X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Ξέμεινε από χρόνο η Ferrari

Οι Ιταλοί δεν είχαν τον απαιτούμενο χρόνο για να λύσουν το πρόβλημα στην υβριδική μηχανή του Sebastian Vettel.

Άλλο ένα Grand Prix, άλλη μία δραματική παράσταση για τη Ferrari που μέσα σε τρεις αγώνες έχει σχεδόν χάσει τις ελπίδες της για την κατάκτηση του τίτλου. Μετά τη σύγκρουση στην εκκίνηση της Σιγκαπούρης, οι Ιταλοί είχαν προβλήματα αξιοπιστίας τόσο στη Μαλαισία όσο και στην Ιαπωνία. Μάλιστα έζησαν ένα déjà vu σε ότι αφορούσε στην ανάγκη να λύσουν τεχνικά προβλήματα ενώ τα μονοθέσιά τους βρίσκονταν στο grid!

Στη Σεπάνγκ το πρόβλημα ήταν στο μονοθέσιο του Kimi Raikkonen, σε ένα σωληνάκι που συνέδεε τον κομπρέσορα με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στη Σουζούκα ήταν ένα χαλασμένο μπουζί σε έναν από τους κυλίνδρους του κινητήρα του Sebastian Vettel. Ανεξαρτήτως αιτίας, το αποτέλεσμα είναι καταστροφικό καθώς ο Γερμανός είναι πλέον 59 πόντους πίσω από τον Lewis Hamilton στη βαθμολογία.

Στη συγκεκριμένη περίπτωση, το πρόβλημα εντοπίστηκε ενώ ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής έφυγε από το γκαράζ για τον γύρο παράταξης στο grid. Όταν έφτασε εκεί, οι μηχανικοί του έσπευσαν γύρω από την SF70H, έβγαλαν το κάλυμμα του κινητήρα και άρχισαν πυρετώδεις εργασίες. Όμως δεν υπήρχε ο απαιτούμενος χρόνος για να αφαιρεθούν τα μέρη της υβριδικής μηχανής που έπρεπε, ώστε να αντικατασταθεί το προβληματικό μπουζί.

Έπειτα προσπάθησαν να αλλάξουν χαρτογράφηση στον κινητήρα ελπίζοντας έτσι να λυθεί ή έστω να αμβλυνθεί το πρόβλημα αλλά μάταια.

Μετά το τέλος του αγώνα ο επικεφαλής της Gestione Sportiva της Ferrari, Maurizio Arrivabene, αρνήθηκε να κάνει δηλώσεις στους εκπροσώπους του Τύπου. Στο δελτίο Τύπου της Scuderia σχετικά με το ιαπωνικό Grand Prix, φιλοξενούνταν δηλώσεις του όπου έλεγε τα εξής: "Όπως έχω ξαναπεί, γνωρίζουμε πως το μονοθέσιο, οι οδηγοί μας, η ομάδα μας, όλα είναι σε κορυφαίο επίπεδο. Και θα προσεγγίσουμε τους επόμενους αγώνες με σκληρή προσπάθεια και ακόμα μεγαλύτερη αποφασιστικότητα. Μέχρι την τελευταία στροφή, του τελευταίου Grand Prix".

Photo Credits: media.ferrari.com

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ