X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

WRC: Επικεφαλής στα μέσα της ημέρας ο Λάπι με Citroen

Στα μισά της δεύτερης ημέρας του WRC στην Τουρκία, ο Φινλανδός Εζαπέκα Λάπι με Citroen C3, έχοντας κερδίσει μια ειδική διαδρομή, έχει τεθεί επικεφαλής με διαφορά 9 δευτ. από τον Νορβηγό Αντρέας Μίκελσεν,

Το πιο σκληρό ράλι του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος, το ράλι Τουρκίας, ξεκίνησε το βράδυ της Πέμπτης (12/9) με την μικρή ειδική διαδρομή στην πόλη του Μαρμαρά, εντούτοις το κυρίως... πιάτο του αγώνα, σερβίρεται από σήμερα μέχρι και το μεσημέρι της Κυριακής.

Στους χωμάτινους δρόμους με τις κοφτερές πέτρες, οι οδηγοί από σήμερα το πρωί δίνουν μεγάλη μάχη ώστε να είναι γρήγοροι και παράλληλα να περιορίζουν το ρίσκο τους, αποφεύγοντας τις ζημιές. Στα μισά της δεύτερης ημέρας του 11ου από τα 14 ράλι της χρονιάς, ο Φινλανδός Εζαπέκα Λάπι με Citroen C3, έχοντας κερδίσει μια ειδική διαδρομή, έχει τεθεί επικεφαλής με διαφορά 9 δευτ. από τον Νορβηγό Αντρέας Μίκελσεν, που οδηγεί Hyundai i10. Ο Λάπι, ερχόμενος πιο μετά από τους άλλους οδηγούς, βρήκε πιο καθαρούς δρόμους και πίεσε.

“Μείναμε μακριά από προβλήματα. Το αυτοκίνητο δουλεύει καλά. Κινήθηκα και λίγο πιο αργά στην τελευταία ειδική, για ασφάλεια,” είπε ο Λάπι. “Χρησιμοποίησα σκληρή γόμα ελαστικών και ίσως θα έπρεπε να βάλω τη μεσαία,” επισήμανε ο Μίκελσεν. Στην τρίτη θέση είναι ο Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα με Toyota Yaris, ακριβώς 4 δευτ. πίσω από τον Μίκελσεν και θα υπάρξει μεγάλη κόντρα στη συνέχεια.

Ο πέντε φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπαστιάν Οζιέ, οδηγεί το έτερο Citroen C3 στην 4η θέση, παρά το κλατάρισμα που είχε, πολύ κοντά στον Λάτβαλα. Ακολουθεί ο Σούνινεν με Ford Fiesta και ο επικεφαλής του πρωταθλήματος Οτ Τάνακ με Toyota Yaris, όντας 21,6 δευτ. μακριά από την κορυφή, που δεν είναι πολλά, αλλά ούτε και λίγα, έπειτα από 4 ειδικές διαδρομές αγώνα.

“Πιστεύω ότι κάναμε τη σωστή επιλογή ελαστικών. Πήραμε το ρίσκο να έχουμε μια ρεζέρβα, αλλά δεν ήταν τόσο μεγάλο τελικά. Θα δούμε πως θα κινηθούμε στο δεύτερο πέρασμα στις ειδικές διαδρομές,” τόνισε ο Τάνακ.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ