X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ

Citroen C3: ανεβάζει τον πήχη

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να οδηγήσουμε, στην Ελλάδα, το ολοκαίνουργιο C3.

Μεγαλύτερο από πριν, αλλά αισθητικά αναβαθμισμένο, νιώθεις αρκετά… ισχυρός στο δρόμο. Η μπροστινή μάσκα του είναι αυτό που λέμε "νταβρατισμένη", ενώ το πίσω τζάμι είναι μικρό και μετατρέπει το αμάξι σου σε οχυρό, οπότε σου δίνει και τον ανάλογο αέρα.

Δεν έχει τίποτα από τα "πιασίματα" του προηγούμενου. Καμπύλες και στρογγυλάδα έχουν αντικατασταθεί με κοφτές γραμμές και ακμές, που το καθιστούν αγορά… ταμάμ για μια προσωπικότητα εκρηκτική.

Παρά το… τσαμπουκαλεμένο παρουσιαστικό του, το C3 έχει ποιότητες πραγματικού gentleman. Ο κινητήρας είναι σβέλτος και αυξάνει χιλιόμετρα χωρίς να τουρμπίζει απότομα όπως αντίστοιχοι πετρελαίου. Η βελόνα του κοντέρ θα ανεβεί γρήγορα και πολιτισμένα. Επίσης η απόκριση στο γκάζι είναι εκεί όποτε την χρειαστείς. Στον δρόμο, η μαλακή ανάρτηση αποσβαίνει τις περισσότερες ανωμαλίες. Χρειάζονται και άλλα;

Στην κατοχή μας είχαμε τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 BlueHDI με τους 75 ίππους, ενώ διατίθεται και έκδοση 100 ίππων, χωρίς, όμως τα πλαϊνά προστατευτικά πλαστικά Air bumps, τα οποία δίνουν στο C3 έναν πιο σπορ χαρακτήρα.

Εντός της καμπίνας, δε λείπει η γαλλική σχεδιαστική κουλτούρα… μια και σχεδόν τα πάντα είναι τετραγωνισμένα: η κονσόλα, τα φύλλα του aircondition, οι λεπτομέρειες στις πόρτες, τα οποία συνθέτουν ωστόσο ένα στιβαρό σύνολο και παραπέμπουν σε μια "φωβιστική" προσέγγιση.

Το C3 δεν ενδείκνυται για αφηρημένους μια και οι χώροι για μικροπράγματα είναι αρκετοί: οι θήκες στις πόρτες και το ντουλαπάκι έχουν μέγεθος και βάθος ικανά να αντικαταστήσουν όλο σου το μπουντουάρ. Δικαίως το C3 καυχιέται για τον χώρο αποσκευών αφού με πορτ- μπαγκάζ χωρητικότητας 300 λίτρων διαθέτει ένα απο τα μεγαλύτερα της κατηγορίας του.

Μπορείτε λοιπόν, να ξεκινήσετε για ένα super long road trip απολαμβάνοντας τον ήσυχο κινητήρα καθισμένοι στα εκπληκτικά καθίσματα που έχουν αίσθηση ακριβού καναπέ.

www.driveandtravel.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:

Από 11.700 ευρώ το νέο Seat Ibiza

Με περισσότερο εξοπλισμό το Citroen C4 Cactus

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ