X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Το GP Ρωσίας από πλευράς ελαστικών

LAT IMAGES EMAIL: SALES@LATIMAGES.COM

Η Pirelli έχει φέρει τις τρεις πιο μαλακές γόμες της για τον GP στο Σότσι, ενώ μίλησε και ο επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Mario Isola.

Μετά τις τρεις πρώτες φετινές μονομαχίες σε Αυστραλία, Κίνα και Μπαχρέιν, η Formula 1 έρχεται στην Ευρώπη με το Ρωσικό Grand Prix στο Σότσι! Μπήκε στο ημερολόγιο της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού το 2014 και φέτος αποτελεί την τέταρτη εκ των είκοσι στάσεων στον μαραθώνιο του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2017.

Γι' αυτόν τον αγώνα η Pirelli επιλέγει για πρώτη φορά την πάρα πολύ μαλακή γόμα ελαστικών (ultra soft) που μαζί με την πολύ μαλακή και τη μαλακή είναι οι τρεις επιλογές για ομάδες και οδηγούς. Όλα αυτά σε ένα σιρκουί όπου οι απαιτήσεις από τα ελαστικά είναι περιορισμένες καθώς οι γενικά ήπιες καιρικές συνθήκες περιορίζουν την υπερθέρμανση τους. Άλλωστε είδαμε στους έως τώρα αγώνες πως ο νικητής, πάντοτε χρησιμοποιούσε στρατηγική μιας αλλαγής ελαστικών.

LAT IMAGES EMAIL: SALES@LATIMAGES.COM

Μερικά ακόμα ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με την αγωνιστική διαδρομή που απλώνεται ανάμεσα στις εγκαταστάσεις που φτιάχτηκαν για τους Χειμερινούς Ολυμπιακούς Αγώνες του 2014, είναι τα εξής:

- Η πτώση στην απόδοση λόγω θερμικής καταπόνησης είναι από τις χαμηλότερες όλη τη χρονιά

- Οι στροφές 2 και 13 απαιτούν το μεγαλύτερο φρενάρισμα και υπάρχει ρίσκο παραμόρφωσης των ελαστικών.

- Στο τρίτο κομμάτι της διαδρομής χρειάζεται πρόσφυση και φρένα: Σταμάτα – ξεκίνα όπως στο Άμπου Ντάμπι.

- Η πίστα δε χρησιμοποιείται συχνά εκτός grand prix οπότε στην αρχή θα είναι πολύ «πράσινη» χωρίς γόμα στρωμένη κάτω.

- Η πιο απαιτητική στροφή είναι η 3: Μια παρατεταμένη αριστερή που θυμίζει τη στροφή 8 στην Κωνσταντινούπολη.

- Το εμπρός δεξιά ελαστικό καταπονείται περισσότερο

Περισσότερα ενόψει του αγώνα της Ρωσίας, έδωσε ο επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου της Pirelli, Mario Isola: " Ο αγώνας έρχεται μετά από δυο μέρες δοκιμών εξέλιξης στο Μπαχρέιν οπότε θα έχει ενδιαφέρον να δούμε πως θα μετατραπεί ότι έμαθαν οι ομάδες εκεί, σε απόδοση πίστας και διαχείριση ελαστικών στη Ρωσία. Δεδομένου ότι το Σότσι γενικώς φθείρει λίγο τα ελαστικά και τα φετινά αντέχουν περισσότερο, είναι σχετικά σίγουρο πως θα έχουμε στρατηγική μιας αλλαγής.

Είναι η πρώτη φορά που παρέχουμε την πάρα πολύ μαλακή γόμα στο συγκεκριμένο αγώνα οπότε μένει να δούμε τι επίδραση θα έχει αυτό σε συνδυασμό με την νέα γενιά μονοθεσίων. Η διαφορά απόδοσης ανάμεσα στις δυο πιο μαλακές γόμες είναι σχετικά μικρή οπότε λογικά θα δούμε να χρησιμοποιούνται στον αγώνα και οι τρεις τύποι ελαστικών".

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ