X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

FORMULA 1

Rosberg στο βρεγμένο στην πίστα του Austin

AUSTIN, TX - OCTOBER 23: Nico Rosberg of Germany and Mercedes GP drives during practice for the United States Formula One Grand Prix at Circuit of The Americas on October 23, 2015 in Austin, United States. (Photo by Dan Istitene/Getty Images) GETTY IMAGES

Τον καλύτερο χρόνο στο πρώτο σκέλος των ελεύθερων δοκιμών στην πίστα του Αustin στο Τέξας σημείωσε ο Nico Rosberg με τη Mercedes, με τoυς Daniil Kvyat - Daniel Ricciardo, της Red Bull, να ακολουθούν.

Σε βροχερό περιβάλλον ξεκίνησαν οι προετοιμασίες των ομάδων για το 16o αγωνιστικό 3ήμερο της σεζόν, στην πίστα του Αustin, στο Τέξας. Παρά το γεγονός ότι η βροχή είχε σταματήσει σχεδόν μια ώρα πριν την έναρξη του FP1, στο οδόστρωμα υπήρχε αρκετό νερό, γεγονός που υποχρέωσε τους πιλότους τουλάχιστον στο πρώτο μέρος της διαδικασίας να χρησιμοποιήσουν λάστιχα βροχής πριν περάσουν σε αυτά για ενδιάμεσες συνθήκες.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Σε βροχερό περιβάλλον ξεκίνησαν οι προετοιμασίες των ομάδων για το 16o αγωνιστικό 3ήμερο της σεζόν, στην πίστα του Αustin, στο Τέξας.

Παρά το γεγονός ότι η βροχή είχε σταματήσει σχεδόν μια ώρα πριν την έναρξη του FP1, στο οδόστρωμα υπήρχε αρκετό νερό, γεγονός που υποχρέωσε τους πιλότους τουλάχιστον στο πρώτο μέρος της διαδικασίας να χρησιμοποιήσουν λάστιχα βροχής πριν περάσουν σε αυτά για ενδιάμεσες συνθήκες.

Τον καλύτερο χρόνο αυτής της πρώτης 90λεπτης διαδικασίας σημείωσε ο Nico Rosberg με τη Mercedes, με τoυς Daniil Kvyat - Daniel Ricciardo, της Red Bull, να ακολουθούν.

Tόσο αυτοί, όσο και οι ομόλογοί τους της Scuderia Toro Rosso έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν μια αναβαθμισμένη κινητήρια μονάδα που ετοίμασε η Renault, ωστόσο απ' όσα λένε μέχρι τώρα, θα συνεχίσουν με τους υπάρχοντες κινητήρες.

Στην τέταρτη θέση πλασαρίστηκε ο Carlos Sainz Jr, ενώ πέμπτος ήταν ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Lewis Hamilton.

O Βρετανός βρίσκεται ακόμα πιο κοντά στην κατάκτηση του τρίτου Πρωταθλήματος της καριέρας του από τη στιγμή που έγινε γνωστό πως οι πιλότοι της Ferrari θα χάσουν από 10 θέσεις στο γκριντ εκκίνησης λόγω του ότι θα χρησιμοποιήσουν μια νέα, αναβαθμισμένη κινητήρια μονάδα που έχει ετοιμάσει η ομάδα και η οποία είναι η πέμπτη μέσα στη σεζόν (κάθε πιλότος έχει τέσσερις κινητήρες με τους οποίους πρέπει να βγάλει όλη τη χρονιά χωρίς να δεχθεί ποινή).

Όπως γίνεται αντιληπτό, υπό αυτές τις συνθήκες, το έργο του Hamilton, γίνεται -θεωρητικά πάντα- ακόμα πιο εύκολο από τη στιγμή που οι δύο πιλότοι της Scuderia και δη ο Sebastian Vettel που έχει πιθανότητες για τίτλο, θα ξεκινήσουν τον αγώνα της Κυριακής από τις πίσω θέσεις.

Ο Vettel σημείωσε τον έκτο καλύτερο χρόνο της διαδικασίας, ακολουθούμενος από την Toro Rosso του Max Verstappen. Την πρώτη δεκάδα συμπλήρωσαν οι: Kimi Raikkonen, Fernando Alonso και Valtteri Bottas.

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver:

GP Μαλαισίας - FP1 & FP2: Ιδανικό ξεκίνημα για Lorenzo

Κανείς δεν ξεχνά τον Marco Simoncelli...

Οδηγούμε: Ducati Multistrada 1200

TAGS FORMULA 1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ