X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Τέλος εποχής για τον Μαρκ Μαρκέζ και τη Honda, στη Gresini Ducati ο Ισπανός το 2024

Spanish MotoGP rider Marc Marquez celebrates after capturing pole position during the qualifying round of the Japanese Motorcycle Grand Prix at the Twin Ring Motegi circuit in Motegi, north of Tokyo Saturday, Sept. 24, 2022.(AP Photo/Shuji Kajiyama) AP PHOTO/SHUJI KAJIYAMA

Η ιστορική συνεργασία του Μαρκ Μαρκέζ με τη Honda, μία από τις πιο επιτυχημένες όλων των εποχών στο MotoGP, θα σπάσει στο τέλος του 2023. Η ιαπωνική εταιρεία ανακοίνωσε την πρόωρη λήξη της, νέος σταθμός στην καριέρα του Ισπανού θα είναι η Gresini Ducati.

Ο Μαρκέζ κατέκτησε έξι παγκόσμια πρωταθλήματα της κορυφαίας κατηγορίας του MotoGP την περίοδο 2013-’19. Το πρώτο εξ αυτών το κατέκτησε στην παρθενική του σεζόν στο σπορ, και στο ντεμπούτο του με το ιαπωνικό εργοστάσιο, το 2013.

Ένα χρόνο αργότερα διπλασίασε τους τίτλους του και έπειτα πρόσθεσε με κυριαρχικό τρόπο άλλα τέσσερα διαδοχικά πρωταθλήματα στο ενεργητικό του με τη Honda την περίοδο 2016-’19. Το τελευταίο εξ αυτών το κέρδισε με τεράστια διαφορά 151 βαθμών από τον δεύτερο.

Το 2020, ωστόσο, ένας σοβαρός τραυματισμός στο δεξί χέρι έμελλε να αλλάξει ριζικά το πεπρωμένο για τον Ισπανό: επεβλήθη τέσσερις φορές σε χειρουργική επέμβαση από το 2020 μέχρι το ‘22, ενώ παράλληλα παρουσίασε δύο φορές προβλήματα διπλωπίας. Έτσι, σε αυτή την περίοδο αναγκάστηκε να απουσιάσει από αρκετά GP, παρότι το 2021 κατάφερε να κερδίσει τρεις αγώνες.

Ο Μαρκ Μαρκέζ στο φετινό GP του Μιζάνο AP PHOTO/ANTONIO CALANNI


Σε συνδυασμό με την πτώση της ανταγωνιστικότητας της Honda RC213V τις δύο τελευταίες σεζόν, ο Μαρκέζ απουσίασε από το υψηλότερο σκαλί του βάθρου του MotoGP πέρσι και φέτος. Έτσι πριν από αρκετές εβδομάδες άρχισαν να αναδύονται οι πρώτες φήμες ότι ίσως το μέλλον του να είναι, πλέον, μακριά από τη Honda - και συγκεκριμένα στη Gresini Ducati, «δορυφορική» του ιταλικού εργοστασίου.

Τις τελευταίες από τις εβδομάδες αυτές τα δημοσιεύματα ανέφεραν ότι ο Ισπανός έκλινε προς την απόφαση να παραμείνει στην ιαπωνική εταιρεία, ωστόσο μέχρι και πριν από λίγες ημέρες ο ίδιος δεν είχε λάβει τις τελικές του αποφάσεις. Ώσπου η κατάσταση άρχισε να γίνεται άβολη για κάθε πλευρά, και συμφώνησαν στην προθεσμία της περασμένης Τρίτης (3/10) για τις οριστικές τους αποφάσεις.

Η επίσημη ανακοίνωση της πρόωρης διακοπής του συμβολαίου του Μαρκέζ με τη Honda ήρθε σήμερα (4/10) από την ιαπωνική εταιρεία, και απομένει να προβεί και η Gresini στη δική της ανακοίνωση για τη συμφωνία της με τον Ισπανό. Όπως φημολογείται, ο εξάκις πρωταθλητής θέλησε να υπογράψει μονοετές συμβόλαιο ώστε να είναι σε θέση να επανεξετάσει τις επιλογές του για το 2025, που θα ανοίξουν αρκετές θέσεις στις ομάδες του σπορ.

Στη Gresini ο Ισπανός θα οδηγεί το 2024 μια Ducati Desmosedici GP23 του φετινού έτους, με τα μέχρι στιγμής δεδομένα. Ωστόσο, εκτιμάται ότι το ιταλικό εργοστάσιο μπορεί να του εξασφαλίσει ένα επίκαιρο πρωτότυπο του 2024, δεδομένου του βεληνεκούς του ονόματος του Μαρκέζ, ίδιο με αυτά που θα οδηγούν οι «εργοστασιακοί» Φραντσέσκο Μπανάια και Ένεα Μπαστιανίνι, όπως και οι Χόρχε Μαρτίν και Φράνκο Μορμπιντέλι της Pramac Ducati.

Στο διπλανό του γκαράζ ο Μαρκ θα έχει τον αδελφό του, Άλεξ Μαρκέζ (με τον οποίο αγωνιζόταν μαζί στην εργοστασιακή Honda για σύντομο χρονικό διάστημα το 2020). Ο Άλεξ πήγε φέτος στη Gresini και κατάφερε να ανέβει στο βάθρο του GP Αργεντινής και να κερδίσει τον αγώνα Sprint του Σίλβερστοουν.

TAGS MOTOGP ΜΑΡΚ ΜΑΡΚΕΖ HONDA
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ