X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Το νέο Renault Megane RS στα χέρια του Κάρλος Σάινθ τζούνιορ

Ο Κάρλος Σάινθ τζούνιορ θα οδηγήσει στην Ειδική Λα Καμπανέτ - Κολ ντε Μπρο, μήκους 13,58 χιλιομέτρων, ως πλοηγός VIP πριν την εκκίνηση των αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Έστω και για λίγο, ο Κάρλος Σάινθ Τζούνιορ θα πατήσει στα χνάρια του δις παγκόσμιου πρωταθλητή ράλι πατέρα του, καθώς θα καλύψει μ’ ένα Renault Megane RS, την τελευταία Ειδική του Ράλι Μόντε Κάρλο την Κυριακή (28/01).

Μία μόλις εβδομάδα μετά τη νίκη του πρεσβύτερου Κάρλος Σάινθ στο Ράλι Ντακάρ 2018, ο 23χρονος οδηγός της Renault F1 θα οδηγήσει στην Ειδική Λα Καμπανέτ - Κολ ντε Μπρο, μήκους 13,58 χιλιομέτρων, ως πλοηγός VIP πριν την εκκίνηση των αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Ο "Καρλίτο" λέει ότι έχει ακούσει πολλά για το Μόντε από τον πατέρα του, που είχε κερδίσει τρεις φορές (1991-'95-'98). "Μου έχει πει πόσο δύσκολες είναι οι Ειδικές, πως αλλάζουν οι συνθήκες σε μια στιγμή από χιόνι σε βροχή και σε λιακάδα, και πως χρειάζεσαι ατσάλινα νεύρα για κάποια ορεινά περάσματα και φουρκέτες.

Το Renault Megane RS του Ισπανού, με κινητήρα 1.8 Turbo απόδοσης 280 ίππων και ροπής 390 Nm, καθώς και με παθητική τετραδιεύθυνση 4Control, θα είναι εφοδιασμένο με ελαστικά με καρφιά για πάγο - την πιο συνηθισμένη επιφάνεια, τέλη Ιανουαρίου, στα βουνά της Νότιας Γαλλίας.

www.driveandtravel.gr

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ