X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Χάμιλτον: "The rainman..."

Χάμιλτον

Ο Λούις Χάμιλτον κατέκτησε την πρώτη θέση στο Φούτζι της Ιαπωνίας και πλέον είναι το απόλυτο φαβορί για τον παγκόσμιο τίτλο.

Σε μια δύσκολη πίστα με ακραίες καιρικές συνθήκες (η βροχή δεν σταμάτησε δευτερόλεπτο), ο αγώνας ξεκίνησε ουσιαστικά μετά από τους πρώτους 20 γύρους καθώς οι αγωνοδίκες αποφάσισαν την πραγματοποίηση της εκκίνησης πίσω από το Αυτοκίνητο Ασφαλείας.
Από την εκκίνηση ο Χάμιλτον και ο Αλόνσο κράτησαν 1η και 2η θέση αντίστοιχα, ενώ Μάσα και Ραικόνεν κατά τη διάρκεια των πρώτων γύρων άλλαξαν τα λάστιχα τους σε ακραία βρόχινα, κάτι που δεν έκανε η Ferrari και το ρίσκο των απλών ελαστικών βγήκε... λάθος.

Ο Αλόνσο έκανε το πρώτο pit-stop στον 28ο γύρο και εφοδιάστηκε με αρκετά καύσιμα, κάτι που έκανε και ο Χάμιλτον ένα γύρο αργότερα, δείγμα της πολιτικής και των δύο πως δεν θα έκαναν κατά τη διάρκεια του αγώνα άλλο.

Ο οδηγός της McLaren, Χάμιλτον, είχε και την τύχη με το μέρος του καθώς και είχε μια επαφή που ναι μεν του κόστισε (είχε επαφή με τον Κούμπιτσα και του κόστισε μια θέση) αλλά κατάφερε να μείνει μέσα στον αγώνα τη στιγμή που και ο team mate του Αλόνσο (46ο γύρο έπεσε πάνω στον προστατευτικό τοίχο) αλλά και οι Φέτελ(Ferrari) και Γουέμπερ(Renault) δεν τα κατάφεραν λόγω της βροχής και της ομίχλης.

Οι δύο τους συγκρούστηκαν όταν ο Γερμανός έκανε λάθος χειρισμό και συγκρούστηκε με τον Ουέμπερ, υπό το καθεστώς Αυτοκινήτου Ασφαλείας. Μάλιστα μετά το ατύχημα του Ισπανού οι δύο τους είχαν βρεθεί πίσω από τον Χάμιλτον αλλά... Επίσης την καρό σημαία δεν είδαν και οι Σουμάχερ, Ντάβιντσον, Ρόσμπεργκ και Βουρτζ.

Από το ατύχημα των Φέτελ και Ουέμπερ κερδισμένος βγήκε ο Κοβαλάινεν που κράτησε τη δεύτερη θέση ως το τέλος και κατάφερε να ανέβει στο βάθρο για πρώτη φορά την καριέρα του.

Στον 49ο γύρο όταν ξεκίνησε και πάλι κανονικά ο αγώνας η κατάταξη είχε ως εξής: Κοβαλάινεν, Μάσα, Κούλθαρντ, Φιζικέλα, Χάιντφελντ, Ράικονεν, Μπαρικέλο.

Ο Ραικόνεν όμως δεν παράτησε τη μάχη και κατάφερε από την 6η θέση να ανέβει στο... βάθρο. Αξίζει να σημειωθεί πως ο αγώνας έκλεισε θεαματικά, καθώς λίγα μέτρα πριν τον τερματισμό οι Μάσα και Κούμπιτσα μονομάχησαν για την 6η θέση, με κερδισμένο τον Βραζιλιάνο.

Αναλυτικά η κατάταξη:


1. Λιούις Χάμιλτον (Αγγλία) McLaren
2. Χάικι Κοβαλάινεν (Φινλανδία) Renault +8,3''
3. Κίμι Ράικονεν (Φινλανδία) Ferrari +9,4''
4. Ντέιβιντ Κούλθαρντ (Αγγλία) Red Bull +20,2''
5. Τζιανκάρλο Φιζικέλα (Ιταλία) +38,8''
6. Φελίπε Μάσα (Βραζιλία) Ferrari +49
7. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Πολωνία) BMW Sauber +49,2''
8. Βιταντόνιο Λιούτσι (Ιταλία) Toro Rosso +55,6''
9. Άντριαν Σούτιλ (Γερμανία) Spyker-Ferrari +60,1''
10. Ρούμπενς Μπαρικέλο (Βραζιλία) Honda +88,3''
11. Τζένσον Μπάτον (Αγγλία) Honda +1 γύρο
12. Σάκον Γιαμαμότο (Ιαπωνία) Spyker-Ferrari +1 γύρο
13. Γιάρνο Τρούλι (Ιταλία) Toyota +1 γύρο
14. Νικ Χάινφελντ (Γερμανία) BMW +2 γύρους
15. Τακούμα Σάτο (Ιαπωνία) Super Aguri-Honda

















Bαθμολογία των οδηγών

1. Λιούις Χάμιλτον 107
2. Φερνάντο Αλόνσο 95
3. Κίμι Ραϊκόνεν 90
4. Φελίπε Μάσο 80
5. Νικ Χάιντφελντ 56
6. Ρόμπερτ Κούμπιτσα 35
7. Χάικι Κοβαλάινεν 30
8. Τζιανκάρλο Φιζικέλα 21










Bαθμολογία των κατασκευαστών



1. Ferrari 170
2. BMW Sauber 92
3. Renault 51
4. Williams 28
5. Red Bull 23





















TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ