X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Θα σώσουν τη Honda οι άλλοι κατασκευαστές;

Bahrain International Circuit, Sakhir, Bahrain. Saturday 15 April 2017. Photo: Steven Tee/McLaren ref: Digital Image _O3I7197 LAT IMAGES EMAIL: SALES@LATIMAGES.COM

Το Strategy Group της F1 θα εξετάσει το σενάριο σανίδας σωτηρίας στη Honda.

Μπορεί από αγωνιστικής πλευράς η McLaren-Honda να παραπαίει και φέτος, έχοντας μηδέν βαθμούς μετά τα πρώτα τρία Grand Prix της σεζόν και στον αντίποδα πάρα πολλά προβλήματα αξιοπιστίας, όμως δεν αποκλείεται η λύση να έρθει ως… μάννα εξ ουρανού.

Ότι η Honda απέτυχε να κάνει σηκώνοντας τα μανίκια και σκύβοντας το κεφάλι, όλα δείχνουν πως η παγκόσμια ομοσπονδία μηχανοκίνητου αθλητισμού θα προσπαθήσει να το κάνει πλαγίως, μέσω πολιτικής.

Στην επικείμενη συνάντηση του Strategy Group, η FIA και η McLaren θα προτείνουν ένα πλάνο βοήθειας προς τη Honda, εναρμονισμένο στους στόχους που είχε θέσει η ομοσπονδία για το 2017 και που ήθελε τις διαφορές ανάμεσα στις μονάδες ισχύος να είναι μειωμένες.

Πριν από ένα χρόνο, η FIA και οι κατασκευαστές που συμμετέχουν στο σπορ, συμφώνησαν να διατηρηθούν μέχρι το 2020 οι κανονισμοί σχετικά με τους υβριδικούς τούρμπο κινητήρες αλλά με ένα πλάνο που θα τους φέρει πιο κοντά σε απόδοση.

Η FIA θέλει αυτή η διαφορά να μη ξεπερνάει τα 0.3 δευτερόλεπτα στο γύρο, προσομοιώνοντας ένα γύρο στο σιρκουί της Βαρκελώνης. Διαφορά που τώρα είναι πολύ μεγαλύτερη στην περίπτωση της Honda. Θα το αποδεχθούν οι αντίπαλοί της; Η απάντηση θα δοθεί σε μερικές ώρες.

Photo Credits: McLaren Media Centre

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ