X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

WRC: "Περίπατος" του Ροβάνπερα μετά την εγκατάλειψη του Έβανς

Το πόντιουμ μετά την ολοκλήρωση του Ράλι Σουηδίας TOYOTA GAZOO RACING

Ο Κάλε Ροβάνπερα κατέκτησε την τρίτη νίκη της καριέρας του και μαζί την κορυφή της βαθμολογίας του WRC το Ράλι Σουηδίας, μετά την έξοδο και εγκατάλειψη του ομόλογού του στην Toyota Έλφυν Έβανς στην πρώτη σημερινή Ειδική.

Για την οικογένεια Ροβάνπερα η νίκη στο Ράλι Σουηδίας, 2ο φετινό γύρο του WRC, ήταν αρκετά συναισθηματική - μιας και σε αυτό τον αγώνα ο πατέρας του Κάλε, Χάρι Ροβάνπερα, είχε πετύχει τη μοναδική του νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ, το 2001.

Τώρα, ο υιός Κάλε Ροβάνπερα όχι μόνο κατέκτησε την τρίτη νίκη του στο σπορ, αλλά και ταυτόχρονα ανέβηκε στην κορυφή της βαθμολογίας οδηγών με διαφορά 14 βαθμών από τον Τιερί Νεβίλ της Hyundai - που ανέβηκε στη δεύτερη θέση του σημερινού βάθρου, εμπρός από τον Εσαπέκα Λάπι με τον τρίτο εργοστασιακό Yaris Rally1.

Ο Ροβάνπερα ήταν πρωταγωνιστής στην εξαπλή μάχη κορυφής της Παρασκευής, και το επόμενο πρωί πήρε οριστικά το προβάδισμα του αγώνα από τον Νεβίλ - καθώς ο Βέλγος έπεσε πιο πίσω με προβλήματα στο υβριδικό σύστημα του Hyundai i20 N Rally1. Την επόμενη μέρα το τοπίο για τη νίκη ξεκαθάρισε, καθώς έμειναν να τη διεκδικούν οι Ροβάνπερα και Έβανς.

Ο Ροβάνπερα στη διάρκεια του ράλι Σουηδίας TOYOTA GAZOO RACING


Οι δύο οδηγοί της Toyota διανυκτέρευσαν με διαφορά 8,3'' - αλλά το πρωί της Κυριακής όλα θα τελείωναν: αρχικά ο Έβανς δέχθηκε ποινή 10 δευτ. για τον τρόπο που προσπάθησε να επιτρέψει στο δρόμο κατά την έξοδό του στην τελευταία στροφή της τελευταίας ΕΔ του Σαββάτου. Και έπειτα, στο 7ο χιλιόμετρο της πρώτης σημερινής ΕΔ16, ο Ουαλός αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Ο Έβανς στο Ράλι Σουηδίας TOYOTA GAZOO RACING


Συγκεκριμένα, έχασε τον έλεγχο σε μια παρατεταμένη αριστερή στροφή και προσέκρουσε στο τειχίο χιονιού τόσο σφοδρά που το Yaris Rally1 περιστράφηκε γύρω από τον άξονά του. Η πρόκρουη αρχικά θεωρήθηκε ότι προκάλεσε ζημιά στον κινητήρα, αλλά η πραγματική αιτία εγκατάλειψης του Έβανς -όπως αποκάλυψε ο ίδιος αργότερα- ήταν ένα πρόβλημα στο υβριδικό σύστημα.

Την ίδια στιγμή, ο Ροβάνπερα κέρδιζε την πρώτη Ειδική της ημέρας και μετά την εγκατάλειψη του Ουαλού βρέθηκε με προβάδισμα 23,9'' στην κορυφή, από τον Νεβίλ. Μετά την εγκατάλειψη του team-mate του είχε την πολυτέλεια να μειώσει το ρυθμό του στις επόμενες Ειδικές, φια να προστατεύει τα ελαστικά του ενόψει της επίθεσης στην τελική Power Stage.

Τη νίκη σε αυτή και τους 5 βαθμούς της κέρδισε ο Οττ Τάνακ, ο οποίος ήταν αρχικά στη μάχη της νίκης αλλά αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την Παρασκευή την ΕΔ5 από πρόβλημα στο υβριδικό σύστημα αντίστοιχο του Έβανς. Ο Εσθονός επέστρεψε στον αγώνα, και πέτυχε το μοναδικό στόχο που του είχε απομείνει, της νίκης στην Power Stage.

Τους 4 βαθμούς της δεύτερης θέσης σε αυτή κατέκτησε ο Ροβάνπερα, ενώ τους υπόλοιπους 3-2-1 βαθμούς οι Νεβίλ, Τακαμότο Κατσούτα και Κρεγκ Μπριν - ο οποίος επίσης είχε εγκαταλείψει και την Παρασκευή μετά από έξοδο και το Σάββατο εξαιτίας μηχανικού προβλήματος.

Μετά την εγκατάλειψη του Έβανς, συνεχίστηκε η μάχη των Νεβίλ και Λάπι για τη δεύτερη θέση. Μια επαφή του Βέλγου με το χιόνι και η έλλειψη της εμπιστοσσύνης του σστα φρένα μείωσε το προβάδισμά του από τον Φινλανδό αρχικά στα 3,2'', αλλά εντέλει ο οδηγός της Hyundai κατάφερε να κερδίσει τον Λάπι, που θα οδηγεί φέτος το τρίτο Yaris Rally1 στους αγώνες που δεν θα συμμετάσχει φέτος ο Σεμπαστιάν Οζιέ - δηλαδή τους περισσότερους φέτος.

Ο Νέβιλ στο Ράλι Σουηδίας RED BULL CONTENT POOL

Σε αντίθεση με το θρίαμβο του Μόντε με τον Λεμπ, αυτός ο αγώνας ήταν καταστροφικός για την M-Sport Ford. Πέραν των μπελάδων του Μπριν, ο Γκας Γκρίνμιθ έχασε υπερβολικό χρόνο την Παρασκευή με προβλήματα στο κιβώτιο και στο υβριδικό σύστημα, ενώ ο Αντριέν Φουρμό εγκατέλειψε επίσης από μηχανικό πρόβλημα στην απλή προς την πρώτη ημερινή Ειδική.

Το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι θα κάνει τώρα διακοπή σχεδόν δύο μηνών, στην οποία οι ομάδες θα έχουν την ευκαιρία να εξελίξουν την αξιοπιστία των υβριδικών τους συστημάτων, πριν επιστρέψουν για το Ράλι Κροατίας στις 21-24 Απριλίου.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ