X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Θα απαγορευτούν τα "πτερύγια καρχαρία"

RENAULT SPORT FORMULA ONE TEAM

Τα μονοθέσια της επόμενης αγωνιστικής σεζόν στη Formula 1 θα απαλλαχθούν από κάποιες φετινές λύσεις.

Ένα από τα θέματα που συζητήθηκε εκτενώς στη συνεδρίαση του F1 Strategy Group αφορούσε στα «παραθυράκια» στους τεχνικούς κανονισμούς, που οδήγησαν τις ομάδες σε λύσεις όπως τα «T-Wings» ή τα «Shark Fins».

Τόσο οι… κρεμάστρες όσο και τα… πτερύγια καρχαρία όπως είναι τα παρατσούκλια τους, δεν θα διατηρηθούν και στο παγκόσμιο πρωτάθλημα Formula 1 του 2018.

Αποφασίστηκε λοιπόν οι δύο αυτές λύσεις να απαγορευτούν, όμως είναι κάτι που παρά την επιθυμία κάποιων ομάδων, δεν θα συμβεί άμεσα. Υπενθυμίζουμε πως ο Valtteri Bottas έχει δει δις το «T-Wing» της Mercedes W08 EQ Power+ να φεύγει.

Μάλιστα τη δεύτερη το βρήκε στο διάβα του ο Max Verstappen, πράγμα που σύμφωνα με τη Red Bull, προκάλεσε ζημιές 50 χιλιάδων λιρών στην RB13 του Ολλανδού.

Η σχετική ανακοίνωση της παγκόσμιας ομοσπονδίας μηχανοκίνητου αθλητισμού ανέφερε: « Έγιναν αλλαγές στους κανονισμούς σχετικά με τα καλύμματα κινητήρων, ώστε να μην επιτρέπονται σχεδιασμοί που θα ενσωματώνουν το ‘t-wing’ και το ‘shark fin’».

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ