X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ράλι Τουρκίας (Ημέρα 1): Αντεπίθεση Νεβίλ και Οζιέ

JAANUS REE/RED BULL CONTENT POOL VIA AP IMAGES

Ο Τιερί Νεβίλ απάντησε στην εκπληκτική αντεπίθεση του Σεμπαστιάν Οζιέ και τώρα η νίκη στην Τουρκία είναι μεταξύ των δύο! Εκτός μάχης οι Μπριν-Όστμπεργκ με τα δύο Citroen.

Μια συγκλονιστική αντεπίθεση, αντάξια των πέντε παγκοσμίων πρωταθλημάτων του, έφερε τον Σεμπαστιάν Οζιέ μόλις τρία δέκατα μακριά από τον Τιερί Νεβίλ στην κορυφή του Ράλι Τουρκίας, μετά την πρώτη αγωνιστική ημέρα του 10ου φετινού αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι.

Ο Γάλλος ξεκίνησε το απογευματινό loop των Ειδικών με υστέρηση 23,6 δευτ. από τον Αντρέας Μίκελσεν, αλλά ρισκάροντας κέρδισε την επανάληψη της μεγάλης Ειδικής Cetibeli για να κόψει τη διαφορά στο μισό.

"Είναι πολύ, πολύ ανώμαλος ο δρόμος και σ’ αυτές τις περιπτώσεις υπάρχει ρίσκο σε ό,τι κάνεις", είπε ο Γάλλος, ίσως συνειδητοποιώντας ότι η βαθμολογική του υστέρηση από τον Νεβίλ δεν του επέτρεπε να μην διεκδικήσει έστω και με μεγάλο ρίσκο τη νίκη στην Τουρκία. Παρόλα αυτά, σε όλη την Ειδική δεν πάτησε ούτε μια φορά σε λάθος σημείο, ή σε μια από τις μεγάλες πέτρες των -κατά γενική ομολογία- πολύ σκληρών Ειδικών της τουρκικής ακτογραμμής.

Βλέποντας τον Οζιέ να ανεβάζει ρυθμό, ο Νεβίλ έκανε το ίδιο και κέρδισε την επόμενη Ειδική, λέγοντας: "Οι δρόμοι ήταν αληθινά σκληροί - μια εντελώς διαφορετική πρόκληση από οτιδήποτε άλλο έχουμε αντιμετωπίσει αυτή τη χρονιά". Στην τελευταία Ειδική της ημέρας ο Βέλγος έχασε οκτώ δέκατα από τον Οζιέ, αλλά αυτό δεν ήταν αρκετό να του στερήσει το προβάδισμα στη διανυκτέρευση.

JAANUS REE/RED BULL CONTENT POOL VIA AP IMAGES

Η ανέλιξη στην κατάταξη των δύο διεκδικητών του τίτλου βοηθήθηκε κι από τα μεγάλα προβλήματα των δύο Citroen, όπως και εν μέρει του Μίκελσεν. Ο τελευταίος είχε ένα κλατάρισμα και έμεινε με φθαρμένα ελαστικά στο τέλος, αν και απέχοντας 2,6 δευτ. από την κορυφή είναι ακόμα με αξιώσεις στη μάχη της νίκης.

Τα πράγματα, ωστόσο, δεν εξελίχθηκαν τόσο ευνοϊκά για τους Κρεγκ Μπριν και Μαντς Όστμπεργκ, με τα δύο Citroen C3 WRC. Ο πρώτος είχε δύο κλαταρίσματα σε δύο διαδοχικές Ειδικές, με αποτέλεσμα να πέσει στην όγδοη θέση και 50” πίσω. Ο δεύτερος είχε ένα κλατάρισμα, και στην τελευταία Ειδική εγκατέλειψε με σπασμένη εμπρός ανάρτηση. Τώρα ο Όστμπεργκ είναι 15ος, 14 λεπτά μακριά από την κορυφή που μέχρι το μεσημέρι διεκδικούσε.

Πιο πίσω, η Toyota αντιμετωπίζει προβλήματα έλλειψης πρόσφυσης και ταχύτητας, αλλά παρόλα αυτά ο Γιάρι Μάτι Λάτβαλα είναι 16 δευτ. πίσω από τον Νεβίλ, ενώ ο Τάνακ απέχει μισό λεπτό από τη μάχη των συνδιεκδικητών του για το πρωτάθλημα. Τέλος, ο Έλφυν Έβανς της M-Sport Ford μετά τα προβλήματά του πρωί, εγκατέλειψε με σπασμένη ανάρτηση στην προτελευταία Ειδική της ημέρας.

ΓΕΝΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ (ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ)

Photo credits: Jaanus Ree/Red Bull Content Pool via AP Images

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ