X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ

Αλόνσο: "Δεν ήταν δύσκολη η απόφαση να ανανεώσω το συμβόλαιό μου"

Ο Φερνάντο Αλόνσο με την Alpine PHOTO CREDITS: ALPINE F1 MEDIA

Ο Φερνάντο Αλόνσο είπε ότι δεν χρειάστηκε πάνω από ένα λεπτό για να συμφωνήσει με την Alpine την ανανέωση του συμβολαίου του στη F1 για το 2022, εξέφρασε εμμέσως το στόχο να ξαναγίνει πρωταγωνιστής του σπορ του χρόνου, και διευκρίνισε ότι δεν ξεχνά το όνειρο του «Triple Crown» με τη νίκη στα 500 Μίλια της Ινδιανάπολης.

Στο πλαίσιο του GP Βελγίου αυτού του τριημέρου, η Alpine ανακοίνωσε την ανανέωση του συμβολαίου του Φερνάντο Αλόνσο για έναν ακόμα χρόνο, λίγες εβδομάδες μετά την τριετή ανανέωση του Εστεμπάν Οκόν στην άλλη πλευρά του γκαράζ της ομάδας. Ο πρώην πρωταθλητής είχε συμφωνία για 1+1 χρόνια, και δεν μπήκε σε διαπραγματεύσεις με άλλες ομάδες.

Ο Αλόνσο κατέκτησε με την ίδια ομάδα του Ένστοουν (Renault, τότε) τα δύο παγκόσμια πρωταθλήματά του το 2005 και '06, και μετά από το ατυχές πέρασμα από τη McLaren το 2007 επέστρεψε για μια διετία, το 2008-'09. Ακολούθησε το άκαρπό του πέρασμα από τη Ferrari, και η νέα, τριετής πικρή του εμπειρία στη McLaren, πριν απουσιάσει από τη F1 το 2019-'20.

Μετά από την δύσκολη αναπροσαρμογή του στο ξεκίνημα της φετινής σεζόν, ο Αλόνσο άρχισε από το Αζερμπαϊτζάν να αναδεικνύει όλο και περισσότερο τον παλίο του εαυτό - με αποκορύφωμα τη μάχη με τον Λιούις Χάμιλτον την Ουγγαρία, που διασφάλισε για τον Οκόν να την πρώτη νίκη της ιστορίας της Alpine στο σπορ.

Ο Φερνάντο Αλόνσο με την Alpine PHOTO CREDITS: ALPINE F1 MEDIA


Μιλώντας για την ανανέωση του συμβολαίου του με τους τρικολόρ, ο Φερνάντο είπε: "Δεν ήταν δύσκολη απόφαση, το μυαλό μου ήταν όλα προγραμματισμένα για το 2022 και για τους νέους κανονισμούς - άλλωστε αυτοί ήταν και ο λόγος που επέτρεψα στο σπορ. Αλλά χρειάζεσαι και την εμπιστοσύνη της ομάδας για να εκτελείς σωστά τους αγώνες στο ξεκίνημα της χρονιάς.

Συνεπώς, δεν είχα κάποια αμφιβολία. Όμως το συμβόλαιο ήταν για 1+1 έτη και κάποια στιγμή έπρεπε να συμφωνήσουμε για το 2022. Είμαι πολύ χαρούμενος με την ομάδα, πολύ χαρούμενος με την επιστροφή μου, και ανυπομονώ τόσο πολύ για την επόμενη χρονιά. Και η ομάδα φαίνεται να είναι και εκείνη ικανοποιημένη με τη δουλειά μου. Οπότε, βασικά, χρειάστηκε ένα λεπτό για να λάβουμε αυτή την απόφαση".

Μιλώντας για το όνειρο να γίνει ο πρώτος σύγχρονος οδηγός της ιστορίας που πετυχαίνει το Triple Crown, που κατέχει μόνο ο Γκρέιαμ Χιλ, δηλαδή τη νίκη στα Μονακό GP - 24h του LeMans - 500 Μίλια της Ινδιανάπολης, ο Αλόνσο είπε ότι δεν το ξεχνά. Ο Ισπανός ήταν άτυχος σε κάθε του συμμετοχή στον αμερικανικό αγώνα, και στην τελευταία του -το 2020- έμεινε 21ος λόγω προβλήματος στο συμπλέκτη.

"Σίγουρα, από όλες τις προκλήσεις που ανέλαβα έξω από τη F1, μόνο η Ινδιανάπολη δεν ολοκληρώθηκε. Οπότε, πάντα θα βρίσκεται στη λίστα των επιθυμιών μου. Αυτή τη στιγμή η προσήλωσή μου είναι εδώ, στο πρόγραμμα της F1, ειδικά με τους νέους κανονισμούς και με όλη τη δουλειά που πρέπει να κάνουμε για την άλλη χρονιά. Στο μέλλον θα δω.

Προς το παρόν απολαμβάνω την επιστροφή μου και πιστεύω ότι πια αποδίδω σε επίπεδο που με ικανοποιεί, από το Μπακού, έπειτα στο Σίλβερστοουν και σίγουρα στην Ουγγαρία. Οπότε ελπίζω να αποδείξω λίγα περισσότερα πράγματα στο δεύτερο μισό της χρονιάς και ειδικά του χρόνου", κατέληξε ο Ισπανός.

Ο Αλόνσο έχει κερδίσει τις 24 Ώρες του LeMans δύο φορές, το 2018 και '19 με την Toyota Gazoo Racing. Ωστόσο, δεν αποκλείεται να επιστρέψει στις όχθες του ποταμού Λα Σαρθ με την ίδια την Alpine, σε περίπτωσση που η γαλλική εταιρεία αποφασίσει -μέσα σε αυτό το Φθινόπωρο- να γυρίσει στην κορυφαία κατηγορία του αγώνα, μπαίνοντας στη μάχη των νέων hypercars.

Αυτό το ενδεχόμενο θα ήταν πολύ ελκυστικό για τον διευθύνοντα σύμβουλο της Alpine, Λορέν Ροσί. Ο Γάλλος είπε ότι ο Αλόνσο «μπορεί να μείνει στη Formula 1 για όσο καιρό αυτό τον χαροποιεί», και ότι μετά από τη F1 θέλει να κρατήσει τις υπηρεσίες του Ισπανού.

"Ο Φερνάντο είναι κάτι περισσότερο από οδηγός της Renault. Είναι ένας από τους ανθρώπους-κλειδιά του ομίλου στο motorsport. Είναι πολύτιμος για εμάς, και συζητάμε πολύ για διάφορα θέματα. Είναι πολύ πιθανό ότι θα συνεχίσει στους αγώνες μαζί μας. Είναι κάτι που θέλουμε. Για μένα, είναι ένας από τους καλύτερους στο σπορ και νομίζω ότι το αίσθημα είναι αμοιβαίο", είπε ο Ροσί.

Και, για το θέμα του LeMans, κατέληξε: "Ο Φερνάντο είναι σπουδαίος οδηγός και μπορεί να χειριστεί τα πάντα. Έχουμε ήδη συζητήσει για αυτό. Όσο αισθάνεται άνετα στη Formula 1, θα εξακολουθεί να είναι εδώ και θα είμαστε όλοι χαρούμενοι. Αλλά όταν αποφασίσει ότι ήρθε η στιγμή, θα έχει πάντα την επιλογή να συνεχίσει να αγωνίζεται με τον όμιλο Renault. Αν μπούμε στο Πρωτάθλημα Αντοχής [WEC], θα του βρούμε μια θέση".

TAGS ΦΕΡΝΑΝΤΟ ΑΛΟΝΣΟ ALPINE FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ