X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

MOTOGP

Respect στον "50άρη" Dani Pedrosa!

15 Japón 8, 9, 10 y 11 de octubre de 2015; circuito de Motegi. MotoGP; mgp; motogp PROHIBIDA LA REPRODUCCION EN CUALQUIER MEDIO QUE NO SEA PRENSA ESCRITA O WEB. PROHIBIDO EL USO PARA PUBLICIDAD SIN CONSENTIMIENTO ESCRITO DEL AUTOR Y PROPIETARIO. PARA CUALQUIER USO CONTACTAR: REPSOL-MEDIA JAIMEOLIVARESGP@GMAIL.COM JAIME OLIVARES GGPP 2015

Σχεδόν 14 μήνες πέρασαν από την τελευταία φορά που ο Dani Pedrosa ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Το ημερολόγιο έδειχνε 17 Αυγούστου 2014.

Σχεδόν 14 μήνες πέρασαν από την τελευταία φορά που ο Dani Pedrosa ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Το ημερολόγιο έδειχνε 17 Αυγούστου 2014. Ήταν στον αγώνα του Brno, όπου πήρε τη νίκη τερματίζοντας μπροστά από τους Jorge Lorenzo - Valentino Rossi.

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΕΝΙΟΣ ΚΑΤΗΣ

Μόνο που όπως θα πει λίγες ώρες μετά τον θρίαμβό του στο Motegi «το σημαντικότερο είναι πως διασκεδάζω και πάλι οδηγώντας τη μοτοσυκλέτα μου. Κάτι που δεν συνέβη πέρσι, στη νίκη που είχα πάρει στο Brno».

Την περασμένη Κυριακή 11/10, στο "σπίτι" της Honda, στο Motegi, ο 30χρονος Ισπανός επέστρεψε στις νίκες σε μια σεζόν που λίγο έλειψε να βάλει πρόωρο και άδοξο φινάλε στην καριέρα του, λόγω του συνδρόμου arm-pump που τόσο πολύ τον ταλαιπώρησε.

Η ιστορία, όμως, φαίνεται πως έχει αίσιο τέλος. Το αξίζει άλλωστε ο ίδιος, οι άνθρωποι που τον πιστεύουν και τον στηρίζουν, το ίδιο το σπορ που τον θέλει υγιή και ανταγωνιστικό. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως παρότι δεν έχει καταφέρει να στεφθεί Πρωταθλητής στην κορυφαία κατηγορία, είναι ένας από τους πιο πετυχημένους αναβάτες στην ιστορία των GP.

Ο Pedrosa έχει επιστρέψει σε φουλ φόρμα, πιο δυνατός από ποτέ. Μας έστειλε ένα μήνυμα στο Aragon όπου έκανε έναν από τους καλύτερους αγώνες της ζωής του στη μάχη για τη 2η θέση με τον Rossi και το επιβεβαίωσε στο Motegi, όπου πήρε μια εκπληκτική νίκη κάνοντας τρομερό come-back σε συνθήκες ιδιαίτερα δύσκολες (με βρόχινα λάστιχα σε βρεγμένο οδόστρωμα που στέγνωνε) που απαιτούσαν καλή στρατηγική, σωστή διαχείριση και πάνω απ' όλα καθαρό μυαλό.

Στον 7ο γύρο -από τους 23 συνολικά- ο Pedrosa ήταν σχεδόν 9" πίσω από τον πρωτοπόρο Lorenzo. Η πτώση της καρό σημαίας τον βρήκε στην κορυφή, με 8,5" διαφορά από τον 2ο Valentino Rossi και 12,1" μπροστά από τον συμπατριώτη του!

Το σημαντικότερο, όμως, όπως τονίζει και ο ίδιος: «Δεν ήξερα ποια γόμα να διαλέξω. Ήμουν νευρικός, έφτασα στο γκριντ έχοντας σκληρή γόμα πίσω, αλλά είδα ότι όλοι είχαν τη μαλακή. Σκέφτηκα, λοιπόν, πως αν είναι να 'παίξω' για καλό αποτέλεσμα θα το κάνω χρησιμοποιώντας τα ίδια όπλα με τους αντιπάλους», σχολίασε ο Ισπανός αναβάτης της Repsol Honda μετά το τέλος του αγώνα.

«Δεν ξεκίνησα καλά και επιπλέον δεν είχα εμπιστοσύνη στη μοτοσυκλέτα μου - δεν μπορούσα να πιέσω. Ήμουν αρκετά συντηρητικός θέλοντας να κρατήσω λάστιχα για το τέλος, γι' αυτό και έχασα τόσο χρόνο. Το Motegi είναι μια πίστα που μου αρέσει. Αν δεν έβρεχε δεν θα είχε καμία ελπίδα απέναντι στις Yamaha», πρόσθεσε.

«Δεν πίστευα πως μπορούσα να φτάσω στη νίκη. Η διαφορά ήταν τεράστια. Ακόμα και όταν πέρασα τον Dovizioso δεν πίστευα πως είναι δυνατό να 'πιάσω' τον Lorenzo- ούτε που τον έβλεπα στο οπτικό μου πεδίο σε εκείνο το σημείο. Συνέχισα όμως να πλησιάζω, συνέχισα να διατηρώ έναν καλό ρυθμό την ώρα που οι άλλοι είχνα προβλήματα με τα λάστιχα. Οι τελευταίοι γύροι ήταν ξεχωριστοί. Είχε περάσει καιρός από την τελευταία μου νίκη».

Αυτή ήταν η 50η νίκη του Pedrosa στα MotoGP (8 στα 125cc, 15 στα 250cc και 27 στα MotoGP) με την πρώτη να έρχεται στο Assen το 2002 στα 125cc, σε ηλικία 16 χρόνων.

Παράλληλα, ισοφάρισε τον συμπατριώτη του Angle Nieto στις παρουσίες στο βάθρο φτάνοντας τις 139 και ανέβηκε στην τρίτη θέση της σχετικής λίστας αναβατών με τις περισσότερες παρουσίες στο πόντιουμ, πίσω από τους Valentino Rossi και Giacomo Agostini.

Στα 14 χρόνια που αγωνίζεται στα GP, έχει κατακτήσει τρεις τίτλους στις μικρές κατηγορίες (ένα στα 125cc το 2003 και δύο στα 250cc, το 2004 και το 2005). Στη μεγάλη κατηγορία έχει τερματίσει τρεις φορές στη δεύτερη θέση (2007, 2010, 2012).

Περισσότερες νίκες στα GP

1) Giacomo Agostin / 122

2) Valentino Rossi / 112

3) Angel Nieto / 90

4) Mike Hailwood / 76

5) Jorge Lorenzo / 60

6) Mick Doohan / 54

7) Phil Read / 52

8) Dani Pedrosa /50

9) Marc Marquez / 49

10) Jim Redman, Casey Stoner / 45

Περισσότερες παρουσίες στο βάθρο στα GP

1) Valentino Rossi / 210

2) Giacomo Agostini / 159

3) Angel Nieto, Dani Pedrosa / 139

4) Jorge Lorenzo / 132

5) Phil Read / 121

6) Mike Hailwood / 112

7) Max Biaggi / 111

Διαβάστε ακόμα στο Car and Driver

Συνεχίζουν μαζί Pirelli - F1 μέχρι και το 2019

H ανάλυση του αγώνα της Ρωσίας

GP Ρωσίας - RACE: Nίκη Hamilton σε επεισοδιακό αγώνα (VIDEOS)

TAGS MOTOGP
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ