X

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας αποθηκεύουμε ή/και έχουμε πρόσβαση σε πληροφορίες σε μια συσκευή, όπως cookies και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως μοναδικά αναγνωριστικά και τυπικές πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων. Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις μας θα ισχύουν μόνο για αυτόν τον ιστότοπο.

WRC

Ράλι Ισπανίας: Νίκη Οζιέ, πρωταθλήτρια κατασκευαστών η Toyota

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ επέστρεψε στο μπάκετ του Toyota Yaris Rally1 και κέρδισε το Ράλι Ισπανίας TOYOTA GAZOO RACING MEDIA

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ επέστρεψε στο μπάκετ του Toyota Yaris Rally1 και κέρδισε το Ράλι Ισπανίας, αποκρούοντας ως το τέλος -με διαφορά 16,4 δευτερολέπτων- τις επιθέσεις του Τιερί Νεβίλ της Hyundai - και βοηθώντας την Toyota να εξασφαλίσει και μαθηματικά το παγκόσμιο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Ο οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπαστιάν Οζιέ, που κάνει ελάχιστους επιλεγμένους αγώνες με την Toyota φέτος στο WRC, πήρε το προβάδισμα του Ράλι Ισπανίας -12ου και προτελευταίου γύρου της φετινής σεζόν- στην 3η Ειδική της Παρασκευής από τον διάδοχό του στο θρόνο του σπορ, Κάλε Ροβάνπερα.

Υπό βροχή στην ολισθηρή άσφαλτο της Ιβηρικής, σύντομα ο Νεβίλ με το Hyundai i20 N Rally1 κατάφερε να ανέβει στην κορυφή πριν το μεσημεριανό Σέρβις της πρώτης μέρας. Ωστόσο, το ίδιο απόγευμα ο Οζιέ απάντησε, τέθηκε ξανά επικεφαλής και κατάφερε -έκτοτε- να κρατήσει το προβάδισμα μέχρι το τέλος του αγώνα, σήμερα (23/10) το μεσημέρι.

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ επέστρεψε στο μπάκετ του Toyota Yaris Rally1 και κέρδισε το Ράλι Ισπανίας TOYOTA GAZOO RACING MEDIA


Ο Νεβίλ έκοψε το πρωί της σημερινής -τελευταίας- μέρας το προβάδισμα του Γάλλου κατά έξι δευτερόλεπτα, όμως και πάλι η απάντηση του Οζιέ ήταν άμεση – και ολοκλήρωσε το θρίαμβό του κερδίζοντας και την τελευταία Powerstage, μαζί με τους 5 βαθμούς της.

Μετά το πρωί της Παρασκευής ο Ροβάνπερα άρχισε να χάνει ρυθμό, ώσπου ένα τεχνικό πρόβλημα το Σάββατο τον άφησε μακριά από τη μάχη της κορυφής και του στέρησε τη δεύτερη θέση από τον Νεβίλ.

Με την πρώτη νίκη του Οζιέ μετά το περινό Ράλι Μόντσα, και την πρώτη του με το νέο του συνοδηγό Μπεντζαμίν Βειγιά (έπειτα από την αποχώρηση από την ενεργό δράση του Ζουλιέν Ινγκρασιά στο τέλος του 2021), καθώς και με τον τρίτη θέση του Ροβάνπερα, η Toyota εξασφάλισε και μαθηματικά το 6ο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι κατασκευαστών της ιστορίας της - μετά τους τίτλους του 1993-'94, του 1999 και της σύγχρονης εποχής της το 2018 και '21).

Ο Οτ Τάνακ τέθηκε εκτός μάχης για το βάθρο με ένα πρόβλημα στο υβριδικό σύστημα του Hyundai i20N Rally1 την πρώτη μέρα, και έπειτα με μια βίαιη έξοδό του από το δρόμο το Σάββατο. Ο ομόλογός του στη Hyundai, Ντάνι Σόρδο, επίσης έχασε τις ελπίδες του την Παρασκευή λόγω κλαταρίσματος, αλλά κατάφερε να μείνει εμπρός από τον Έλφυν Έβανς της Toyota.

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ επέστρεψε στο μπάκετ του Toyota Yaris Rally1 και κέρδισε το Ράλι Ισπανίας TOYOTA GAZOO RACING MEDIA


Ο Ουαλός είχε από ένα σκασμένο ελαστικό καθεμία από τις δύο πρώτες μέρες και ποτέ δεν κατάφερε να ρυθμίσει το Yaris Rally1 ώστε να αισθάνεται αυτοπεποίθηση να πιέσει - με αποτέλεσμα να περιοριστεί στο τέλος της εξάδας, εμπρός μόνο από τον ομόλογό του Τακαμότο Κατσούτα.

Από την εξίσωση έλλειψε ολοκληρωτικά η M-Sport Ford. O Κρεγκ Μπριν περιοριζόταν στην 7η θέση με προβλήματα στην ρυθμίσεις του Puma Rally1, ώσπου ένα κλατάρισμα τον έριξε 9ο. Ο Αντριέν Φουρμό δεν ήταν όσο ανταγωνιστικός θα ήθελε και γλίτωσε από μια επαφή με τον τοίχο σήμερα, ενώ ο Πιέρ-Λουί Λουμπέ έδειξε και πάλι την ταχύτητά του αλλά έχασε υπερβολικό χρόνο την πρώτη μέρα, με ένα κλατάρισμα και ένα πρόβλημα στην εξάτμιση.


Όσο για τον Γκας Γκρίνσμιθ, με το τέταρτο Ford Puma Rally1, είχε μια άσχημη και ισχυρρή πρόσκρουση στις μπαριέρες της ΕΔ11 το Σάββατο, που ανάγκασε τους οργανωτές να ακυρώσουν τη συγκεκριμένη Ειδική για να απομακρύνουν το πληρωμένο rallycar. Παρόλα αυτά, η M-Sport κατάφερε να επισκευάσει το αυτοκίνητο του Βρετανού, για να επιστρέψει σήμερα για τις τελευταίες 4 Ειδικές του αγώνα.

Το φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ολοκληρώνεται στις 10-13 Νοεμβρίου με το Ράλι Ιαπωνίας, όπου δεν υπάρχει κανένα βαθμολογικό ενδιαφέρον - παρά μόνο οι επίσημοι εορτασμοί των φετινών πρωταθλητών Κάλε Ροβάνπερα και Toyota στην έδρα της ομάδας τους.

TAGS WRC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ