X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Αλόνσο: Οι θυσίες της F1 και ο στόχος του τρίτου πρωταθλήματος

Aston Martin driver Fernando Alonso of Spain celebrates after he took third place at the Formula One Bahrain Grand Prix at Sakhir circuit, Sunday, March 5, 2023. (AP Photo/Ariel Schalit) © 2023 ARIEL SCHALIT / AP IMAGES

Ο Φερνάντο Αλόνσο παραδέχθηκε ότι ο μεγάλος του στόχος την προσεχή διετία με την Aston Martin είναι να κατακτήσει το τρίτο του πρωτάθλημα της Formula 1, 17 χρόνια μετά το δεύτερό του, και μίλησε για όλες τις θυσίες που χρειάστηκε να κάνει για αυτό.

Ο Ισπανός θέλει να πετύχει με την ομάδα-έκλπηξη του 2023, την Aston Martin F1, ό,τι δεν κατάφερε επί μιάμιση δεκαετία με τις Ferrari και McLaren μετά την αποχώρησή του -ως δις παγκόσμιος πρωταθλητής- από τη Renault το 2006.

Με την απόδοση της Aston Martin AMR23 στο GP του Μπαχρέιν, που άνοιξε την αυλαία του πρωταθλήματος του 2023, ο στόχος του αυτός απέκτησε ξαφνικά πολύ περισσότερες πιθανότητες για την επίτευξή του.

Η AMR23 ήταν το δεύτερο πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο στον αγώνα του Σακίρ, και πρόσφατα ο Αλόνσο είπε ότι έχει πολύ μεγάλο περιθώριο βελτίωσης, μιας και είναι ένα κατά 95% καινούριο - και άρα έχει πολλές πτυχές που μπορούν να κατανοηθούν και να εξελιχθούν για να γίνει ταχύτερο.

Πρόσφατα ρωτήθηκε από το γαλλικό Canal Plus αν ο στόχος του για φέτος είναι το 100ό βάθρο της καριέρας του -μετά από το 99ό του στο Μπαχρέιν- είτε η 33η νίκη του στη F1. Όμως, ο Ισπανός απάντησε: "100ό βαθρο; 33η νίκη; Εγώ πάω για το παγκόσμιο πρωτάθλημα".

Ο "Ελ Νάνο", το παιδί-θαύμα που έκανε ένα φαντασμαγορικό ντεμπούτο το 2001 με το χειρότερο μονοθέσιο του grid, τη Minardi, είναι πλέον 41 ετών. Σε μια ηλικία που οι προτεραιότητες ακόμη και για τους οδηγούς της F1 αλλάζουν, που η σωματική ικανότητα δεν είναι όπως ήταν, και που απαιτούνται πολύ περισσότερες και ίσως πιο δύσκολες θυσίες για να ανταπεξέλθει ακόμη κι ένα ταλέντο τέτοιου βεληνεκούς στις απαιτήσεις της F1.

Μιλώντας για τις θυσίες αυτές, ο Αλόνσο εξήγησε: "Το κίνητρό μου είναι πάντοτε να αγωνίζομαι. Ακόμη κι όταν σταμάτησα από τη Formula 1, το 2018, δεν μπορούσα να αντέξω και βρισκόμουν μέσα σε ένα διαφορετικό αυτοκίνητο κάθε Σαββατοκύριακο: στο πρωτάθλημα αντοχής [WEC], στο Ντακάρ, στην Ινδιανάπολη, οτιδήποτε".

"Όταν επέστρεψα στη Formula 1, αναμφίβολα, αποφάσισα ότι έπρεπε να θυσιάσω άλλα πράγματα στη ζωή και να αφιερωθώ για άλλη μία χρονική περίοδο στο πάθος μου, για τρία ή πέντε ή επτά χρόνια σε αυτό το σπορ. Δεν υπάρχουν μυστικά, αφιερώνεις τη ζωή σου στο πάθος σου, και επίσης γνωρίζεις καλύτερα το σώμα σου, οπότε προπονείσαι καλύτερα, έχεις καλύτερη διατροφή και έτσι επεκτείνεις την καριέρα σου", συμπλήρωσε.

Τον προσεχή Ιούλιο ο Φερνάντο Αλόνσο θα κλείσει τα 42 του χρόνια. Δεν είναι ο μόνος πρωταθλητής που συνέχιζε σε αυτή την ηλικία, τα τελευταία χρόνια. Ο Κίμι Ράικονεν αποχώρησε στα 42 του, και ο Μίκαελ Σουμάχερ στα 43. Όμως, κανείς εκ των δύο δεν έκανε πρωταθλητισμό στα 40 του, λόγω μη ανταγωνιστικών μονοθεσίων.

Ο Αλόνσο αποδεικνύει ότι μπορεί, η σωματική του ανθεκτικότητα είναι ακλόνητη, και ο ίδιος λέει ότι με την πλούσια εμπειρία των 356 GP που έχει εκκινήσει είναι τώρα καλύτερος από ποτέ: "Είμαι προνομιούχος που είμαι ακόμα εδώ, καλύτερος από ποτέ. Δεν με ανησυχεί καθόλου η ηλικία μου, ακόμα. Θα είμαι ο πρώτος που θα το νιώσω, όταν χάσω κάτι, όταν μου λείψει κάτι όσο οδηγώ, όταν θα αρχίσω να χάνω το κίνητρό μου να ταξιδεύω ή να ξυπνάω το πρωί για να εξασκηθώ.

"Μέχρι στιγμής, βλέπω μόνο πλεονεκτήματα διότι γνωρίζω το αυτοκίνητο, γνωρίζω τα ελαστικά, και σε κάποιες από τις πίστες που θα αγωνιστούμε φέτος έχω τρέξει στο παρελθόν. Οπότε, δεν βλέπω κανένα μειονέκτημα", κατέληξε ο Ισπανός.

TAGS FORMULA 1 ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ ASTON MARTIN
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ