X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ

Χάμιλτον: "H Red Bull RB19 είναι το πιο κυρίαρχο μονοθέσιο που έχω δει ποτέ"

ASSOCIATED PRESS

Ο Λιούις Χάμιλτον είπε, στο τέλος του GP της Σαουδικής Αραβίας, ότι δεν έχει δει ποτέ στο παρελθόν ένα μονοθέσιο τόσο γρήγορο -σε σύγκριση με τα υπόλοιπα- όσο η φετινή Red Bull RB19, ούτε καν στα χρόνια της κυριαρχίας της ίδιας της Mercedes.

Βοηθώντας τον Λιούις Χάμιλτον να κατακτήσει συνολικά 6 παγκόσμια πρωταθλήματα, η Mercedes F1 ήταν απόλυτα κυρίαρχη στη Formula 1 από το ξεκίνημα της υβριδικής εποχής (το 2014) μέχρι και το 2020. Μόλις το 2021, όταν πια η Red Bull απέκτησε ανταγωνιστικό κινητήρα χάρη στη συνεργασία της με τη Honda, υπήρξε ένα μονοθέσιο ικανό να ανταγωνιστεί εί ίσοις όροις τα μονοθέσια του Μπράκλεϊ.

Παρόλα αυτά, σε όλη αυτή την επταετία ο Χάμιλτον ποτέ δεν είχε ένα μονοθέσιο κυρίαρχο όσο η φετινή Red Bull RB19, σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό της κάθε χρονιάς, όπως υποστήριξε ο 38χρονος Βρετανός μετά τη δεύτερη δια περιπάτου νίκη της RBR με τον Σέρτζιο Πέρεζ στη Τζέντα, και το δεύτερο διαδοχικό 1-2 παρότι ο Μαξ Φερστάπεν εκκίνησε από την 15η θέση.

Στην πορεία του Ολλανδού από τη 15η θέση -όπου βρέθηκε όταν έμεινε από ημιαξόνιο στο Q2 των δοκιμών κατάταξης- μέχρι τη 2η θέση του βάθρου, ο Φερστάπεν πέρασε με άνεση τη Mercedes του μεγάλου προπέρσινου αντιπάλου του, Χάμιλτον.

Μιλώντας για αυτό, ο Άγγλος απάντησε σε ερώτηση αν η κυριαρχία της Red Bull είναι ανησυχητική για τη F1 λέγοντας: "Δεν ξέρω, δεν είμαι εγώ που πρέπει να το κρίνει αυτό, αλλά ποτέ δεν έχω δει ένα μονοθέσιο τόσο γρήγορο. Όταν εμείς ήμασταν γρήγοροι, δεν ήμασταν τόσο πολύ.

RB19] είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο που έχω δει ποτέ σε σύγκριση με τα υπόλοιπα - δεν ξέρω πώς ή γιατί, αλλά [ο Verstappen] με προσπέρασε με σοβαρή [διαφορά στην] ταχύτητα. Δεν μπήκα καν στον κόπο να αμυνθώ διότι η διαφορά ταχύτητας ήταν τεράστια".

ASSOCIATED PRESS

Ο Χάμιλτον τερμάτισε στην 5η θέση του GP της Τζέντα, πίσω από τον ομόλογό του στη Mercedes Τζορτζ Ράσελ, παρότι ο πρώην πρωταθλητής επέλεξε εναλλακτική στρατηγική στο πιτ-στοπ του. Ο Λιούις εκκίνησε με τη σκληρή γόμα, έναντι της μέσης των υπόλοιπων πρωταγωνιστών, και έβαλε τη μέση στο πιτ-στοπ του. Έτσι, είχε καλύτερη πρόσφυση για να επιτεθεί στο δεύτερο stint του αγώνα.

Αν και πέρασε στις δύο Ferrari, με τη βοήθεια και του χρονισμού του οχήματος ασφαλείας για την εγκατάλειψη του Λανς Στρολ, ο Χάμιλτον τόνισε: "Ναι, πήραμε ορισμένους καλούς βαθμούς ως ομάδα. Εγώ ανέβηκα στην κατάταξη, που πάντα είναι κάτι ελπιδοφόρο, μιας και αν μη τι άλλο τουλάχιστον πας μπροστά. Βάζεις το ένα πόδι μπροστά από το άλλο. Οπότε είμαι ευγνώμων που ανέβηκα από την 7η στην 5η θέση.

Η στρατηγική δεν δούλεψε και τόσο καλά για μένα. Το στήσιμο του αυτοκινήτου ήταν λίγο μακριά από το ιδανικό. Πιστεώ ότι αν είχα τις ρυθμίσεις του Τζορτζ θα βρισκόμουν σε καλύτερη θέση. Εγώ επέλεξα μία ρύθμιση, εκείνος μία άλλη. Διάλεξε έναν δρόμο που μου φάνηκε λανθασμένος, αλλά εντέλει ήταν ο σωστός. Υπάρχουν πολλά στα οποία πρέπει να δουλέψουμε, αλλά υπάρχουν θετικά από αυτόν τον αγώνα", κατέληξε ο επτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής.

Με βάση την εικόνα των δύο αραβικών GP στο ξεκίνημα της σεζόν του 2023, ο Χάμιλτον και ο Ράσελ εναποθέτουν πλέον τις ελπίδες τους στη βαρέως ανασχεδιασμένη Mercedes που πρόκειται να παρουσιάσει τους προσεχείς μήνες η ομάδα του Μπράκλεϊ - πιθανότατα στο GP της Ίμολα στο τέλος Μαΐου. Ένα μονοθέσιο που όλα δείχνουν ότι θα κλίνει προς τη σχεδιαστική φιλοσοφία των Red Bull RB19/RB19.

TAGS ΛΙΟΥΙΣ ΧΑΜΙΛΤΟΝ MERCEDES F1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ