X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ράλλυ Αργεντινής (ΕΔ8): Ένα μικρό δώρο στον Νεβίλ

Thierry Neuville (BEL) and Nicolas Gilsoul (BEL) of team Hyundai Shell Mobis WRT are seen racing on shakedown during the World Rally Championship Argentina in Villa Carlos Paz, Argentina on April 25, 2019 // Jaanus Ree/Red Bull Content Pool // AP-1Z53A91DN2511 // Usage for editorial use only // Please go to www.redbullcontentpool.com for further information. // JAANUS REE/RED BULL CONTENT POOL

Ο Τιερί Νεβίλ ηγείται στη Βίλα Κάρλος Παζ μετά την πρώτη μέρα, καθώς ένα σπασμένο ημιαξόνιο κόστισε στον Οττ Τάνακ την πρωτοπορία στην τελευταία Ειδική.

Ο Τιερί Νεβίλ ηγείται της νέας τριπλής μονομαχίας των τριών μονομάχων του φετινού τίτλου του WRC μετά το πρώτο σκέλος του Ράλι Αργεντινής, 5ου γύρου του πρωταθλήματος, με διαφορά 11,9 και 13,4 δευτερολέπτων αντίστοιχα από τον Σεμπαστιάν Οζιέ και τον Οττ Τάνακ.

Σε ένα αρκετά δύσκολο σκέλος, με σκληρά εδάφη στην πλειοψηφία των έξι Ειδικών (τριών σε κάθε loop, με μια υπερειδική ενδιάμεσα), οι περισσότεροι πρωτοπόροι αντιμετώπισαν προβλήματα – και οι οδηγοί της Toyota φάνηκαν να πληρώνουν το μεγαλύτερο τίμημα για αυτά.

Αρχικά ο Κρις Μικ είχε την πρωτοπορία του αγώνα, αλλά το σκληρό έδαφος της μεγαλύτερης Ειδικής του αγώνα, Amboy-Yacanto των 29.85 χιλιομέτρων (η οποία δεν διεξήχθη το πρωί επειδή οι βραδινοί κατακλυσμοί είχαν καταστρέψει τις απλές διαδρομές πριν και μετά από την Ειδική), μαζί με ένα πρόβλημα στο κιβώτιο, τον έριξαν στην 4η θέση, μισό λεπτό μακριά από την κορυφή.

Τότε, το προβάδισμα της γενικής πέρασε στα χέρια του Τάνακ, ο οποίος στην τελευταία πρωινή Ειδική είχε μεν χάσει 10 δευτ., αλλά το απόγευμα κέρδισε τις δύο πρώτες Ειδικές και άνοιξε διαφορά 12 και 15 δευτ. από τους Νεβίλ και Οζιέ, αντίστοιχα. Όμως, ο Εσθονός έμελλε να ξεκινήσει την τελευταία Ειδική με σπασμένο ημιαξόνιο, το οποίο τον ανάγκασε σε ένα τετ-α-κε λίγο πριν το τέλος της Ειδικής.

Αυτό κόστισε στον Τάνακ 24,8 δευτ., έδωσε το προβάδισμα στον Νεβίλ και τη Hyundai και άφησε τον Εσθονό τρίτο στη διανυκτέρευση, πίσω και από τον Σεμπαστιάν Οζιέ που αντιμετωπίζει άλλον έναν αγώνα στον οποίο το στήσιμο του Citroen C3 WRC δεν τον αφήνει ιδιαίτερα ικανοποιημένο. Ο Γάλλος έχανε χρόνο με σταθερό ρυθμό σε κάθε Ειδική.

«Αισθάνομαι ωραία να ηγούμαι μετά από μια μέρα με τόσες πολλές αλλαγές», δήλωσε στο τελευταίο Σέρβις ο Νεβίλ. «Με εξέπληξαν το πρωί κάποιοι ταχύτεροι χρόνοι από τους δικούς μας, αλλά το απόγευμα όλα πήγαν καλύτερα. Ήταν σκληρό σκέλος. Δεν ήταν τόσο άσχημο όσο σε άλλους αγώνες να ανοίγω το δρόμο, αλλά θα ήταν ιδανικό αν εκκινούσα δύο ή τρεις θέσεις πιο πίσω. Παρόλα αυτά, προτιμώ να βρίσκομαι σε αυτή τη θέση, διότι σημαίνει ότι ηγούμαι του πρωταθλήματος. Ο αγώνας είναι μεγάλος ακόμα και οι διαφορές είναι μικρές».

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ είπε, από την πλευρά του: «Είχα μια στιγμή που με φόβισε, αλλά κατά τα άλλα το υπόλοιπο σκέλος ήταν καλό και πρέπει να είμαι χαρούμενος, διότι ήταν πολύ σκληρό για όλους τους άλλους. Το C3 μπορεί να μην λειτουργεί τέλεια εδώ, και υπάρχουν τομείς στους οποίους πρέπει να προοδεύσουμε, αλλά είναι συναρπαστικό να μαχόμαστε ξανά για τη νίκη με τη Citroen. Ακόμα και η γυναίκα μου με κάλεσε στο τηλέφωνο και είπε πως παρατήρησε ότι το αυτοκίνητο ήταν ασταθές!»

Και ο Οττ Τάνακ εξήγησε: «Το μεγαλύτερο πρόβλημα ήταν το κομμένο ημιαξόνιο, το οποίο γνώριζαν ότι είχε σπάσει πριν μπούμε στην τελευταία Ειδική. Σημειώναμε κορυφαίους χρόνους στις περισσότερες Ειδικές, αλλά αυτό το πρόβλημα μας καθυστέρησε υπερβολικά. Αυτό το σκέλος ήταν σκληρό για το αυτοκίνητο, αλλά οι μηχανικοί της Toyota Gazoo δουλεύουν σκληρά και έτσι αύριο μπορούμε να έχουμε πάλι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.»

Πέφτωντας 4ος, ο Μικ έγινε ευάλωτος και από τους Αντρέας Μίκελσεν, Έλφυν Έβανς και Ντάνι Σόρδο, που τον ακολουθούν σε κοντινή απόσταση στη μάχη της 4ης θέσης. Σ’ αυτή τη μάχη ο Μίκελσεν έχασε χρόνο με ένα κλατάρισμα το πρωί, και ο Σόρδο με ένα κακό πέρασμα από τη σκληρή 7η Ειδική.

Επίσης, στη μάχη βρισκόταν και ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα, αλλά το πρωί είχε ένα κλατάρισμα, και στην τελευταία Ειδική είχε τετ-α-κε όταν χτύπησε ένα ανάχωμα, Νωρίτερα, έχασε χρόνο καθώς ήταν ο μόνος στον οποίο οι κριτές κυμάτισαν κόκκινη σημαία στο σημείο που είχε μείνει το κατεστραμμένο, έπειτα από έξοδο, Citroen C3 του Εσαπέκα Λάπι, στο 19ο χιλιόμετρο της Ειδικής. Αργότερα οι αγωνοδίκες έδωσαν ενδιάμεσο χρόνο στον Φινλανδό, αλλά το τετ-α-κε του έτσι κι αλλιώς τον είχε βγάλει από τη μάχη της τέταρτης θέσης.

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (Μετά την 8η Ειδική)

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ