτερος στις βροχερές πρώτες δοκιμές της Σουζούκα

Fernando Alonso, Alpine AP

Το τριήμερο του GP Ιαπωνίας ξεκίνησε με πολλή βροχή στην πίστα της Σουζούκα. Οι πρώτες δοκιμές προσέφεραν μόνο ένα δεκάλεπτο με τα ενδιάμεσα βρόχινα ελαστικά, στο οποίο ο Φερνάντο Αλόνσο με την Alpine ήταν ταχύτερος από τις δύο Ferrari των Σάινθ και Λεκλέρ.

Η πρώτη περίοδος ελεύθερων δοκιμών του GP Ιαπωνίας, 18ου φετινού γύρου της Formula 1, ξεκίνησε σε πολύ βρεγμένη πίστα, με αρκετά ρυάκια από την έντονη βροχή που συνέχιζε να πέφτει, και φυσικά δεν επέτρεψε στους οδηγούς να κάνουν αντιπροσωπευτικούς χρόνους και στις ομάδες να συλλέξουν δεδομένα για τις τρεις σκληρότερες γόμες που έχει φέρει η Pirelli αυτό το τριήμερο.

Μετά από ένα αρκετά φτωχό σε δράση πρώτο ημίωρο, σε αρκετά βρεγμένη πίστα και με τα πλήρως βρόχινα ελαστικά, στα περίπου στα 35 λεπτά της ωριαίας διαδικασίας ο Μαξ Φερστάπεν έβαλε την ενδιάμεση βρόχινη γόμα και κινήθηκε περίπου 3 δευτερόλεπτα ταχύτερα από τις δύο Ferrari, που μέχρι τότε ήταν επικεφαλής.

Από τότε οι χρόνοι άρχισαν να κατεβαίνουν διαρκώς, καθώς η αγωνιστική γραμμή άρχισε να στεγνώνει. Αρχικά ο Εστεμπάν Οκόν με την Alpine κατέρριψε τον πρώτο χρόνο του Ολλανδού της RBR κατά τρία δέκατα, και έπειτα από την πρώτη θέση πέρασε ο Λεκλέρ, μετά ο Σάινθ και τέλος ο Φερνάντο Αλόνσο με την έτερη Alpine A522.

Αυτό ήταν ένα 'παράθυρο' του καιρού στο δεκάλεπτο από τον 35ο ως το 45ο λεπτό της πρώτης περιόδου των δοκιμών. Μετά από αυτό, η βροχή άρχισε και πάλι να δυναμώνει, κι αν εξαιρέσουμε ορισμένους αναγνωριστικούς γύρους με τα πλήρως βρόχινα ελαστικά, όλα τελείωσαν εκεί. Οι οδηγοί είχαν βγει από τα μονοθέσιά τους πολύ πριν από την καρό σημαία.

Σε αυτές τις συνθήκες αρκετοί πιλότοι είχαν μικροεξόδους από την πίστα -μεταξύ των οποίων και οι δύο οδηγοί της Scuderia- και διορθώσεις μικρότερων ή μεγαλύτερων γλιστρημάτων, ενώ ο Τζορτζ Ράσελ της Mercedes εξέφρασε την απορία του για το γεγονός ότι τα ενδιάμεσα ελαστικά του δεν έδειξαν να προσφέρουν καθόλου πρόσφυση στη Mercedes W13. Κάτι που ενδεχομένως κρύβεται πίσω και από τον μόλις 13ο χρόνο του Λιούις Χάμιλτον, 2,3'' μακριά από του Αλόνσο.

Στο τελείωμα της δικαδικασίας, μετά την πτώση της καρό σημαίας, ο Μικ Σουμάχερ έχασε τον έλεγχο της Haas και προσέκρουσε στην προστατευτική μπαριέρα. Ο Γερμανός δεν τραυματίστηκε, αλλά προκάλεσε σημαντική ζημιά στο εμπρός δεξί άκρο της VF-22.

Η δεύτερη περίοδος ελεύθερων δοκιμών στη Σουζούκα θα ξεκινήσει στις 09:00, ώρα Ελλάδας, και θα έχει διάρκεια μιάμισης ώρας.

GP Ιαπωνίας 2022
TAGS FORMULA 1 GP ΙΑΠΩΝΙΑΣ ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ