X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Τυπικός Λιούις, ασυνήθιστη Ferrari

© FOTO STUDIO COLOMBO

Ο Χάμιλτον ταχύτερος της πρώτης μέρας στη Σιγκαπούρη, καθώς ο Φερνάντο Αλόνσο τον πλησίασε στα 0,122”. Διαβάστε αναλυτικά τι συνέβη.

Στην τυπική κυριαρχία του Λιούις Χάμιλτον και της Mercedes GP ήρθε, κατά την πρώτη μέρα των ελεύθερων δοκιμών του GP Σιγκαπούρης, να προστεθεί η έκπληξη μιας ασυνήθιστα καλής Ferrari - καθώς ο Φερνάντο Αλόνσο τελείωσε την πρώτη νύχτα στο ασιατικό λιμάνι με διαφορά 0,12 δευτ. από τον Άγγλο.

Ο Ισπανός της Scuderia ξεκίνησε το 14ο φετινό τριήμερο της Formula 1 σημειώνοντας τον πρώτο χρόνο -με ενάμισι δέκατο διαφορά από τις δύο Mercedes W05- στις πρώτες ελεύθερες δοκιμές, που διεξήχθησαν απόγευμα στη Σιγκαπούρη. Όμως στις δεύτερες δοκιμές -όπως συμβαίνει πάντα σε σιρκουί δρόμων, που καθαρίζουν και στρώνεται η άσφαλτος με γόμα όσο περνούν οι γύροι- ο Χάμιλτον ήταν 1,5 δευτερόλεπτο ταχύτερος.

Στη μάχη του τίτλου, αντίθετα με τον Χάμιλτον ο Νίκο Ρόσμπεργκ δεν ξεκίνησε το τριήμερο στη Σιγκαπούρη απροβλημάτιστα. Στην πρώτη περίοδο δοκιμών ο Γερμανός είχε προβλήματα με το κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ στη δεύτερη δεν κατάφερε να κάνει την προσομοίωση δοκιμών κατάταξης (με την πολύ μαλακή γόμα) καθώς τον διέκοψε το ατύχημα του Πάστορ Μαλδονάδο.

Ο οδηγός από τη Βενεζουέλα στη δεύτερη περίοδο έχασε την ουρά της Lotus στη στροφή 10 και κατέληξε, χωρίς σοβαρές συνέπειες πέραν της κόκκινης σημαίας για περίπου επτά λεπτά, στον προστατευτικό τοίχο.

Μόλις άρχισαν ξανά οι δοκιμές, ο Ρόσμπεργκ έπρεπε να κάνει τη συστοιχία γύρων για την προσομοίωση αγώνα, κι έτσι έχασε τη δυνατότητα να κάνει έναν γρήγορο γύρων δοκιμών κατάταξης με λίγα καύσιμα. Συνεπώς, έμεινε με τον 13ο χρόνο, που φυσικά δεν αντικατοπτρίζει τη δυναμική του.

Η πρωταθλήτρια Red Bull φάνηκε επίσης ανταγωνιστική στη Σιγκαπούρη, σε ένα σιρκουί που η αεροδυναμική της ανωτερότητα (καθώς στο ασιατικό λιμάνι απαιτούνται ρυθμίσεις υψηλής άντωσης) σε συνδυασμό με τη σχετικά μικρότερο μειονέκτημα που επιφέρει εδώ η υστέρηση ισχύος του κινητήρα της Renault, της δίνουν ελπίδες για την 4η φετινή της νίκη.

Παρόλα αυτά, ο Σεμπάστιαν Φέτελ ξεκίνησε άλλο ένα τριήμερο με μπελάδες. Ο Γερμανός αγωνίζεται στη Σιγκαπούρη με νέο σασί, αλλά τα σημερινά του προβλήματα εστιάστηκαν στον κινητήρα. Στην πρώτη περίοδο των δοκιμών το πρόβλημα τον σταμάτησε στα πιτς, αναγκάζοντάς τον να σπρώξει την RB10 μέχρι το γκαράζ της ομάδας.

Στη δεύτερη περίοδο, κι ενώ οι μηχανικοί πρόλαβαν οριακά να λύσουν το πρόβλημα, βγήκε στην πίστα μόνο στα τελευταία επτά λεπτά. Ήταν, όμως, αρκετά για τον πρωταθλητή ώστε να σημειώσει τον πέμπτο χρόνο, δυόμισι δέκατα πίσω από τον Ρικιάρντο. Η έλλειψη, όμως, προσομοιώσεων αγώνα ίσως να του κοστίσει την Κυριακή.

GP ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ 2014

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 1

1. Αλόνσο (Ferrari) 1:49.056

2. Χάμιλτον (Mercedes) 1:49.178 / +0.122

3. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:49.205 / +0.149

4. Φέτελ (RBR-Renault) 1:49.874 / +0.818

5. Ρικιάρντο (RBR-Renault) 1:50.122 / +1.066

6. Βερν (STR-Renault) 1:50.539 / +1.483

7. Ράικονεν (Ferrari) 1:50.783 / +1.727

8. Μπάτον (McLaren-Mercedes) 1:50.922 / +1.866

9. Κβίατ (STR-Renault) 1:50.990 / +1.934

10. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:51.131 / +2.075

11. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) 1:51.217 / +2.161

12. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:51.604 / +2.548

13. Μάσα (Williams-Mercedes) 1:51.953 / +2.897

14. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:52.125 / +3.069

15. Μπότας (Williams-Mercedes) 1:52.146 / +3.090

16. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:52.171 / +3.115

17. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:52.237 / +3.181

18. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:52.906 / +3.850

19. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:54.113 / +5.057

20. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:54.475 / +5.419

21. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:54.607 / +5.551

22. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:55.170 / +6.114

ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ 2

1. Χάμιλτον (Mercedes) 1:47.490

2. Αλόνσο (Ferrari) 1:47.623 / +0.133

3. Ρικιάρντο (RBR-Renault) 1:47.790 / +0.300

4. Ράικονεν (Ferrari) 1:48.031 / +0.541

5. Φέτελ (RBR-Renault) 1:48.041 / +0.551

6. Μάγκνουσεν (McLaren-Mercedes) 1:48.358 / +0.868

7. Μπάτον (McLaren-Mercedes) 1:48.435 / +0.945

8. Πέρεθ (Force India-Mercedes) 1:48.653 / +1.163

9. Χούλκενμπεργκ (Force India-Mercedes) 1:48.751 / +1.261

10. Κβίατ (STR-Renault) 1:48.770 / +1.280

11. Βερν (STR-Renault) 1:48.800 / +1.310

12. Γκροζάν (Lotus-Renault) 1:49.062 / +1.572

13. Ρόσμπεργκ (Mercedes) 1:49.075 / +1.585

14. Μαλδονάδο (Lotus-Renault) 1:49.139 / +1.649

15. Σούτιλ (Sauber-Ferrari) 1:49.170 / +1.680

16. Γκουτιέρεζ (Sauber-Ferrari) 1:49.290 / +1.800

17. Μάσα (Williams-Mercedes) 1:49.361 / +1.871

18. Μπότας (Williams-Mercedes) 1:49.971 / +2.481

19. Μπιανκί (Marussia-Ferrari) 1:50.612 / +3.122

20. Τσίλτον (Marussia-Ferrari) 1:51.558 / +4.068

21. Κομπαγιάσι (Caterham-Renault) 1:52.075 / +4.585

22. Έρικσον (Caterham-Renault) 1:52.936 / +5.446

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ