X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ράλι Ισπανίας: Ο Νεβίλ πέρασε στην κορυφή του, μάχη στα χιλιοστά με τον Έβανς

Η Hyundai του Νεβίλ HYUNDAI MOTORSPORT MEDIA

Με μια φαντασμαγορική επίδοση στην προτελευταία Ειδική της πρώτης ημέρας του Ράλι Ισπανίας, ο Τιερί Νεβίλ πήρε την πρωτοπορία του αγώνα με διαφορά 7 δεκάτων του δευτερολέπτου από τον Έλφυν Έβανς. Έχασε την επαφή με τη μάχη τους ο Οζιέ, εγκατέλειψε μετά από ατύχημα ο Τάνακ.

Η πρώτη μέρα του Ράλι Ισπανίας, 11ου φετινού αγώνα του WRC, έκλεισε με μια φαντασμαγορική μονομαχία του Τιερί Νεβίλ της Hyundai με τον Έλφυν Έβανς της Toyota για την πρωτοπορία - ενώ ο Σεμπαστιάν Οζιέ έμεινε σχεδόν 20 δευτερόλεπτα μακριά από τη μάχη τους.

Το απογευματινό loop ξεκίνησε με προβάδισμα 7,9 δευτερολέπτων του Έβανς από τον Νεβίλ και 12'' από τον Οζιέ. Ο Νεβίλ έδειξε αμέσως τις διαθέσεις του κερδίζοντας την πρώτη Ειδική του απογεύματος -τη Vilaplana των 20 χιλιομέτρων-, αλλά πήρε μόνο τρία δέκατα από τον Έβανς και δεν άλλαξαν πολλά στην κορυφή.

Όμως, ο ομόλογος του Νεβίλ στη Hyundai είχε ακριβώς την αντίθετη τύχη, σε αυτή την Ειδική, καθώς βγήκε από το δρόμο στο χιλιόμετρο 3,6 και προσέκρουσε στον κομμένο κορμό ενός δέντρου. Ο Εσθονός και ο συνοδηγός του, Μάρτιν Γιαρβεόγια, είναι καλά στην υγεία τους.

Προς το παρόν δεν είναι γνωστά τα αίτια της εξόδου τους από το δρόμο. Όμως ο Τάνακ είχε και το πρωί ένα τετ-α-κε με πολλά χιλιόμετρα, και είχε εξηγήσει στο μεσημεριανό Σέρβις ότι το Hyundai i20 WRC χρειαζόταν αλλαγές στις ρυθμίσεις. Για την ακρίβεια, είπε ότι "μας εξέπληξε ότι είχαμε μόνο αυτό το συμβάν".

Παραμένει άγνωστο αν η Hyundai θα καταφέρει απόψε να επιδιορθώσει το αυτοκίνητο, δεδομένου ότι έρχει υποστεί αρκετά εκτεταμένη ζημιά, ώστε ο Εσθονός να επιστρέψει στο αυριανό δεύτερο σκέλος.

Πίσω στη μάχη της κορυφής, στην επόμενη Ειδική ο Νεβίλ επεφύλασσε μια εκθαμβωτική επίδοση: ήταν σχεδόν 8 δευτερόλεπτα ταχύτερος από όλους, του Έβανς συμπεριλαμβανομένου, κι έτσι πήρε την πρωτοπορία με διαφορά 3 δεκάτων από τον Ουαλό της Toyota. Η διαφορά ίσως να οφείλεται εν μέρει και σε ένα γλίστρημα διαρκείας του Yaris WRC μέσα στην Ειδική, αλλά και πάλι ήταν εντυπωσιακή.

Με τη νίκη και στην επόμενη Ειδική, τελευταία της ημέρας, ο Νεβίλ αύξησε για τρία δέκατα ακόμη τη διαφορά του από τον Έβανς - ολοκληρώνοντας το χατ-τρικ του απογεύματος, και προφανώς αποδεικνύοντας ότι βρήκε σε μεγάλο βαθμό λύσεις για τα προβλήματα υποστροφής που είχε στο πρωινό loop.

Ο Οζιέ δεν είχε το απολύτως οριακό τέμπο για να μείνει κοντά στη μάχη Νεβίλ-Έβανς, ενώ αντίθετα ο Κάλε Ροβάνπερα -λύνοντας κι αυτός τα πρωινά προβλήματα υποστροφής- ανέβασε λίγο την ταχύτητά του και πλησίασε τον τέταρτο Ντάνι Σόρδο, στα 13,2 δευτερόλεπτα. Ο Ισπανός της Hyundai έσπασε τον πίσω αριστερό τροχό του σε ένα μικρό γλίστρημα, αλλά δεν το πλήρωσε ακριβά.

Η αυριανή, δεύτερη ημέρα του Ράλι Ισπανίας περιλαμβάνει και πάλι δύο επαναλαμβανόμενα loops τριών Ειδικών, πριν τελειώσει αργά το απόγευμα με την Υπερειδική του Σαλού.

WRC - ΡΑΛΙ ΙΣΠΑΝΙΑΣ 2021 - ΗΜΕΡΑ 1

  1. Νεβίλ (Hyundai) 1:01:26.6
  2. Έβανς (Toyota) +0.7
  3. Οζιέ (Toyota) +19.4
  4. Σόρδο (Hyundai) +24.8
  5. Ροβάνπερα (Toyota) +38.0
  6. Φουρμό (M-Sport Ford) +1:10.2
  7. Γκρίνσμιθ (M-Sport Ford) +1:28.9
  8. Σόλμπεργκ (Hyundai) +1:55.6
  9. Σολάνς (Hyundai) +2:30.5
  10. Καμιλί (Citroen / WRC2) +3:50.5
TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ